Eipä näytä joidenkin kypsempien naisten itsetunto olevan kohdallaan,kun näköjään julmistuvat jos tälläkin foorumilla väittää pitävänsä alle nelikymppisistä naisista. Lisäksi onhan nainen juuri kaks`vitosena kauneimmillaan.Löytyyhän toki näyttäviä varttuneempia ladyjakin,mutta he ovatkin pääsääntöisesti itsestään huolta pitäviä ruotsittaria,eestittäriä ja venakoita.
+40"mummelit"
17
1451
Vastaukset
- elämä kaupan
haluutko yhden?
- (.)Y(.)
Eipä piä paikkaansa.. ;)))
En ole varmasti, julmistunut noista jutuista.. :DDD
Enkä kommentoinut... - itsetuntoineen
ovat tällä hetkellä lastensa kanssa kiertelemässä jukujukumaita ja muumimaailmoita. On heinäkuun viimeinen viikko ja pakollinen kaskustelukatko menossa kotirouvilla miesten lomien loppumisen takia.
hyvä provo kuitenkin! - kesäksi
kuuseen - vältä luonnonsuojelualueita!
- suna45
kuules nyt:) naiset ovat parhaimillaan juuri nyt, kuten minä "röyhistää" rintojaan 45;sena.
- jpntar
Ei siis vielä mitään...mummeleita:))Sekin aika koittaa, mutta nyt eletään parasta aikaa..
Minä olen ollut jo vuosia isoäiti ( itse 48-v).
Kyllähän nuori ihminen aina kaunis on, mutta vanhenemisen onnekas puoli on se, että kehittyy myös sisäisesti.
Sinulle tuntuu korea kuori merkitsevän paljon - hyvä niin, jos se tekee Sinut onnelliseksi.
Minun itsetuntoni on sellainen mosaiikki, ettei väittämäsi kyllä "kolahda" :)
Miehenikin valitsi itseään paljon vanhemman naisen ;)- ongelma on
kun kaksvitonen on kyllä hyvännäköinen terhakoine tisseineen ja tiukkoine peppuineen/ ja nelikymppisellä alkais olemaan ees pikkusen järkeä ja jotain elämän kokemustakin.
Vaan tahtovat nuoret olla kokemattomia ja lapsellisia kun taas nelikymppiset harvemmin ovat päivänvalossa katseltavia.
Eli olisikohan sellainen ideaali-ikä jostain siitä väliltä. Pahin kakaramaisuus alkanut karisemaan eikä tissit roiku vielä kilpaa naaman kanssa?- katsella
mii-su kirjoitti:
se sinua kiusaa jos meidän tissit roikkuu?
eikä tee mieli pussata tai puristella. Jonkunkan verran kun jumppaisitte niin voishan teistä muutkin kiinnostua kuin ensikokemuksiaan keräilevät teinipojat :)
katsella kirjoitti:
eikä tee mieli pussata tai puristella. Jonkunkan verran kun jumppaisitte niin voishan teistä muutkin kiinnostua kuin ensikokemuksiaan keräilevät teinipojat :)
yleistät vähän liikaa.toisaalta ei se haittaa vaikka vartalo vähän rupsahtaa.tärkeintä on että päässä on kaikki kohdallaan toisin kuin sinulla:
yksi ainut aivosolu ja sekin on tipahtanut housuihin....- marketta48
mii-su kirjoitti:
yleistät vähän liikaa.toisaalta ei se haittaa vaikka vartalo vähän rupsahtaa.tärkeintä on että päässä on kaikki kohdallaan toisin kuin sinulla:
yksi ainut aivosolu ja sekin on tipahtanut housuihin....Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!
- Tomi a Lobo
marketta48 kirjoitti:
Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!
Marketta,hienosti ajateltu. Tsemppiä.
marketta48 kirjoitti:
Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!
tuo ei ole mielipiteen lausumista vaan törkeää
naisten mollaamista!!
täällä kyllä miehetkin saavat reilusti ilmaista mielipiteitään,ja täällä onkin monta ihanaa ja fiksua miestä kirjoittelemassa..
en kylläkään pikaistuksissa kirjoittanut edellistä,vaan täysin harkiten..- linkkivinkki :)
mii-su kirjoitti:
tuo ei ole mielipiteen lausumista vaan törkeää
naisten mollaamista!!
täällä kyllä miehetkin saavat reilusti ilmaista mielipiteitään,ja täällä onkin monta ihanaa ja fiksua miestä kirjoittelemassa..
en kylläkään pikaistuksissa kirjoittanut edellistä,vaan täysin harkiten.. - ollikolli-63
linkkivinkki :) kirjoitti:
En oikei ymmärtänyt miksi tähän linkitit ulkomaisen puu-pökkelön sirittävän ja hienoja sanoja vilisevän iltasadun...
Kerro kerro vinkki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483