Minuun hänen jälkeen?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Rakastuin sinuun vielä, kun olin hänen kanssaan. Erohan siitä sitten tulikin
- Anonyymi00002
Kenelle tämä on? :(
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kenelle tämä on? :(
Leeville👍❤️
- Anonyymi00005
En jaksa uskoa?
- Anonyymi00006
Mut tapailit sitä toista?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Leeville👍❤️
Oliko varmasti? Hyvä jos näin. En jotenkaan haluaisi olla joku johon vaihdetaan lennosta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oliko varmasti? Hyvä jos näin. En jotenkaan haluaisi olla joku johon vaihdetaan lennosta.
Olin tuolloin vielä naimisissa, kun kohdattiin ja saatiin telepatia. Alku oli aika myrskyisä, mut siitä se tasaantui. Mä en meinannut ensin uskoa sitä, mut sä sait sen todistettua. Ei se ollut ainoa eron syy. Me kasvettiin exän kaa erilleen.
Me vietettiin se yksi ilta yhdessä ja sen jälkeen oli eron aika ja piti alkaa oma hengellinen matka. Sitä on tehtiin monta vuotta, kunnes taas kohdattiin. Sitten oli taas eron aika ja piti kehittyä lisää.
Nyt ollaan jo voiton puolella ja kohtaaminen lähestyy...👍🔥 - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olin tuolloin vielä naimisissa, kun kohdattiin ja saatiin telepatia. Alku oli aika myrskyisä, mut siitä se tasaantui. Mä en meinannut ensin uskoa sitä, mut sä sait sen todistettua. Ei se ollut ainoa eron syy. Me kasvettiin exän kaa erilleen.
Me vietettiin se yksi ilta yhdessä ja sen jälkeen oli eron aika ja piti alkaa oma hengellinen matka. Sitä on tehtiin monta vuotta, kunnes taas kohdattiin. Sitten oli taas eron aika ja piti kehittyä lisää.
Nyt ollaan jo voiton puolella ja kohtaaminen lähestyy...👍🔥Toivottavasti et ole hän. En todellakaan halua olla tuollaisen kandsa
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt ollaan jo voiton puolella ja kohtaaminen lähestyy...👍🔥Oletko nainen?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen.👍
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen.👍
Okei hyvä. Ei sitten minulle.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Okei hyvä. Ei sitten minulle.
Mikä on sun tarinasi?
- Anonyymi00003
Sinä tunnuit oikealta minulle. Hänen kanssaan tuntui siltä, kuin suksissa olisi pitopohja ja sun kanssa suksi vaan luistaa paremmin. En osaa selittää selväksi tätä asiaa…
- Anonyymi00008
Selitätkö enemmän? Vaikkapa jollain toisilla kuvauksilla vielä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selitätkö enemmän? Vaikkapa jollain toisilla kuvauksilla vielä.
Ollaan kaksoisliekkipari, jolla on telepatiaa ja ajatustenlukua👍🔥sivusta
- Anonyymi00009
Yhteensopivuus, kuten äo
- Anonyymi00012
Se on tärkeätä että ollaan samalla aaltopituudella.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on tärkeätä että ollaan samalla aaltopituudella.
Niin on kyllä👍💫
- Anonyymi00011
Sun ulkonäkö miellytti, pukeutumisesi, älykkyytesi, keskustelutaidot
- Anonyymi00014
Olen edelleen hyvin hämilläni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649