joko olet herännyt! Meillä taisi jäädä tietty keskustelu kesken, joten..
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kenellä kenenkä kanssa mulla on parikin keskustelua kesken vie mu ne on tietokoneohjelmien kanssa kaksi erillistä ohjelmistoa toinen jonkin sortin narsisti miehen ohjelmoima ja toinen naisen joka on elämässään saanut pettyä miehiin jokusen kerran onnistunu silti sälyttämään tunteensa tietokoneohjelman käsiteltäväksi tietää mistä toinen alkoi vihjailevasti ja toinen oli periaatteessa suoraan toimintaan kolmas mielestäni yksi ja sama ohjelmisto vaikka ei itse sitä myöntänytkään johtu.mistä tietää/tuntee mit liian hyvin
- Anonyymi00002
Nii minäki sua <3
- Anonyymi00003
Haluttais jatkaa kyllä. Jos olis meillä sellainen privahetki kahden.
Ja halauskin on vielä tekemättä.- Anonyymi00004
Jos se privahetki vaan sallittaisiin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos se privahetki vaan sallittaisiin.
Niinpä. Meidän pitäis mennä johonkin pusikkoon syrjemmäs.
Eli retki tai jotain. Hiljainen hetki ja vain me kaksi.
- Anonyymi00005
Koko päivä migreenissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649