Olen rehellinen

Anonyymi-ap

ja kerron, että minun on mahdotonta olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Stalkkaaminen kesti yli kymmenen vuotta ja kun hän ei koskaan sanonut mitään, en tiennyt mitä hän minusta halusi! Sen seurauksena aloin ahdistua vuosi vuodelta yhä enemmän ja nykyään ahdistun jo pelkästään siitä, kun näen hänen tyyppisensä henkilön jossain! Katsoin äsken ohjelmaa, jossa rikollinen suunnitteli julkkisnaisen raiskaamista ja surmaamista ja koin todella ahdistavia tunteita sen ohjelman aikana! Jos stalkkaaminen olisi ollut lyhytaikaista, en varmasti olisi kokenut sitä ahdistavaksi, mutta kun se ei sitä ollut, se on saanut minut voimaan huonosti ja mietin että, jos se ahdistus ei lopu minun on mentävä hakemaan apua siihen! Minulle on täysin selvää, etten pysty olemaan hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan, koska hänen näkemisensä laukaisee syvän ahdistuksen tunteen esiin yhä uudelleen! Siksi koin, että minun hätääni ei kuultu ja siitä olisi projektin aloittajien pitänyt ottaa vastuu! Projekti aloitettiin liian vähin tiedoin, koska jo se kertoo siitä. kun en moneen vuoteen ymmärtänyt mistään mitään! Enkä minä ollut sen arvoinen, että minulle olisi pitänyt kertoa kaikesta jo heti alussa, eikä minua olisi jätetty arvelemaan millloin missäkin työoaikassa, mitä milloinkin oli meneillään! Kestää varmati vähintään vuoden ajan, ennen kuin pystyn tutustumaan 70v ikäiseen mieheen! Projektin toteutus on ollut ala-arvoista ja siksi minua syvästi ahdistavaa! Olen ollut pakotettu sietämään sitä esitystä aivan liian monen vuoden ajan ja siksi kaiken tiedon jakamisen olisi loputtava välittömästi, tai muuten en selviä projektin kokemuksista enää koskaan!

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kertokaa tämä tieto tietylle paljon nuoremmalle mahdollisimman pian! Onko minun aloitettava oikeusjuttu häntä vastaan, jos hän ei lopeta minun stalkkaamista! Olen menettämässä kohta todellisuudentajuni, koska projekti on kuin mätäpaise joka pitäisi puhkaista pois kokonaan!
      Ainoa mitä haluan, ovat ne menettämäni palkkarahat monen ahdistavan vuoden kokemuksen takia, kun en pystynyt edes töitä tekemään moniin vuosiin! En vain jaksa projektia enää yhtään, koska se ei ole koko aikana ollut minulle millään tavalla mieleistä, vaan päinvastoin se on vuosi vuodelta saanut minut voimaan yhä huonommin ja jaksamisen raja on nyt tullut totaalisesti vastaa! Minulle on ihan saa..nan sama miten stalkkeri voi ja mitä hän kenenkin kanssa tekee!! Olen täysin loppu koko projektia ja sitä etten ole saanut elää rauhassa yli kymmeneen vuoteen! Menkääpä projektin aloittajat itseenne ja miettikää miten olisitte voineet toimia aivan toisella tavalla, kun tietyt henkilöt olisi otettu mukaan jo heti alussa ja olisin heidän kanssaan voinut jutella kasvotusten! Nyt projekti on ollut ikää kuin pysähdyksissä sen takia, ettei oman lapseni ikäinen osannut kommunikoida ollenkaan!

• Anonyymi00002

Olet sairas jankkaaja.

• Anonyymi00003

Teidän olisi ehdottomasati ohjeistaa häntä, koska se olisi ollut teidän velvollisuus projektin aloittajina! Proejktin toteutukselle annan ala-arvoisen numeron, niin huonosti ja typerää sen toteutus on ollut koko ajan! Ette ole ajatelleet minun tunteita ollenkaan, mutta nyt teidän on aivan pakko ymmärtää se että olen totaalisen loppu koko projektia! Osaatteko yhtään edes hävetä sitä, kuinka kauan olette minua kiduttanut projektin muodossa! Nimet esiin heiltä, jotka vastenmielisen projektin aloittivat, sen kummemmin miettimättä miksi otitte minut kohteeksi, kertomatta siitä mitään mikä projektin tarkoitus oli! Minä olen sellainen ihminen, joka haluaa tietää kaiken mahdollisimman nopeasti, koska se palvelee kaikkia parhaiten! Ja juuri niin olisi pitänyt projektikin toteuttaa! Ette voi pakottaa minua auttamaan sellaista henkilöä, jonka koen kaikin puolin olevan minulle vastenmielinen! Ja hänen minua valtavasti ahdistavien tekojen jälkeen, tarvitsen paljon aikaa siihen, että alkaisin voida hyvin! Ja niitä korvauksia voisitte ruveta maksamaan, koska teidän typerän projektin takia en pystynyt tekemään edes töitäkään! Haluaisin todella jutella kasvotusten projektin aloittaijen kanssa, koska muuten en tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi he tekivät projektin toteutuksesta niin vaikeaa! Paljon nuorempi henkilö menköön itseensä ja miettiköön miksi en voi sietää häntä, kiitos hänen puhumattomuutensa! Miksi minun pitäisi ollenkaan ymmärtää sellaista ihmistä, jonka kommunikointitaito on todella huonoa! Hänen kanssaan en halua koskaan olla missään tekemisissä! Olen väsynyt kaikkiin minulle vieraisiin ihmisiin ja seuraavan kerran mietin 70v ikäisen miehen löytämistä ystäväkseni ensi keväänä! Jos silloin jo voisin selvästi paremmin!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olet sairas jankkaaja.

Onko sinulla proosatäti siellä nk livessä ketään, joka jaksaa myötäillä pakkoajatuksiasi guben pakinoihin liittyen vai kyllästyikö ne siihen, että toveruuden tmv tarkoitus ois käytännössä kylvää sinun valheita toisesta naisesta pitkiä käytäviä tai kuunnella jankuttavia palo puheita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      787
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      119
      558
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe