Työpaikka kiusaaminen

Kuinka moni kokee tulleensa kiusatuksi työnantajana Orimattilan Kaupunki. Onneksi en ole enää...kiusaajat aina olleet esihenkilöitä tai viranhaltioita
68504
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 68

Vanhimmat

Lisääntynyt ilmiö. Liittyy myös osaamattomuuteen.
Pahentunut kun naisia johdossa.

1Äänestä
  • Yleinen naurunaihe työntekijöiden keskuudessa.
    Joko valtuutetut ovat nähneet toimialakohtaiset henkilöstökyselyt? Ette ole! 😆😆😆

Äänestä

Eikö nämä valtuutet aina jaarittele henkilöstön hyvin voinnistaa?
Nyt ei sit kiinnosta. Korulaiseiden mestareita.

Äänestä
  • Nyt tutkitaan pankkikorttikuluja että tilapäisen valiokunnan kokous palkkiot juoksee.
    on ne pellejä!

1Äänestä

Nykyään vaan loukkaannutaan niin herkästi. Heti jos tulee esihenkilöltä palautetta että et tee töitäsi kunnolla, niin tulee itku simmuun.

Äänestä
  • Ooks kaupungilla töis? Jos et oo niin suu suppuun.

Äänestä

Kuulemma pahenee vaan kun akat johdossa. Eikä osata. Nämä tärkeät valtuutetut nielee myös.

1Äänestä

Hyvä kysymys! Missä henkilöstökyselyiden tulokset?!
Pankkikortin tarkastelu kiinnostaa muttei henkilöstökyselyn tulokset.
Valtuutettujen strategia on täyttä *askaa henkilöstön osalta. Ei kiinnosta.
Pellenenät neniin ja sirkusperuukit valtuutetuille.

1Äänestä
  • Äläs nytten. Riitta Lonkan komitea tutkii ja nostaa kokouspalkkioita. Pitäisi olla uusi pysyvä tilapäinen oikein valiokuntien valiokunta! Herranen aika että ovat hyviä!

2Äänestä

KOKOUSPALKKIOT POIS TUOLTA TILAPÄISELTÄ ELIMELTÄ! TÄYTTÄ PELLEILYÄ

2Äänestä

Varmaan aloittajakin pahin lusmu ja rahan nostaja.Se on,kun työtkin pitäs hoitaa ja ammattitaito ei riitä,kun paskan puhumiseen.Varmaan vituttaa ja hävettää,kun tääl pitää kyseenalaistaa.Pahin kiusaaja. varmasti narsisti.Eiköhän työrauha nyt ole talossa!

Äänestä
  • Juu on kun ei siell ole nyt ketään kun on saasteita ilmassa.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Juu on kun ei siell ole nyt ketään kun on saasteita ilmassa.

Narsissit esihenkilöt nyt etätöissä ja pois pahanteosta. Työhyvinvointi parantunut hetkellisesti.

Äänestä

• Tämän henkilön pitäisi mennä vihanhallintakurssille.

Äänestä

• Narsisti mainittu!🙈

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Narsisti mainittu!🙈

Eiku narsissit

Äänestä

Lilli ainaski on hyvä tanssimaan.

2Äänestä
  • Harmi kun hän ei hakenu kaupungin johtajaksi.

2Äänestä

On mennyt huonoksi. Työskentelin eläkkeeseen asti kaupungilla. Pidän yhteyttä kavereihin siellä vieläkin. Henkilöstö lisäntyy kovasti mutta osaaminen vähenee. Suorittava porras voi huonosti. Pomot palkkaavat lisää pikkupomoja omaa työtään helpottakseen.
Eräs Päivi teki monen ihmisen työt ennen eläkettään. Nykyiset haluavat päästä helpolla ja haluavat isompaa palkkaa. Lypsäjiä.
Valtuutetuilta puuttuu tarkkanäköisyys ja kyky puuttua oikeisiin ongelmiin. Haluavat mennä sieltä missä aita on alin.
Huonoksi on mennyt.

Äänestä
  • Tämä on totta. Vielä pari vuotta.

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Tämä on totta. Vielä pari vuotta.

Totta on myös nykyään. Ehkä vähän härskimpää vielä.

Äänestä

• Päivin tilalle tarvittiin 3 päällikköä ja hovi jokaisen alle. Kyllä maksaa. T: vielä töissä Orimattilassa

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Päivin tilalle tarvittiin 3 päällikköä ja hovi jokaisen alle. Kyllä maksaa. T: vielä töissä Orimattilassa

Kalle perusti haareminsa.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Päivin tilalle tarvittiin 3 päällikköä ja hovi jokaisen alle. Kyllä maksaa. T: vielä töissä Orimattilassa

Kyllä se on ylin kerros missä on haaremia haalittu.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä se on ylin kerros missä on haaremia haalittu.

Siellä varsinkin. Päivi oli rautaa näihin uupujiin verrattuna.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Siellä varsinkin. Päivi oli rautaa näihin uupujiin verrattuna.

Uudella kaupunginjohtajalla riittää siivottavaa päälliköillä turvonneet organisaation kanssa.

Äänestä

Kaupunki teettää usein työnhyvinvointiin liittyviä kyslyjä.
Sitten kun niitä avatan esiin nostetaan vain hyvin menneet asiat. Kaikki epäkohdat jätetetään huomiotta ja näin ollen myös korjaamatta. Huomenna aukeaa jälleen uusi kysely.

1Äänestä

Mieti sitä lepään vasta haudassa.

Äänestä

Pitkä ura edessä

Äänestä

Kun on varaa sanoa kannattaa se sanoa ääneen

Äänestä

Ansaittua valtaa osaamista ei kannata kätkeä

Äänestä

Keskiluokka on keskiluokkaa. Tehköön mitä keksii. Yleensä ei keksi.

Äänestä

Sontaluukut toimii

Äänestä

Kallen aikan tehtiin paljon lume hommia. Kosmetiikkka jolla peiteltiin asioita jotka aidosti pitäisi saada kuntoon.

Äänestä
  • Kerrotko esimerkkejä vai jääkö höpinäksi?

Äänestä

• Muuta en tiedä mutta sulla on ihanan huonoa kieltä. Tulee ihan omat kirjoitukset mieleen :DDD

Äänestä

Kaupungin henkilöstökyselyt ovat julkinen vitsi.
Täällä kun teitä valtuutettuja pörrää kuin kärpäsiä paskan ympärillä niin kertokaa näittekö viime vuonna kyselyn tulokset?
Eikö strategiassa aina huudeta avoimuutta?
Menikö kaikki energia tilapäiseen hölmöilyyn?

Äänestä
  • Älä unohda henkilöstön hyvinvointi. Sen läpän ne sankarit laittaa sinne aina seminaarissa. taitaa olla liian hyvät juomat niis kemuis kun semmonen läppälause. :)

Äänestä

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Älä unohda henkilöstön hyvinvointi. Sen läpän ne sankarit laittaa sinne aina seminaarissa. taitaa olla liian hyvät juomat niis kemuis kun semmonen läppälause. :)

Valtuutetetut tykkäävät korulauseista. Siihen se jääkin! Sirkuspellejä kaikki!

Äänestä

Jos Orimattilassa vuotaa katto, niin parketti vaihdetaan joka vuosi, mutta kattoa ei korjata....
Olen niin tämän nähnyt..

2Äänestä
  • Hyvin sanottu! Nyt kättä ristiin, että uusii kaupunginjohtaja vaihtaa esihenkilöitä. Henkilöstä ei voi loputtomasti vaihtaa.

1Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Hyvin sanottu! Nyt kättä ristiin, että uusii kaupunginjohtaja vaihtaa esihenkilöitä. Henkilöstä ei voi loputtomasti vaihtaa.

Aika vaikee on purkaa kallen haaremia.

1Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Aika vaikee on purkaa kallen haaremia.

Onko sillä mitään väliä kuinka "vaikeaa" jokin on? Ootko kuullut sanonnan "Kävellen oltaisiin jo perillä"?

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Onko sillä mitään väliä kuinka "vaikeaa" jokin on? Ootko kuullut sanonnan "Kävellen oltaisiin jo perillä"?

...Juu ja mistään haaremista en tiedä mitään. Kalle mun mielestä vaikutti ihan kivalta ja yhä vaikuttaa, vaikka sitä haukutaan. Mä vain ihmettelin tuota asennetta että jokin on muka vaikeaa, niin SIKSI sitä ei voisi tehdä.

Toinen oli kun valitus Prismasta oli vain "hidaste". Täällä levitellään kyllä täysin älyttömiä näkemyksiä. Samaa sarjaa on kaikki noi Lahteen liittymiset, mutta koska niissä ei todellakaan ole mitään järkeä, niin olen veikkaillut että niissä puhutaan ehkä jostain jengeistä eikä niinkään kunnista.

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

...Juu ja mistään haaremista en tiedä mitään. Kalle mun mielestä vaikutti ihan kivalta ja yhä vaikuttaa, vaikka sitä haukutaan. Mä vain ihmettelin tuota asennetta että jokin on muka vaikeaa, niin SIKSI sitä ei voisi tehdä.

Toinen oli kun valitus Prismasta oli vain "hidaste". Täällä levitellään kyllä täysin älyttömiä näkemyksiä. Samaa sarjaa on kaikki noi Lahteen liittymiset, mutta koska niissä ei todellakaan ole mitään järkeä, niin olen veikkaillut että niissä puhutaan ehkä jostain jengeistä eikä niinkään kunnista.

Älä puutu aikusten keskusteluun kun et oo kartalla.

1Äänestä

Minä koen. Päivääkään en kyllä ole röissä ollut, enkä mene.

1Äänestä

Esihenkilöt ovat Orimattilassa pahimmat kiusaajat, tilanne ei muutu vaikka henkilöt ovat vaihtuneet...jännää

1Äänestä
  • Face bookissa oli kuva kun ne irvisteli yhdessä. Tuli huono olo.

Äänestä

• Valta turmelee, niin on aina ollut ja ompi oleva.

1Äänestä

Taitaa olla aloittaja joku katkera matala palkkainen kun ei osaa yhdys sanoja. :)

1Äänestä
  • Joku osaa tehdä tiukkaa analyysiä. Meikä luuli että pressa täällä haukkuu alempiarvoisiaan.

1Äänestä

• Entäpä jos on matalapalkkainen mutta rikas, esimerkiksi perinnön kautta eikä malta jäädä kotio... millainen ihminen hän on?? Aiheuttaako hän sinussa katkeruutta?

1Äänestä

Te paskan äärellä pyörivät valtuutetut! Ootteko jaksanut kysellä tuloksia henkilöstökyselyistä?
Vai tykkäättekö vain jaaritella ajankuluksenne henkilöstön hyvinvoinnista? Yhdessäkään teistä ei ole selkärankaa nostaa tätä asiaa esille.

1Äänestä
  • Se on juurikin heidän ajankuluaan. V**taa vastailla kyseilyhin kun tietää ettei mikään koskaan muutu.

Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Se on juurikin heidän ajankuluaan. V**taa vastailla kyseilyhin kun tietää ettei mikään koskaan muutu.

Nynnyä touhua päättäjillä. Ovat lähes joka asiassa hukassa. Persut eniten.

1Äänestä

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Käytetäänkö sanaa "nynny" paljon Orimattilassa, vai vain täällä joku? Minä kun en kuule moista sanaa missään enkä itsekään käytä. Täällä sitä joku silti viljelee. Mikä idea edes siinä sanassa on? Mikä sen vastakohta mielestäsi on?

Äänestä

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Nynny on suomen kielen puhekielinen sana, joka tarkoittaa arkaa, pelkurimaista tai saamatonta henkilöä.

1Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Käytetäänkö sanaa "nynny" paljon Orimattilassa, vai vain täällä joku? Minä kun en kuule moista sanaa missään enkä itsekään käytä. Täällä sitä joku silti viljelee. Mikä idea edes siinä sanassa on? Mikä sen vastakohta mielestäsi on?

...Mä muuten näen paljon mielekkäämpänä vertailuna käyttää rikollinen ja lakianoudattava. Eli psykopaatti (sairaus) ei tietenkään välitä mitä muut ajattelee, ja jos se kykenee, niin se tekee. Ne tekee, koska mikään ei estä. Ainoa mikä estäisi olisi pelko jostain rangaistuksesta, mutta kun mitään rangaistusta ei tule, niin ne jatkaa.

Outoja oli kommentit sen Pommi-Henkka -jutunkin jälkeen. Ihan omituinen tapa vastata. Jotenkin että kun jotain PITÄÄ tehdä, niin sitä ei tehdä, kunnes tulee tilanne ettei enää voidakaan olla tekemättä sitä. Sitten kehutaan miten ei ole mennyt kansalaisilla luottanut heidän hommiin. No, joo, ei sitä ENÄÄ voi menettääkään.

Äänestä

• Anonyymi00058 kirjoitti:

...Mä muuten näen paljon mielekkäämpänä vertailuna käyttää rikollinen ja lakianoudattava. Eli psykopaatti (sairaus) ei tietenkään välitä mitä muut ajattelee, ja jos se kykenee, niin se tekee. Ne tekee, koska mikään ei estä. Ainoa mikä estäisi olisi pelko jostain rangaistuksesta, mutta kun mitään rangaistusta ei tule, niin ne jatkaa.

Outoja oli kommentit sen Pommi-Henkka -jutunkin jälkeen. Ihan omituinen tapa vastata. Jotenkin että kun jotain PITÄÄ tehdä, niin sitä ei tehdä, kunnes tulee tilanne ettei enää voidakaan olla tekemättä sitä. Sitten kehutaan miten ei ole mennyt kansalaisilla luottanut heidän hommiin. No, joo, ei sitä ENÄÄ voi menettääkään.

..."*** mielestä huomautus on vain hallinnon prosessia, jota viranomaiset toteuttavat keskenään.
    – Oikeuskansleri tekee viranomaisvalvontaa ja me sitten korjaamme toimintaamme sen mukaan. Näinhän tämä toimii."

Ei sitten voi vain NOUDATTAA OHJEITA? Eikö se olise se miten se homma... TOIMII?

Äänestä

• Anonyymi00059 kirjoitti:

..."*** mielestä huomautus on vain hallinnon prosessia, jota viranomaiset toteuttavat keskenään.
    – Oikeuskansleri tekee viranomaisvalvontaa ja me sitten korjaamme toimintaamme sen mukaan. Näinhän tämä toimii."

Ei sitten voi vain NOUDATTAA OHJEITA? Eikö se olise se miten se homma... TOIMII?

...Ja mä koen aina oudoksi kun lakia rikkovat alkaa puhua laista kuin se olisi jotain mitä PITÄÄ noudattaa. Niin että pitääkö sitä vai eikö sitä pidä? Että ette te nyt aikanaa voi muilta vaatia mitään mitä ette itsekään tee. Että miten sitä lakia EI tartte noudattaa ja muitten sitten muka onkin? Miksi MUIDEN pitäisi noudattaa sitä, miten te voitte vedota LAKIIN, kun juuri olette itsekin sitä mieltä että sitä ei kuulukaan noudattaa.

Ja vielä... ei voi vaatia eikä edes vedota mihinkään lakiin, kun on jo aiemmin sen sanonut ettei lakia ole mitään mitä pitää noudattaa.

Äänestä

• Anonyymi00057 kirjoitti:

Nynny on suomen kielen puhekielinen sana, joka tarkoittaa arkaa, pelkurimaista tai saamatonta henkilöä.

Mä muistan kun tuli kinattua trollin kanssa pedofiliasta (se aina kinasi vastaan,oli aihe kuin aihe) ja jossain vaiheessa se alkoi selittää jotain että lepakoilla on siivet ja miten ne lentää. Ok? Kiva sellainen pieni biologian perusfakta siihen väliin.

Mä vain tarkoitan että random selvitys siitä että lepakot kykenee lentämään on aika erikoista... tai enemmänkin... ihan liian itsenstään selvää. Joku vielä alkaa kertoa että linnuilla on höyheniä!

Onko munkin jutut ihan liian itsestään selviä, vai miksi nää vastakommentit on tällaista? :DDD

Äänestä

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Mä muistan kun tuli kinattua trollin kanssa pedofiliasta (se aina kinasi vastaan,oli aihe kuin aihe) ja jossain vaiheessa se alkoi selittää jotain että lepakoilla on siivet ja miten ne lentää. Ok? Kiva sellainen pieni biologian perusfakta siihen väliin.

Mä vain tarkoitan että random selvitys siitä että lepakot kykenee lentämään on aika erikoista... tai enemmänkin... ihan liian itsenstään selvää. Joku vielä alkaa kertoa että linnuilla on höyheniä!

Onko munkin jutut ihan liian itsestään selviä, vai miksi nää vastakommentit on tällaista? :DDD

...Ja toinen huomio on että ne tollot viestit myös saa aina heti paljon tykkäyksiä. Niitä tykkäystoimintojahan ei ennen ollut tai ei ainakaan muistaakseni. Toikin jo sai heti. Ei ole ihan tykkäämisen arvoisia viestejä ja ne on vielä niitä ainoita viestejä täällä, jotka saa edes tykkäyksiä. Jotenkin... mystistä tää toiminta täällä. Hyvin mielenkiintoista.

Ennen mä mietin psykologiaa, mutta luovuin jo siitä, koska kaikki on liian konemaista. Outo on silti toi logiikka. Sen näkee siinä, mutta ei siinä mitään järkeä silti ole. Esim. en VUOSIIN ole saanut jäädä vikaksi kirjoittajaksi. Tää ei siis ole edes mitään mitä haluaisin, mutta huomasin vain että jonkun on PAKKO aina laittaa mun päälle jotain. Sen tajuattuani se ärsytti, mutta vaikuttaa aina konemaiselta. Se nyt tulee ja sillä selvä. Aina niiden on PAKKO se viesti siihen laittaa. ...vuodesta toiseen, niiden täytyy saada pitää sitä omaa viestiään päällimmäisenä. Aina tulee radnom merkityksettömiä viestejä tasaisella tahdilla. Jatkuvasti tulee uusia merkityksettämiä ketjuja, vaikka todellakin niihin vanhoikin pystyy kirjoittaa. Mikä idea on päivittäinkin tehdä aina uusia aloituksia. Tää on FOORUMI ja vuosia vanhoihinkin voi ja olisi niinku tarkoituksin kirjoittaa. Aina jotain lyhyitä merkityksettömyyksiä tänne vain :( Surullista foorumin haaskausta.

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

...Ja toinen huomio on että ne tollot viestit myös saa aina heti paljon tykkäyksiä. Niitä tykkäystoimintojahan ei ennen ollut tai ei ainakaan muistaakseni. Toikin jo sai heti. Ei ole ihan tykkäämisen arvoisia viestejä ja ne on vielä niitä ainoita viestejä täällä, jotka saa edes tykkäyksiä. Jotenkin... mystistä tää toiminta täällä. Hyvin mielenkiintoista.

Ennen mä mietin psykologiaa, mutta luovuin jo siitä, koska kaikki on liian konemaista. Outo on silti toi logiikka. Sen näkee siinä, mutta ei siinä mitään järkeä silti ole. Esim. en VUOSIIN ole saanut jäädä vikaksi kirjoittajaksi. Tää ei siis ole edes mitään mitä haluaisin, mutta huomasin vain että jonkun on PAKKO aina laittaa mun päälle jotain. Sen tajuattuani se ärsytti, mutta vaikuttaa aina konemaiselta. Se nyt tulee ja sillä selvä. Aina niiden on PAKKO se viesti siihen laittaa. ...vuodesta toiseen, niiden täytyy saada pitää sitä omaa viestiään päällimmäisenä. Aina tulee radnom merkityksettömiä viestejä tasaisella tahdilla. Jatkuvasti tulee uusia merkityksettämiä ketjuja, vaikka todellakin niihin vanhoikin pystyy kirjoittaa. Mikä idea on päivittäinkin tehdä aina uusia aloituksia. Tää on FOORUMI ja vuosia vanhoihinkin voi ja olisi niinku tarkoituksin kirjoittaa. Aina jotain lyhyitä merkityksettömyyksiä tänne vain :( Surullista foorumin haaskausta.

...Vaikka aiheena olisi sukkakutimet, niin aina tulee tasaisesti niitä laimeita viestejä. Mutta vaikka mä kirjoitan täällä, niin kukaan ei silti mulle laita mitään. Että joku työkkäriketjukin oli muka mielenkiintoinen ja siihen SÄÄNNÖLLISESTI kirjoiteltiin ihan kuin nyt ketään kiinnostaisi jonkun tuntemattoman ihmisen työkkärissä käynti.... jonne se ei muuten edes mennyt. Sen piti olla ystävänpäivänä, mutta silloin se kävi vain ilmoittamassa olleensa sairaana (vai mikä se oli) ja kukaan ei asiaa edes kommentoinut. Kaikkia... oli niin paljon kiinnostanut jonkun tuleva työkkäritapaaminen, mutta sitten ei jostain syytä enää vaivauduta edes kirjoittamaan mitää. Että se ketju sitten vain kuoli eikä ketään MUKA enää kiinnosta työkkäritapaamiset, häh?

Äänestä

• Sie sait tykkäyksen ja sulle vastannut ei. Sit sie taas sait tykkäyksen ja niin edelleen. Mä sitten aloin ihmetellä tätä ensimmäistäkin. Siinä on kirosana.

No, mutta jännin lause mun mielestä oli toi viimeinen. Se särähti korvaan, mutten tiedä miksi. Kai se käänteisesti olisi sitä että PORUKKAA + ON voimaa yrittää VAIENTAA... minut? No, ei muuta kuin jatkaa yrittämistä. Eihän tässä ole vielä mennyt kuin kohta 40 vuotta.

Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Se on juurikin heidän ajankuluaan. V**taa vastailla kyseilyhin kun tietää ettei mikään koskaan muutu.

Mä en nyt todellakaan tiedä mistä te puhutte, mutta mä yritin aikani ihmetellä noita koodiviestejä.

Siitä vain tuli mieleeni että tekin (?) yli 20 vuotta olette yrittäneet jotain, mikä on täysin mahdotonta.

No, meilä eli sen 35 vuotta nuhteettomasti ja aina niin ärsyttävänkin huolellisesti... ja mun elämä ei ollut sellainen, kuin se tuolla vaivalla pitäisi olla. Mä tajusin että vaikka mä tappaisin 6 poliisia, niin mun elämä ei muuttuisi ollenkaan, niin siitä niinku tietää että asiat ei mene nyt oikein.

Hmm? No, mä vain sanon sen että olemalla kiltisti ei asiat muutu. Mä vähän äksyilin, niin sillä on saanut paremmin tuloksia. Ja Vipekin halusi tarkoituksella että mulla menee hermo ja nää PORUKALLA ja koko kaupungin voimalla ärsyttää minua ja sitten mulla todellakin meni hermo. En vain tiedä että miksi näin piti olla ja nää on vielä loputtomasti jatkaneet. Ja... jostain syystä odottavat että jossain vaiheessa pitäisi tulla joku muutos.

Jaa-? Kai se tulee, kun te lopetatte sen? En voi tietää että miksi te sitä todellakin olette tehneet nämä kaikki vuosikymmenet.

Äänestä

• Anonyymi00064 kirjoitti:

...Vaikka aiheena olisi sukkakutimet, niin aina tulee tasaisesti niitä laimeita viestejä. Mutta vaikka mä kirjoitan täällä, niin kukaan ei silti mulle laita mitään. Että joku työkkäriketjukin oli muka mielenkiintoinen ja siihen SÄÄNNÖLLISESTI kirjoiteltiin ihan kuin nyt ketään kiinnostaisi jonkun tuntemattoman ihmisen työkkärissä käynti.... jonne se ei muuten edes mennyt. Sen piti olla ystävänpäivänä, mutta silloin se kävi vain ilmoittamassa olleensa sairaana (vai mikä se oli) ja kukaan ei asiaa edes kommentoinut. Kaikkia... oli niin paljon kiinnostanut jonkun tuleva työkkäritapaaminen, mutta sitten ei jostain syytä enää vaivauduta edes kirjoittamaan mitää. Että se ketju sitten vain kuoli eikä ketään MUKA enää kiinnosta työkkäritapaamiset, häh?

...Mä muuten huomasin että sieltä katosi kaikki mun viestit. Mä käytin sen tilanteen hyväkseni laittamalla kaikkia mun seksifantasioita ja -unia. Se oli tosi terapeuttistakin. Ja kaikki ne sieltä poistetiin. Näin mä sen vähän laskinkin, pakko tunnustaa.

Se tunnelma silti oli tosi hyvä ja siitä oli kiva saada vähän jotain muistiin.

Ps. Miksi se todellakin on muka ongelma että mä kuljin tuolla, siis kaupoilla päivisin, tai yöllä? Ja kun simputus jatkui vaikka olen vain kotona ja tänne tulee kotiinkuljetus. Jotenkin tosi vaikea hahmottaa että missä muka on ongelma. Ja kaikki NÄMÄ hommat taas on nimenomaan tulleet sen JÄLKEEN, kun olitte jo vuosia minua simputtaneet. Että mikä oli syynä silloin -2007, kun S-marketin h*ora aina ... jne jne. nää samat juttuni aina uudelleen.

Että teki niin tai näin, tai oli mitä tahansa, niin aina te simputatte. Aina. Ei mitään vaihtelua eikä mitään järkeä koko hommassa ollut koskaan.

Äänestä

Hanna taas vauhdissa. 😡

3Äänestä
  • Kato, sun kommentista tykättiin. Heti tuli jo kaksi, kun muut ei saa mitään :DDD

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kuinka moni kokee tulleensa kiusatuksi työnantajana Orimattilan Kaupunki. Onneksi en ole enää...kiusaajat aina olleet esihenkilöitä tai viranhaltioita

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu