Meidän välille?
Vastaukset 39
- Anonyymi00001UUSI
Jonku todellla s*xyn naisen.
- Anonyymi00002UUSI
Oon jo täällä teidän välissä 🙋♀️
- Anonyymi00006UUSI
Meidän välille
- Anonyymi00003UUSI
Ensin ystävyyttä ja sen näkee sitten...
- Anonyymi00004UUSI
Rakkauden ihanuuden kanssa.
- Anonyymi00005UUSI
Kiinan muurin.
- Anonyymi00007UUSI
Sinut.
- Anonyymi00008UUSI
Sinutpas!
- Anonyymi00009UUSI
Jotain mitä sinä et halua. Sinä haluat jotain mitä minä en halua.
- Anonyymi00010UUSI
Minä en halua muuta kuin pelkkää ystävyyttä ja ettei tartte koko ajan olla tekemisissä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00011UUSI
Kainaloystävyys ja elämänkumppanuus.
- Anonyymi00012UUSI
Ystävyyttä ja ehkä seksiä silloin tällöin, yhteyttä. Sitä, että muut ei seuraa eikä ole tietoisia meidän kahden lähenevistä väleistä vaan pelkästään ystävyydestä, joka perustuu esim.johonkin työasiaan.
n>m- Anonyymi00014UUSI
Unohda.
Sivusta - Anonyymi00017UUSI
🥹Tämä sopisi minulle. Minä en puhu luottamuksellisia ja kahdestaan sovittuja asioita muille. Siitä voit olla varma.
Yksinäinen mies - Anonyymi00019UUSI
Ihan samaa olen miettinyt m>n
- Anonyymi00013UUSI
perhettä haluan lisää ja rakkautta 🎗️🎗️🫶🫶
🤷🏻♂️🤷🏻♂️ - Anonyymi00015UUSI
Kuka keiden välille
- Anonyymi00016UUSI
jaa'a, erittäin hyvä kysymys, luultavasti joku tunnistaa aloittajan, hän joku vastatkoon ->
- Anonyymi00018UUSI
Hänen kanssaan kävisi lähes mikä tahansa ystävyys, jossa olisi lämminhenkistä oleskelua sekä lämminsävyistä hassuttelua. Kaikki tulee tietysti aikanaan, olemme toki hyvin kaukana hassutteluista, mutta tunnen lämmön ajoittain välillämme, onko se riittävän lämmintä enempään? Toivoisin sen olevan. Askel tästä eteenpäin on usein hankalin, onneksi meillä on hyvä "keskusteluyhteys" se voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa, enemmän kuin tekemällä tehdyt kohteliaisuuden osoitukset, se voi näyttää tunteet syvemmältäkin. On hyvin vaikea jos ei suorastaan mahdoton olla kertomatta välittämistään, tykkäämistään ihmiselle joka tuntuu mukavasti sydämessä, omana itsenään ja kauniina osana hetkeä joka vangitsee hellyyden tunteellaan.
https://www.youtube.com/watch?v=YApbfMqSK94&list=RDYApbfMqSK94&start_radio=1 - Anonyymi00020UUSI
Sen mitä meillä on ollut ja enemmän.
- Anonyymi00021UUSI
En yhtään mitään. Ehkä t-paidan ja housut. Ihan kiinni haluaisin. Kuulisin tuhinan. Rakastaisin.
- Anonyymi00022UUSI
Lämpöä, ymmärrystä sekä välittämistä.
- Anonyymi00023UUSI
Rakkauden...
- Anonyymi00024UUSI
Monenlaista hyvää. Voisitko ottaa yhteyttä (minä en voi häiritä)?
- Anonyymi00025UUSI
Juu en minäkään voi häiritä jos et sinäkään voi häiritä ei ole kivaa häiritä toista
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu en minäkään voi häiritä jos et sinäkään voi häiritä ei ole kivaa häiritä toista
Todella häiritsevää ettet nyt huomaa omaa vuoroasi.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Todella häiritsevää ettet nyt huomaa omaa vuoroasi.
Minun vuoro on kertoa sinulle että Minä olen Syleeeeeeeevin pimu, ja tuleva lapsemme on SÜLEEVI mikäli nimi lautakunta suo.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minun vuoro on kertoa sinulle että Minä olen Syleeeeeeeevin pimu, ja tuleva lapsemme on SÜLEEVI mikäli nimi lautakunta suo.
En kirjoitellut sinulle. Hyvä jos sulla on tuo oma rakas.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
En kirjoitellut sinulle. Hyvä jos sulla on tuo oma rakas.
Kenelle kirjoitit? Voin imitoida kultuasi
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kenelle kirjoitit? Voin imitoida kultuasi
Eihän häntä tässä voi muutamalla sanalla kuvailla riittävästi jotta osaisit imitoida. Kiitos tarjouksesta kummiskin. Voit yrittää luottaa intitioosi ja tarjota sitä kautta mulle roolipelin hänen kanssaan.
Oliko sulla toiveita että esittäisin sinulle jotakuta? - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eihän häntä tässä voi muutamalla sanalla kuvailla riittävästi jotta osaisit imitoida. Kiitos tarjouksesta kummiskin. Voit yrittää luottaa intitioosi ja tarjota sitä kautta mulle roolipelin hänen kanssaan.
Oliko sulla toiveita että esittäisin sinulle jotakuta?* intuitioosi*
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
* intuitioosi*
Voisit vähän valottaa että olisiko kiinnostusta tavata, miksi olisi ja miksi ei.
- Anonyymi00026UUSI
Toivon ainakin että sinä saat sen...
- Anonyymi00039UUSI
Minä olen Syleeeeeeeevin pimu, ja tuleva lapsemme on SÜLEEVI mikäli nimi lautakunta suo. Minäkin toivon!!!!
- Anonyymi00046UUSI
Tai siis meidän välillä...
- Anonyymi00047UUSI
Molemmat tiedetään, että sitä emme voi koskaan olla mitä ehkä parhaimmillaan yhteinen matka voisi tarjota. Kumpikin olemme realisteja varmasti siinä suhteessa.
Se mitä välillemme toivoisin on, että voisimme olla toinen toisillemme sitä mitä tarvitsemme. Sydänystäviä ja luottohenkilöitä. Voisimme olla vaikka ihan hiljaakin, hellästi toistemme sylissä. ❤️
Paljon on asioita mitä toivoisin ja mihin olisinvalmis ja halukas, mutta mistään hinnasta en halua rikkoa sidettä välillämme. - Anonyymi00048UUSI
Rakkautta ja lopuneläMän pituisen parisuhteen josta ei hellittelyä ja huomiointia puuttuisi
- Anonyymi00049UUSI
Jotain mitä ole ei sun ja jonku muun välillä.
- Anonyymi00050UUSI
En mitään... hihiii ;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931520Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011196- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303800Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86726- 52706
- 46704
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35661- 47647
- 28614