Paljon on ollut puhetta kuka maksaa kela kyydit kun ne eivät kela takseia kiinnosta.
Kunta ne maksaa, ja minne voi suunnata sinne menee sitten tai menevät perintätoimistoon niin Jämsä ne maksaa. Jossa on se 5 vuoden sääntö, jossa ne pyyhkiytyvät pois.
jos ihmisellä ei ole ole rahaa maksaa, jättäkää maksamatta.
Toki se voi vaikeuttaa jatkosairaalakäyntejä tulevaissudessa. Ja hoitoa ei tule
Näinhän kaupungitkin tekevät. Ympäri suomea.
Sairaanhoisdon kyydit
Anonyymi-ap
5
53
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Duunarit ne sinunkin sossu pummin kyydit maksaa
- Anonyymi00002
No sitten ne duunarit maksaa kaikki sinunkin kyytisi, kun noin tarkkaan tunnut tietävän...kokemuksesta kai..
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No sitten ne duunarit maksaa kaikki sinunkin kyytisi, kun noin tarkkaan tunnut tietävän...kokemuksesta kai..
Osui ja upposi kjäh kjäh
- Anonyymi00003
Pääsääntöisesti kela kyydit maksaa asiakas, mutta ylläoleva kirjoitus tuo on hyvä ja antaa toivoa jos itse ei siihen pysty.
- Anonyymi00005
Toivotonta ei p...a saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513