+40"mummelit"

Tomi a Lobo

Eipä näytä joidenkin kypsempien naisten itsetunto olevan kohdallaan,kun näköjään julmistuvat jos tälläkin foorumilla väittää pitävänsä alle nelikymppisistä naisista. Lisäksi onhan nainen juuri kaks`vitosena kauneimmillaan.Löytyyhän toki näyttäviä varttuneempia ladyjakin,mutta he ovatkin pääsääntöisesti itsestään huolta pitäviä ruotsittaria,eestittäriä ja venakoita.

17

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä kaupan

      haluutko yhden?

    • (.)Y(.)

      Eipä piä paikkaansa.. ;)))
      En ole varmasti, julmistunut noista jutuista.. :DDD
      Enkä kommentoinut...

    • itsetuntoineen

      ovat tällä hetkellä lastensa kanssa kiertelemässä jukujukumaita ja muumimaailmoita. On heinäkuun viimeinen viikko ja pakollinen kaskustelukatko menossa kotirouvilla miesten lomien loppumisen takia.

      hyvä provo kuitenkin!

      • hyvin arvattu noi puuhamaa jutut...


    • kesäksi

      kuuseen - vältä luonnonsuojelualueita!

    • suna45

      kuules nyt:) naiset ovat parhaimillaan juuri nyt, kuten minä "röyhistää" rintojaan 45;sena.

      • jpntar

        Ei siis vielä mitään...mummeleita:))Sekin aika koittaa, mutta nyt eletään parasta aikaa..


    • Minä olen ollut jo vuosia isoäiti ( itse 48-v).

      Kyllähän nuori ihminen aina kaunis on, mutta vanhenemisen onnekas puoli on se, että kehittyy myös sisäisesti.

      Sinulle tuntuu korea kuori merkitsevän paljon - hyvä niin, jos se tekee Sinut onnelliseksi.

      Minun itsetuntoni on sellainen mosaiikki, ettei väittämäsi kyllä "kolahda" :)
      Miehenikin valitsi itseään paljon vanhemman naisen ;)

    • ongelma on

      kun kaksvitonen on kyllä hyvännäköinen terhakoine tisseineen ja tiukkoine peppuineen/ ja nelikymppisellä alkais olemaan ees pikkusen järkeä ja jotain elämän kokemustakin.

      Vaan tahtovat nuoret olla kokemattomia ja lapsellisia kun taas nelikymppiset harvemmin ovat päivänvalossa katseltavia.

      Eli olisikohan sellainen ideaali-ikä jostain siitä väliltä. Pahin kakaramaisuus alkanut karisemaan eikä tissit roiku vielä kilpaa naaman kanssa?

      • se sinua kiusaa jos meidän tissit roikkuu?


      • katsella
        mii-su kirjoitti:

        se sinua kiusaa jos meidän tissit roikkuu?

        eikä tee mieli pussata tai puristella. Jonkunkan verran kun jumppaisitte niin voishan teistä muutkin kiinnostua kuin ensikokemuksiaan keräilevät teinipojat :)


      • katsella kirjoitti:

        eikä tee mieli pussata tai puristella. Jonkunkan verran kun jumppaisitte niin voishan teistä muutkin kiinnostua kuin ensikokemuksiaan keräilevät teinipojat :)

        yleistät vähän liikaa.toisaalta ei se haittaa vaikka vartalo vähän rupsahtaa.tärkeintä on että päässä on kaikki kohdallaan toisin kuin sinulla:
        yksi ainut aivosolu ja sekin on tipahtanut housuihin....


      • marketta48
        mii-su kirjoitti:

        yleistät vähän liikaa.toisaalta ei se haittaa vaikka vartalo vähän rupsahtaa.tärkeintä on että päässä on kaikki kohdallaan toisin kuin sinulla:
        yksi ainut aivosolu ja sekin on tipahtanut housuihin....

        Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!


      • Tomi a Lobo
        marketta48 kirjoitti:

        Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!

        Marketta,hienosti ajateltu. Tsemppiä.


      • marketta48 kirjoitti:

        Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!

        tuo ei ole mielipiteen lausumista vaan törkeää
        naisten mollaamista!!
        täällä kyllä miehetkin saavat reilusti ilmaista mielipiteitään,ja täällä onkin monta ihanaa ja fiksua miestä kirjoittelemassa..

        en kylläkään pikaistuksissa kirjoittanut edellistä,vaan täysin harkiten..


      • linkkivinkki :)

      • ollikolli-63

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe