Katso nyt itseäsi, olet komea, älykäs, sanavalmis jne. Et kuulu tänne ikävöimään jonkun puoliksi tuntemattoman naisen perään ! Ymmärrän, että pidät haasteista, etkä ehkä ymmärrä, miksi teistä ei tullut mitään… Mutta ehkä nainen teki puolestasi arvion teidän yhteen sopivuudesta, ja tyhmänähän et häntä toivottavasti pidä.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ps. no more babies 🙏
- Anonyymi00002
Sinuahan minä täällä valvonkin , koska tuo mitä teet on väärin. Enkä ole koskaan kaivannut ketään tuntematonta.
- Anonyymi00003
Kenelle meni?
- Anonyymi00004
Ei hän ole tuntematon. Tunnen hänet hyvin, en ehkä täydellisesti. Hänen ratkaisunsa kyllä saattoi suurelta osin perustua väärään arvioon.
- Anonyymi00005
Minusta tällaisiin aloituksiin on huono vastata, kun itsellä ainakin syntyy helposti tunne, että se jolle sen osoittaa niin tuskin sitä lukee, et väärät on enempi niitä, jotka näitä omii itselle? Mutu vain.
Yksi "asiakaspalvelija" nainen on mielessä, mut hän tuskin ajattelee edes minusta samoin, ei ole palvellut vielä minua. Viattomat katseet ovat kohdanneet, mutta ne ei vielä juurikaan mitään ilmennä?
Sivusta totean kuitenkin, että noi kuvaukset komeasta ym. Tunnen niistä itseni ulkopuoliseksi. Kaikenlainen huomio, noteeratuksi tuleminen aina lämmittää mieltä, synnyttää positiivisia tuntemuksia.
Ajatus, et eihän mulle koskaan mitään hyvää, varsinkaan tällaista voi tapahtua muualla kuin hyvissä unissa ja elokuvissa? Et joku minusta kiinnostuisi ja kokisi minut itsellee merkityksellisenä?
Haaveilut ja harhaisuus tiettyyn rajaan asti voivat olla ihan hyvästäkin?
Kun siitä ei ole muille minkäänlaista haittaa (mm. ahdistumista, stressiä tmv.). Ei stalkkailua, ei vainoa, eikä mitään niihin rinnastettavaa. - Anonyymi00006
Kuka näitä aidosti edes omii. Itsekin vastasin lähinnä läpällä. Pitää olla vähän narsisti.
- Anonyymi00008
Tutustu narsismiin, ennen kuin alat muita mustamaalaamaan täällä, se on monen narsistin keino syyllistää ensin muita ja nostaa samalla itseään jollain väittämillä muita paremmaksi ihmisenä?
Mielikuvia on helppo synnyttää hyvällä tavalla toisia kunnioittaen ja siitä on todella pitkä matka narsismiin. Tuntemalla narsistin, tiedostaa paljon paremmin sen, miten tällainen ilmenee irl käytännössä. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tutustu narsismiin, ennen kuin alat muita mustamaalaamaan täällä, se on monen narsistin keino syyllistää ensin muita ja nostaa samalla itseään jollain väittämillä muita paremmaksi ihmisenä?
Mielikuvia on helppo synnyttää hyvällä tavalla toisia kunnioittaen ja siitä on todella pitkä matka narsismiin. Tuntemalla narsistin, tiedostaa paljon paremmin sen, miten tällainen ilmenee irl käytännössä.Ketäköhän tässä nyt on syytetty, jotain nimeämätöntä mielikuvituksen kohdetta? Aloitus on muutenkin melko sekava. Kehutaan, mutta sitten samalla sanotaan että nainen teki arvion toisen puolesta. Arvion mistä? Nainen alensi itsensä sopimattomaksi ja ylensi miehen, vai toisinpäin? Kumpikaan ei kovinkaan fiksua tai tasa-arvoista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ketäköhän tässä nyt on syytetty, jotain nimeämätöntä mielikuvituksen kohdetta? Aloitus on muutenkin melko sekava. Kehutaan, mutta sitten samalla sanotaan että nainen teki arvion toisen puolesta. Arvion mistä? Nainen alensi itsensä sopimattomaksi ja ylensi miehen, vai toisinpäin? Kumpikaan ei kovinkaan fiksua tai tasa-arvoista.
Lukemalla tekstin, syntyy mielikuva, josta voi olla aistittavissa kielteistä tai myönteistä? Ymmärrän läpän, mut et lähtee tolle narsismin syyttely- linjalle hepposin perustein? Ymmärrän senkin, et täällä se voi toisilla olla jopa tapana? Siksi siihen tartuin.
- Anonyymi00018
Siihen riittää että mieli on herkällä ja stressiä, niin kyllä sitä sitten omii kaikki negatiiviset viestit täältä.
Minusta ei saa narsistia vaikka niin voisi luulla jos ei minua tunne.
Olen yliajattelija ja siinä sitä onkin hyvä pohja.
- Anonyymi00007
Kuulunpas!
- Anonyymi00009
Jotenki tuntuu et puhut mun kaivatusta. Me molemmat tiedetään miten asiat meni eikä se nyt kuulu teille. Siinä ei koskaan ollut kyse siitä etteikö meidän välillä olisi ollut jotain aitoa.
- Anonyymi00010
Loordi komiatissi kuittaa, tietysti naiset aina mahlat valuen kannustaa, mutta jokainen nektari herkku on aina tervetullut, tässä aivan korvarengas kilisee.
- Anonyymi00012
Kuullostaa pahalta.
- Anonyymi00014
No voi v*ttu montako maista sulla jäbä on kierroksessa? Kiire on joo kokoajan kun muijat rivissä haarat lirissä venaa sun kermoi.
- Anonyymi00015
Ap:llä psykoosiit tulilla.
- Anonyymi00016
Niin, tässä laitettiin lihava mato koukkuun ja odotellaan ikäänkuin hyväksymistä. Viisas, kokenut kala ei ole kuitenkaan syönnillään. Se on jo elämässään oppinut, ettei kannata hyljätä itseään eikä arvojaan ja kaikkea sitä mitä luoja on itselle suonut, vaan luottaa siihen että nainen huomaa ne tärkeimmät asiat, missä miehellä on paljon annettavaa ja siihen ei kuulu kaiken maailman kikkailut ulkoisilla asioilla vaan siihen kuuluu kokonaisvaltainen vahva tunne ja energia, jonka mies haluaa jakaa naisen kanssa, se on kauneinta maailmassa.
- Anonyymi00017
Kerron vaikkei ketään kiinnosta. Ikävöin niin kauan kuin tunnetta riittää. Ei niitä muutenkaan voi poistaa omalla tahdolla, tunteita. Saatan toki samalla jo katsella muualle, en siitä numeroa tee, mutta ei sydäntä voi käskeä. Jos näen hänet niin katson että uuuuh... enkä voi sille mitään että olen niin heikko heidän edessä joihin ihastun tai rakastun.
Olen laiska esittämään viileää ja epäkiinnostunutta. On mukavampaa vain katsella näin 😍 häntä ja olla iloinen 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680