Olen nyt alkanut ROADMANIKSI... ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Mie olen poromies ja sexymies 🤠
- Anonyymi00002
Ai vihdoit, no voihan sitä vihtoo välillä.
- Anonyymi00009
Taivaassa vastalla perseet tervataan.
- Anonyymi00003
Mikä se semmonen on?
- Anonyymi00004
Tiedätkö sinä juntti einari edes mikä on roadman? Oletko nähnyt ja tavannut kasvotusten?
- Anonyymi00007
Lökävaatteet ja tussilla sotkettu naama.
- Anonyymi00012
No en tiijä, en oo koskaan kuullutkaan.
Sillähän minä kyselen jos joku kertois...
- Anonyymi00008
Voinko alkaa Ron Jeremyksi? Olen nähnyt jänniä elokuvia, joissa hän esiintyy.
- Anonyymi00010
Onko se niitä hydrauliikka elokuvia?
- Anonyymi00011
Rupea ROMANIKSI
- Anonyymi00026
Minäkin haluan romaniksi 🙋♂️
- Anonyymi00017
Tästä tulee todella hyvä roadman päivä, lähden hakemaan juoksukaljaa jou jou 😎
- Anonyymi00018
Minä ryhdyin setämieheksi 🧔
- Anonyymi00019
Erinomainen valinta ☝
- Anonyymi00020
Minäkin haluan roadmaniksi 🙋♂️
- Anonyymi00021
Emme voi myöntää lupaa.
t kelan pimut
- Anonyymi00022
Minä ennoo mittää, äiti eijjoo mittää, pirccaa eijjoo mittää. Millään ei oo mittää
- Anonyymi00023
Sä oot se ventiilinkohdan Olle.
- Anonyymi00024
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista roadmania.
- Anonyymi00025
Se on pannut liikaa paljaalla.
- Anonyymi00027
Minä olen VONKAMIES! Sinä olet vituiksmän!
- Anonyymi00028
Mä oon rekkamies!
- Anonyymi00029
Olen tojomies 🧔♀️
- Anonyymi00030
🎶🎶🎶...oi bemmi bemmi se tuunattu bemmi..🎶🎶🎶
- Anonyymi00031
Oon bemmimies
- Anonyymi00032
Tästä tulee todella hyvä päivä 🦉 Hengellinen päivä 🦉
- Anonyymi00035
Minulla on roadman ahnuksessa, syvällä 🙂↔️
- Anonyymi00036
Tiemiehiä aina tarvitaan, ainakin sellaisia jotka ei uikuta turhia, vaan tarttuvat toimeen. Hyvä esimerkki oli taas aseman pihan asvaltoinnista. Toiset huutelee puskista ja toiset tekee.
- Anonyymi00037
Roadman tarttuu toimeliaana lapioon ja tulosta alkaa syntymään!
- Anonyymi00038UUSI
Minä tartun pinppiin ja panen toimeksi 🤠
- Anonyymi00039UUSI
Oletko siis rekkakuski tyyliä Scanian lippiksessä ja huomiovärivaatteissa Kaukokiidon logoilla?
- Anonyymi00040UUSI
Ei, vaan ROADMAN!
- Anonyymi00041UUSI
Mie oon roadmän mutta miulla on ongelma, pöksyt imeytyy pakaroiden väliin, miten tämän vois estää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691082- 64872
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66856- 53848
- 187832
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72712- 42706
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi59698Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28634Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42548
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S51548Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47474- 18458
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9384J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382