Mutta se jää tekemättä ja julkistamatta ja laulamatta ja soittamatta.
Saattoi olla taas hittibiisi.
Se oli vähän surullinen.
Se kertoi suhteen alkuajoista kuinka kaikki oli miltein täydellistä.
Ja kuinka se kaikki vaan katosi pikkuhiljaa pois.
Ja kuinka sitä edelleen kaipaa mikä on poissa.
:/
Nainen, sävelsin ja sanoitin biisin
12
148
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Kuinka alussa olit niin kuuma ja nyt lopussa kuin jää.
Kun kaulimen alle alistui ja kaikki elämä ja rakkaus pois valui.
Jäljellä jäi vain kitinää ja nitinää, eikä rikkinäistä huoltaakaan saa.
:/- Anonyymi00002UUSI
No ei ihan noin se mennyt.
Se oli sellainen varoittava ja puhutteleva mihin se voi johtaa, ellei toinen syty vielä uudestaan.
Tuo olisi se pahin vaihtoehto ja kohtalo ja kauhubiisi.
:/
- Anonyymi00003UUSI
Jos sitä jossain joku kuulisi niin voisivat tajuta tilanteen ja tehdä korjausliikkeen.
Mutta se on kyllä melkein toivotonta yrittää elvyttää sitä mikä on ollut jo kauan poissa tai kuollut.
:/- Anonyymi00008UUSI
Oikein monikossa toi kohta tossa. Hmm....
- Anonyymi00004UUSI
Mut nyt voisi laitella ja viritellä jotain.
:/ - Anonyymi00005UUSI
Ajattelen et olet aika nuori. Ensirakkaus on kivaa ja satuttavaa mut parasta on se hiljainen rakkaus. Se mikä siitä alkaa jos on alkaakseen. Minä itse pelkään rakkautta vaikka olen jo yli nelikymppinen. Pelkään olevani kelvoton rakkauteen. Hittibiisille hymy.
- Anonyymi00009UUSI
Miksi pelkäät olevasi kelvoton rakkauteen? Oletko seurustellut kenenkään kanssa pidempään, jos et ole se pelko voi johtua siitä.
- Anonyymi00006UUSI
missä näitte? ekan kerran mikä vuosi
- Anonyymi00007UUSI
Olisi kyllä kiva tietää jos olisi vielä jotain mahdollisuuksia jäljellä.
- Anonyymi00011UUSI
Sitten sinun täytyy selvittää se, sen henkilön kanssa josta olet kiinnostunut.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitten sinun täytyy selvittää se, sen henkilön kanssa josta olet kiinnostunut.
Eiköhän aloittaja osaa itse vastata hänelle olevaan kommenttiin.
Kiitos!
- Anonyymi00010UUSI
👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530