Oon piilossa!😁
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
En kyllä etsi ketään, miks hitossa niin tekisin edes?
- Anonyymi00007
Kouvola tai Tampere ovat sen verta isoja paikkoja, noilla tiedoilla, et siihen etsimiseen menisi ikä ja terveys ennen kuin sut löytäisin? Jollet osaa tarkempia sijaintitietoja antaa? Olettamaan en halua enempää aktivoitua?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kouvola tai Tampere ovat sen verta isoja paikkoja, noilla tiedoilla, et siihen etsimiseen menisi ikä ja terveys ennen kuin sut löytäisin? Jollet osaa tarkempia sijaintitietoja antaa? Olettamaan en halua enempää aktivoitua?
Mitäs hlvettiä, kuinka toi liittyy muhun? En mä ole piilossa.
Mä sanoin etten eti yhtään ketään, yhtään mistään.
- Anonyymi00002
Joo ei jaksa 😂
- Anonyymi00003
Mistä hänen pitäisi etsiä?
- Anonyymi00004
En usko että tämä on minulle. Anna joku merkki jos on.
- Anonyymi00005
🤣🤣🤣🤣
tuntematonta ei voi etsiä, niitä tulee vastaan paljon päivän aikana - Anonyymi00006
Jossai puskassa olet. No, tuun sinne sitten.
Jos pimeä tulee, niin käsikopelolla täytyy edetä. - Anonyymi00008
Keskellä korpea ison kiven takana, heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649