Se on nyt sitten panseksuaali. Taas mennään...
https://www.is.fi/viihde/art-2000012258772.html
Se on nyt sitten
35
124
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Mummu pääsi missiksi ja heti alkoi toitottaa julkisuudessa seksuaalisia mieltymyksiään.
- Anonyymi00009
Pakkelitkin jo vähän rapisi. Vissiin unohtui verkko välistä.
- Anonyymi00012
katse peiliin pallinaama ja jos olet puutteessa ei sekään sinua kaunista :D
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
katse peiliin pallinaama ja jos olet puutteessa ei sekään sinua kaunista :D
Katse peiliin, niin sieltä pilkistää homeinen rämemajava.
- Anonyymi00002
Minä olen bi
- Anonyymi00003
Kiitos tiedosta.
Voit poistua. - Anonyymi00004
Olen mies ja pidän erittäin paljon bi-naisista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen mies ja pidän erittäin paljon bi-naisista.
Ei lesboissakaan mitään vikaa ole. Nimim, kokemusta on.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei lesboissakaan mitään vikaa ole. Nimim, kokemusta on.
Ooks nähny, kun naikkoset vähän saksittaa? Saksiti saks saks.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ooks nähny, kun naikkoset vähän saksittaa? Saksiti saks saks.
Kyllä. Videolla olen nähnyt useamman kerran. Tällä palstalla en voi sen tarkemmin kuvailla, millaisia tuntemuksia siitä seurasi.
- Anonyymi00010
Minä olen homomies enkä pidä naisista ollenkaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä. Videolla olen nähnyt useamman kerran. Tällä palstalla en voi sen tarkemmin kuvailla, millaisia tuntemuksia siitä seurasi.
Samalla tavalla ne rojut torveen lesbolle menee, mitä heterollekkin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Samalla tavalla ne rojut torveen lesbolle menee, mitä heterollekkin.
Jos vaan miehelle sallitaan mahdollisuus siihen. Erän nainen sanoi, ettei miehellä ole mitään asiaa hänen ja hänen naisystävänsä kimppaan! Eivät kaivanneet kolmatta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos vaan miehelle sallitaan mahdollisuus siihen. Erän nainen sanoi, ettei miehellä ole mitään asiaa hänen ja hänen naisystävänsä kimppaan! Eivät kaivanneet kolmatta.
Eivät tiedä, mitä elämässään menettävät.
Aito parru on aina paras. - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eivät tiedä, mitä elämässään menettävät.
Aito parru on aina paras.Nämä kaksi olivat kiinnostuneita vain toisistaan. Se selvisi, kun nainen antoi minulle pakit. Sitä ennen nainen oli antanut signaalia, että olisi kovastikin kiinnostunut. Eipä sitten ollutkaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nämä kaksi olivat kiinnostuneita vain toisistaan. Se selvisi, kun nainen antoi minulle pakit. Sitä ennen nainen oli antanut signaalia, että olisi kovastikin kiinnostunut. Eipä sitten ollutkaan.
Ei ollut alunperinkään. Se onli semmosta peliä vaan.
- Anonyymi00013
Viesti poistettu kun vain todettin fakta eli valittu missiksi setalaisuuden perusteella.Kukaan oikeasti normaali ei voita kisoja.
- Anonyymi00014
ei se noin mennyt vaikka sinua ahdistaakin sisältäsi löytyvä homo
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
ei se noin mennyt vaikka sinua ahdistaakin sisältäsi löytyvä homo
Olen nainen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen nainen.
Ei se auta.
- Anonyymi00015
Dummomseksuaali.
- Anonyymi00016
Mites yöelämässä nykyään? Ennen vanhaan kukossa oli valomerkin aikoihin paljon panseksuaaleja liikkeellä. Kaikki kelpasi.
- Anonyymi00017
Minä olen panhomo vai oliko se lesbobi. No ihan sekaisin olen.
- Anonyymi00024
Minulla oli lapsena panhuilu.
- Anonyymi00019
Niin? Mitä siitä sitten?
- Anonyymi00021
Sitä vaan, että aivan hukassa olen ja lapsuus oli aivan karmea. Väkivaltaa sun muuta.
Sitä vaan sitten.
- Anonyymi00025
Minä olen bumtsi-bum seksuaali. Laittakaa paremmaksi.
- Anonyymi00026
Mä menin kihloihin sähkötolpan kanssa ja kyllä elämä aukes ihan ilman iltapäivälehtiä💦
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mä menin kihloihin sähkötolpan kanssa ja kyllä elämä aukes ihan ilman iltapäivälehtiä💦
🤣🤣🤣👍
- Anonyymi00029
Minä olen usvaa putkeen ja rojut ränniin seksuaali.
- Anonyymi00030
Minä olen velton käärmeen lumooja.
- Anonyymi00031
Pan pan vaan
- Anonyymi00033
Täällä on äänessä palstan asiantuntija. Oman alansa ammattilainen. Ei ole jokapäiväistä, että pääsee antamaan pan pan -kutsun.
Pan pan on kansainvälisessä radioliikenteessä käytettävä kutsu, joka tarkoittaa pakkotilaa. Pan pan-termi on erillinen mayday-termistä, joka tarkoittaa hätätilaa. Pan pan-termiä käytetään, kun laivaan, lentokoneeseen tai muuhun kulkuvälineeseen tai sen matkustajiin ei kohdistu välitöntä uhkaa, mutta pakkotilaan tulee kuitenkin pian reagoida.
Kuten me kaikki palstalaiset tiedämme, pan pan ilmaisee mahdollisille pelastajille, että on turvallisuusongelma, kun taas ”mayday” ilmaisee esimerkiksi koneen putoamisen tai uppoamisen tapahtuvan juuri nyt ja pelastusavun tarpeen olevan välitön! - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Täällä on äänessä palstan asiantuntija. Oman alansa ammattilainen. Ei ole jokapäiväistä, että pääsee antamaan pan pan -kutsun.
Pan pan on kansainvälisessä radioliikenteessä käytettävä kutsu, joka tarkoittaa pakkotilaa. Pan pan-termi on erillinen mayday-termistä, joka tarkoittaa hätätilaa. Pan pan-termiä käytetään, kun laivaan, lentokoneeseen tai muuhun kulkuvälineeseen tai sen matkustajiin ei kohdistu välitöntä uhkaa, mutta pakkotilaan tulee kuitenkin pian reagoida.
Kuten me kaikki palstalaiset tiedämme, pan pan ilmaisee mahdollisille pelastajille, että on turvallisuusongelma, kun taas ”mayday” ilmaisee esimerkiksi koneen putoamisen tai uppoamisen tapahtuvan juuri nyt ja pelastusavun tarpeen olevan välitön!Olen kerran elämäni aikana päässyt näkemään videolla, kun erittäin viehättävä 30-vuotias nainen pääsi pan pan -hommiin. Hän antoi kuumottavalla hetkellä pan pan -kutsun, ratkaisi kiihkeän tilanteen ja laukaisi tunnelman virheettömällä fraseologiallaan eli ammattitermien käytöllä sanomalla "Clear of Conflict".
Uhkaava tilanne oli lauennut ja naisen kohonnut syke alkoi laskea. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olen kerran elämäni aikana päässyt näkemään videolla, kun erittäin viehättävä 30-vuotias nainen pääsi pan pan -hommiin. Hän antoi kuumottavalla hetkellä pan pan -kutsun, ratkaisi kiihkeän tilanteen ja laukaisi tunnelman virheettömällä fraseologiallaan eli ammattitermien käytöllä sanomalla "Clear of Conflict".
Uhkaava tilanne oli lauennut ja naisen kohonnut syke alkoi laskea.Ostin panomiesten tuotteen tänään, pan suolaa.Ai että kun teki gutaa panna sitä lihan päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on231415Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1711101Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041090Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57792- 65785
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47724- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee605655Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
- 9575
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14555- 31551
- 43543
- 44511
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70510