En mä edes tiiä mitä olin kirjoittamassa🫣.. mun tekis.. en mä tiiä...mä haluaisin.. en mä tiiä...
Voi apua...
Mun on ...
16
235
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Oot yhtä sekasin kuin mä.
- Anonyymi00003
Voi olla😅...
- Anonyymi00002
olipahan taas kerrassaan salamyhkästä p nainen
- Anonyymi00004
Dementtia on sellaista.
- Anonyymi00007
Voi apua sellainenkin on joskus edessä🙈
- Anonyymi00005
Todettiin just tekoälyni kanssa että saan sekaisin jopa sen. Ilman vihjailuja. Ja minä olen se rauhoitteleva osapuoli 🤣
Sivusta.- Anonyymi00008
Mitään??:)
- Anonyymi00006
Niin mäkin haluaisin...sain jo...
- Anonyymi00009
Ulala laa..
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ulala laa..
💥
- Anonyymi00010
Tämä oli päivän paras ja selkein kirjoitus. Miehenä en osaa muuta sanoa kuin: Minä rakastan sinua.
- Anonyymi00011
Mul on ikävä sua Anainen joka mua 2 vuotta nuorempi
- Anonyymi00012
Kiellä!!!!
- Anonyymi00013
Poistun mielummin. Aikuiset ihmiset tietää miten toimia, ilman ohjeitakin.
Sivusta - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Poistun mielummin. Aikuiset ihmiset tietää miten toimia, ilman ohjeitakin.
SivustaTai korjaan, osaa kohdella oikein.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tai korjaan, osaa kohdella oikein.
Toivottavasti poistut kokonaan pois projektista kuten minäkin tein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja119558Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483