Jos tulisit töistä kotiin ja löytäisit minut sohvalta päiväunilta, niin miten sinä toimisit tilanteessa?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Viereen
- Anonyymi00002UUSI
En tierä...
- Anonyymi00020UUSI
Onko sulla hame vai housut jalassa, sillä voi olla merkitystä?
- Anonyymi00003UUSI
Kuiskaisin korvaan jotain jännää
- Anonyymi00004UUSI
Istuisin tuijottamaan 😍
- Anonyymi00012UUSI
Näin minäkin tekisin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Näin minäkin tekisin.
Sori, tuijottaisin häntä mielelläni yksin.
- Anonyymi00005UUSI
Hätääntyisin. Et koskaan nuku päiväunia. Miten pääsit asuntooni? Tarkistaisin hengityksen ja pulssin. Haiseeko alko vai asetoni? Liikkuuko silmät jos raotan luomea? Ravistelisin hereille ja tenttaisin mitä ihmettä teet kodissani?
- Anonyymi00006UUSI
Raivoaisin 🙋🏼♂️
- Anonyymi00008UUSI
Soittaisin hätänumeroon että pultsari on murtautunut asuntooni.
- Anonyymi00010UUSI
:D
- Anonyymi00011UUSI
Silittäisin päätäsi.
- Anonyymi00013UUSI
Antaisin nukkua, koska tuo viestisi siitä, että on tullut kesken päivää töistä kotiin ja varmaan voi huonosti.
- Anonyymi00014UUSI
Alkaisin panikoida ja huutaa että mitä ihmettä sinä siinä teet, lähde äkkiä kotiis ennen kuin .............. :O
- Anonyymi00016UUSI
No mulla on varaa tulla sun viereen.........
T.oiskin
PS.ei prkl. tuota knappihoroa sen enempää
Morjens.
Onnea ja menestystä!
https://m.youtube.com/watch?v=OumXyQGOkuk - Anonyymi00017UUSI
Antaisin suukon❤️😘
- Anonyymi00018UUSI
Hyppäisin päälle, tai ujuttautuisin viereen. Sulla on iso sohva?
- Anonyymi00019UUSI
No sitten minä kertoisin naiselle,että rakastan häntä kaikkein eniten koko maailmassa, vasta kun herää. Mutta jos ei nuku, niin se on mielestäni eka mikä pitää kertoa kun tulen kotiin. Mieheltä.
- Anonyymi00024UUSI
Ihana. Minä kyllä toivoisin, että herättäisit minut, koska illalla on vaikea saada unta, kun nukkuu liian pitkät päiväunet. Siihen olisi kyllä ihana herätä.
- Anonyymi00021UUSI
rakastuisin
- Anonyymi00022UUSI
Rukoilisin puolestasi.
Isä meidän, joka olet taivaissa. Pyhitetty olkoon nimesi. Tulkoon sinun valtakuntasi, niin maan päällä, kuin taivaissa. Anna meille tänä päivänä, meidän jokapäiväinen leipämme, ja anna meille anteeksi syntimme, niinkuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta. Sillä Sinun on valtakunta, Voima ja kunnia. Ikuisesti. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=w6DnZxbTFe4&pp=0gcJCYsCo7VqN5tD - Anonyymi00023UUSI
Tapahtukoon tahtosi
- Anonyymi00025UUSI
Ei ole sohvaa, jos nukut nojatuolissa niin koira hoitais sut siitä pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473