Tiedät, että välitin ja uskoin, että voimme yhdessä järjestää ja hoitaa asiat. Sinä et uskonut minuun etkä meihin, vaan muiden puheisiin(?).
Olen huomannut etten riitä, jatkan matkaani. Uskon edelleen, että rakkaus kantaa - tätä ei vaan sitten taaskaan riittänyt molemmilta. Sitten varmasti jonkun muun kanssa.
Hyvää jatkoa teille kaikille kaipaajille❣️
Minulta se loppui nyt. Täällä.
Etsin täältä jotain tunnistetta, lopetan sen juuri nyt.
27
261
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Voisit itsekin laittaa tunnistetta.
- Anonyymi00006
No sen verran vielä täällä notkun.
N(V💔 )->m - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
N(V💔 )->mJos olet V-nainen niin en minä ole luovuttamassa, enkä usko mihinkään muiden puheisiin. Ei kukaan ole puhunut edes mitään negatiivista. Ei mitään hätää kultaseni. ❤️
Rakastan Sua yli kaiken ja otan suhun kyllä yhteyttä. Mulla on vaan ollut tosi kiireistä ja monia asioita hoidettavana.
Haluan Sut. Eniten maailmassa. Se on suurin haaveeni elämältä.
Ihmettelen väjhän että miksi luulisit, että kiinnostukseni ei jatkuisi, kun ei ole sellaiseen mitään syytä.
Tämän kirjoitan kun mainitsit, että olet V-nainen. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
N(V💔 )->mMikä sai sut kulta noin ajattelemaan? Ei meillä ole mitään esteitä tiellämme. Meidän tarina on vasta alussa ja mä haluan Sut enemmän kuin mitään. Mä uskon meihin 100%. ❤️
Mulla on ollut vain paljon tekemistä ja jotain henkilökohtaisia huolia, niin olen odottanut sopivaa ja oikeaa hetkeä ottaa yhteyttä. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
N(V💔 )->mVV vaiko hä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
N(V💔 )->mLuithan V-nainen viestini? Rakastan Sua niin paljon, ettet arvaakkaan.❤️❤️ Mulla on ollut omassa elämäntilanteessa semmoisia juttuja että olen odottanut yhteydenottoa. Musta on tärkeä, että on oikea hetki. Ei siis mitään hätää 🤗 Kiinnostukseni ei ole kadonnut minnekkään vsan vain kasvanut koko ajan..
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
VV vaiko hä?
Minä en kirjoittanut noita lauseita, koska pidän ihan eri ikäisistä ihmisistä kuin hän on!
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en kirjoittanut noita lauseita, koska pidän ihan eri ikäisistä ihmisistä kuin hän on!
Ei ollut sulle. Ei tarvitse kommentoida väliin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luithan V-nainen viestini? Rakastan Sua niin paljon, ettet arvaakkaan.❤️❤️ Mulla on ollut omassa elämäntilanteessa semmoisia juttuja että olen odottanut yhteydenottoa. Musta on tärkeä, että on oikea hetki. Ei siis mitään hätää 🤗 Kiinnostukseni ei ole kadonnut minnekkään vsan vain kasvanut koko ajan..
En vain usko, että ihastunut mies voi kadota yli vuodeksi. Ja sitten keksiä jonkin tarinan siitä, että hän on kiireinen tärkeiden asioiden kanssa. Ehkä hänen vaimonsa vei hänen puhelimensa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
En vain usko, että ihastunut mies voi kadota yli vuodeksi. Ja sitten keksiä jonkin tarinan siitä, että hän on kiireinen tärkeiden asioiden kanssa. Ehkä hänen vaimonsa vei hänen puhelimensa?
Ei mulle, koska ollaan vasta tunnettu ehkä vuoden. On tosin yli puoli vuotta kun on nähty.
- Anonyymi00002
Hyvä juttu ja hyvää matkaa! Toivon, että itse voisin tehdä tuon saman pian.
- Anonyymi00012
Ei multa tällaiset todellakaan
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei multa tällaiset todellakaan
Tee sitten asialle jotain. Ei asiat täällä etene mihinkään vaan jäät vaan tänne jumiin vuosiksi kaipailemaan ihan turhaan.
- Anonyymi00003
Hyvää jatkoa vaan. Täältä ei saa mukaan muutakuin kettuilua ja huonon mielialan.
- Anonyymi00004
Vanheniko tai rikoksenteko aika umpeen
- Anonyymi00005
Voitko hengittää vapaammin?
- Anonyymi00015
Uskon niin käyvän kunhan ei enää tarvitse nähdä häntä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei kannata palstan perusteella tehdä päätelmiä vaan siitä mitä on irl. Täällä tulee väärinkäsityksiä ja voi luulla toisten kirjoittamia viestejä itselleen tarkoitetuksi ym.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä haluan häntä nähdä ❤️
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kannata palstan perusteella tehdä päätelmiä vaan siitä mitä on irl. Täällä tulee väärinkäsityksiä ja voi luulla toisten kirjoittamia viestejä itselleen tarkoitetuksi ym.
Aika harhainen pitää olla, että kuvittelee kaivattunsa kanssa täällä kirjoittelevan.
- Anonyymi00007
On siellä niinkin törkeitä ettei ilman minun hyväksyntää enkä hyväksy ennenku omin silmin. Siinäpä vanhenet jos ilman ajattelit olitpa kuka hyvään kunhan omiani mumisin ja kokemuksen pohjalta lankut keikkuu
- Anonyymi00014
Multa on kulta ollut vaan iloisia ja positiivisia viestejä sulle täällä palstalla. Toivon sydämestäni ettei ole tullut mitään väärinkäsityksiä. V-naiselle ihanalle
- Anonyymi00016
En nyt tiedä, mistä on kyse niin toivon että selvennät kulta. Mä olen koko ajan kirjoittanut täällä vaan kauniita viestejä ja olen odottanut oikeaa hetkeä yhteydenotolle. Täällä palstalla tulee helposti väärinkäsityksiä. En ole sinua missään nimessä unohtanut. Päinvastoin rakastan sua valtavasti. ❤️❤️
V-naiselle - Anonyymi00021
Mutta melko kiva kanava liki. Lähes.
- Anonyymi00023
elämä voi joskus potkia mutta niissä hetkissä tajuat oikeasti nimenomaan eläväsi vielä. siksi elän fyysisesti kivuliaan ja henkisesti rankan elämäni vielä ihan loppuun saakka niin kauan ku on aikaa jäljellä. tuntemuksia on mutta en anna niille juurikaan tilaa. olen tottunut sietämään kipua äärimmäisen paljon. niin henkistä epätietoisuutta salailun tuottamaa painetta ja kiusaamisesta aiheutuvaa haittaa sekä sitten fyysisiä oireita joita on tielleni koitunut, silti jotenkin niin vaan niin kiitollinen matkasta ja siitä kenen hengityksen kuulen mun rinnallani nyttenkin. se on siin. 💖💖💖
- Anonyymi00024
En nyt ymmärrä mistä on kyse 😭 Rakastan sua ❤️
- Anonyymi00027
https://youtu.be/Sr1bLLvsbh0?
Parasta ikinä, tähän tää menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212164Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko751291- 132948
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142727- 54656
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95642- 13577
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11573- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44539- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 122478
- 76473
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51457- 41444
- 58437