Ei unohtaminen ole ollut mahdollista. Ne yhteiset hetkemme ovat osa meitä, sitä mitä olemme. Sinä olet tulenpalavin kirjaimin tatuoituna sydänlihaani, kipinäsi kytee yhä edelleen rinnassani.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Mäkään en ole unohtanut niitä ❤️👍sua rakastan
- Anonyymi00002
Tiedän että et pysty minua unohtamaan - en pysty minäkään sinua. Onko se sitten hyvä vai huono asia, en tiedä. Ehkä sekä että?
- Anonyymi00003UUSI
En mä unohda. Olen jo hyväksynyt sen. Vaikka siinäkin tapauksessa ettei se ei ois olis ees merkinnyt toiselle niin paljon kuin mulle. Mulla on oikeus pitää se kokemus sellaisena kuin mulle se oli. Se oli mulle jotain joka muuttu mussa niin paljon. En tiedä olisinko ikinä uskonut elämääni ja rakkauteen jos häntä en olisi kohdannut.
- Anonyymi00004UUSI
Mulla samat fiilikset👍
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla samat fiilikset👍
Elämässä voi tapahtua monia asioita, mutta kaikki ne eivät todellakaan välttämättä koskaan toteudu! Jokaisella ihmisellä on oma tapansa hahmottaa ja kokea asioita ja elämää! Ja jokainen ihminen tekee itse ne päätökset, jotka hän kokee juuri itselleen kaikkein tärkeimmiksi! Joku ihminen tuntuu liian erilaiselta kuin itse on ja siksi voi käydä niin etteivät asiat ja mielipiteet kohtaa hänen kanssaan! Kun taas joku toinen tuntuu jo ensi näkemältä juuri sellaiselta, johon olisi mukava tutustua! Ne ovat sellaisia syvällä sisimmässä olevia haaveita, jotka tulevat usein pintaan ja mieleen. Ja juuri sellaisissa tilanteissa, kun ihminen on herkimmillään!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elämässä voi tapahtua monia asioita, mutta kaikki ne eivät todellakaan välttämättä koskaan toteudu! Jokaisella ihmisellä on oma tapansa hahmottaa ja kokea asioita ja elämää! Ja jokainen ihminen tekee itse ne päätökset, jotka hän kokee juuri itselleen kaikkein tärkeimmiksi! Joku ihminen tuntuu liian erilaiselta kuin itse on ja siksi voi käydä niin etteivät asiat ja mielipiteet kohtaa hänen kanssaan! Kun taas joku toinen tuntuu jo ensi näkemältä juuri sellaiselta, johon olisi mukava tutustua! Ne ovat sellaisia syvällä sisimmässä olevia haaveita, jotka tulevat usein pintaan ja mieleen. Ja juuri sellaisissa tilanteissa, kun ihminen on herkimmillään!
Musta tuntui heti,et oisin tullu "kotiin", ku hänet kohtasin🔥
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Musta tuntui heti,et oisin tullu "kotiin", ku hänet kohtasin🔥
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi00008UUSI
R-nainen mielessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649