Roikut tollo kimpussani koko ajan? Etkö tajua omaa mitättömyyttäsi? HO HOO, HO HOO!...
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Ossilla taas viiraa tänään tavallista enemmän.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi kukaan roikkisi sinun kimpussa? Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja. :D
- Anonyymi00004UUSI
Olet muuten Kapi helvetin säälittävä puskaruikku. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet muuten Kapi helvetin säälittävä puskaruikku. HO HOO, HO HOO!
Kuka voi ottaa sinunlaista harhaista pelkuria tosissaan, ja tuhlaisi aikaansa sinun kimpussa olemiseen? :D
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka voi ottaa sinunlaista harhaista pelkuria tosissaan, ja tuhlaisi aikaansa sinun kimpussa olemiseen? :D
Etkö perkeleen Kapi-rotta voisi ennen kupsahtamista alkaa hyville tavoille? HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509