Yksinäisyydelle nauretaan
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Tuollainen ilkeys on menolippu yksinäisyyteen
- Anonyymi00002
Jos jatkuvasti ollaan ikäviä ja ahdistetaan toista nurkkaan niin ihminen puolustautuu.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos jatkuvasti ollaan ikäviä ja ahdistetaan toista nurkkaan niin ihminen puolustautuu.
Eläin kun eläin puollustautuu parhaan osaamisensa mukaan kun tämän nurkkaan ajat etkä mahdollisuutta poistua olen kokeillu joskus nuorempana
- Anonyymi00009
Todellakin näin! Eikä ihme jos tuo Ap on sinkku ja sellaisena myös pysyy ei kukaan mitään ilkeetä narsistia tai muuten psyykeltään epätervettä halua.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Todellakin näin! Eikä ihme jos tuo Ap on sinkku ja sellaisena myös pysyy ei kukaan mitään ilkeetä narsistia tai muuten psyykeltään epätervettä halua.
No nyt! Hienoa keskustelua! Nyt ooon jo narsisti! Teistä ämmistä varmaan kuka oo ees oikeessa elämässä ikinä tavannu oikeeta narsistia vaan te viljelette tota nettisaitti sanaa eri foorumeilla kun käsitätettä asioita väärin tai joku teksti ei teitä miellytä.
- Anonyymi00027
Taitaa olla aloittajan kohdalla enemmän kuin ajankohtaista. T naiselta
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
No nyt! Hienoa keskustelua! Nyt ooon jo narsisti! Teistä ämmistä varmaan kuka oo ees oikeessa elämässä ikinä tavannu oikeeta narsistia vaan te viljelette tota nettisaitti sanaa eri foorumeilla kun käsitätettä asioita väärin tai joku teksti ei teitä miellytä.
Niin niin palstaäijä. Entä ne sinun typerät tilkkutäkkiteokset, joihin ymppäät copy pastena tekstiä jostain terveysartikkeleista ja sovellat tätä tietoa todella luovasti hömelöissä tarinallisuuksissasi millä innostaa ihmisiä
- Anonyymi00003
Jokainen on joskus yksinäinen. Kuuluu ihmisyyteen. Kurjinta varmaan olis olla todella yksinäinen lähimpien ihmisten seurassa.
- Anonyymi00004
Mitä sitte v ittu mielummin olen yksin kuin idioottien seurassa se on seura jossa sanonta "seura tekee kaltaisekseen pitää paikkansa täydellisesti"
- Anonyymi00006
Tarkoitin itseäni. Joskus tuntuu siltä kuten aloituksessa mainitsin. T. Aloittaja
- Anonyymi00007
Joskus on mukavaa olla yksin.
- Anonyymi00011
Ja toisille se on ihan luxusta. Introvertit tykkää aivojen rasittamisesta ajattelutyöhön joten muita häiriötekijöitä ei silloin tartte että ajatustyöskentely ei häiriinny. 😊
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja toisille se on ihan luxusta. Introvertit tykkää aivojen rasittamisesta ajattelutyöhön joten muita häiriötekijöitä ei silloin tartte että ajatustyöskentely ei häiriinny. 😊
En kyllä viihtyis yksin
- Anonyymi00014
Itse tykkään omasta seurastani. Olen aina ollut yksin ja tykkään siitä.
- Anonyymi00008
Ei tietenkään ole. Suomessa on paljon yksinäisiä, siitä ei vain puhuta omalla naamalla jottei saa stigmaa. Mikä on tietysti tyhmää sekin.
- Anonyymi00010
Paskat naureta.
- Anonyymi00026
Suomessa yksin olo on lisääntynyt. Yksinäisyys ei ole sama asia.
- Anonyymi00012
Yksinolo ei automaattisesti tarkoita yksinäisyyttä. Jotkut viihtyvät yksin
- Anonyymi00016
👍
- Anonyymi00017
Todellakin!
- Anonyymi00020
Juuri noin se on!
- Anonyymi00015
Nolompaa on olla nolo ja totaalinen idiootti. Sellainen, joka ylittää sen normaalinkin ihmisten idiotismin reippaasti ja tekee siinä jopa ennätyksen hyvin monen silmissä!
- Anonyymi00018
Jos joku sulle siksi nauraa niin siinä on sinua nolompi tyyppi.
- Anonyymi00019
Homo
- Anonyymi00021
Luuletteko etten ymmärrä kuka..
- Anonyymi00025
Oliko isäsi sellainen? Mätäsuu :)
- Anonyymi00022
Olen ahdistunut introvertti ja välillä on ihan kiva olla itekseen omien ajatusten kanssa.
- Anonyymi00023
Samoin täällä, tosin on tota telepatiaa, joten ihan hiljaista ei ole...👍
- Anonyymi00029
But you see i'm popular loner. They wanna know a receipt for my secret soosi. Not gonna give it away
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649