Olen 54-vuotias erittäin sosiaalinen, sosiaaliset taidot omaava leskinainen. Mieheni kuoli huhtikuussa 2020. Olen nyt laittanut treffi-ilmoituksia, joissa etsin tasapainoista, perinteistä miestä ilman muodikasta ADHD tai asperger/autismin kirjon diagnoosia saanutta miestä, koska en vaan koe minkäänlaista yhteyttä ko. ihmisten kanssa ilman, että syrjisin, mutta en vain tarvitse holhottavia tai estyneitä ihmisiä elämääni. Olen kuitenkin yrittäjä, jossa ei nykerretä äidin ullakolla Pokemon-korttien parissa enkä kaipaa holhottavia reppanoita mieslapsia elämääni.
Tinder yms. ovat estäneet minut johtuen syrjinnästä ilman valitusoikeutta. Aivan naurettavaa. Jos etsit normaalia kumppania ilman kehitys-tai mielenterveyshäiriöitä tekee sinusta syrjivän haitakkeen.
Onko muita 50+ ihmisiä paikalla, jotka ovat kokeneet samaa, eivätkä halua mt, burger, yms., miehiä/ihmisiä elämäänsä? Jos syntyisi vielä asiallinen keskustelu niin olisi ihme...ja tomaattien puristelijalle.. Et voi puristella tomaattejani, etkä mitään muutakaan, joten olet ulkona tästä aloutuksesta. Hyvää syksyä kuitenkin.
Autismin kirjon ihannointi treffipalstoilla
34
143
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Et oikein sytytä, pitäisit itsestäsi vähemmän melua niin ehkä :D
- Anonyymi00024
Tyypillinen tyhmä kommentoija ymmärtämättä viestin sisältöä #1
- Anonyymi00002
Olet aivan liian vanha, sinun juna meni jo
- Anonyymi00003
Siinä se elämän rehellinen totuus jo tulikin.
- Anonyymi00006
Sinulle tuo ap on varmasti liian vanha, mutta eihän tuo vielä vanha ole. Töissäkäyvä oletan. Yksi asia, mikä tuossa jäi mieltä nakertamaan, oli se, että hän ilmeisesti roikkuu kauppapaikoilla ja saa yhteydenottoja vain karsastamiltaan henkilöiltä, kun noin kirjoittelee. Miksi, miten hän diagnosoi heidät? Kyselläänkö noilla kauppapaikoilla heti sairauskertomukset vai miten? Kyselen vain siksi, kun en noilla ole koskaan roikkunut.
Sivistynyt ja fiksu ap ei ainakaan ole.
- Anonyymi00004
Minä olen Pan-seksibisti mies. Kiinnostaako ??
- Anonyymi00020
ite oon bi-panolaarinen hydrauliikka-asentaja
- Anonyymi00005
Saanko puristella kypsiä asburger tomaattejasi?
- Anonyymi00007
Miksi kukaan sellainen jota tässä haetaan viitsisi lähteä emotionaaliseen paapomiseen kun lähtökohdat on noin epäkypsät ja matka pitkä?
Surutyö on kesken, vaat- Anonyymi00008
vaatimus sosiaalisuudesta, ajankäyttö resurssit heikot yrityksen, lapsien lastenlasten ystvien ym jälkeen viimeisenä.
Tyypillistä ikääntyvän ja katkeroituvan naisen tilitystä. Assymmetriset vaatimukset ja täysi kyvyttömyys tuoda pöytään muuta kuin vaatimuksia. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
vaatimus sosiaalisuudesta, ajankäyttö resurssit heikot yrityksen, lapsien lastenlasten ystvien ym jälkeen viimeisenä.
Tyypillistä ikääntyvän ja katkeroituvan naisen tilitystä. Assymmetriset vaatimukset ja täysi kyvyttömyys tuoda pöytään muuta kuin vaatimuksia.Menkää töihin, sanoi narsisti Purrakin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyypillistä ikääntyvän ja katkeroituvan naisen tilitystä. Assymmetriset vaatimukset ja täysi kyvyttömyys tuoda pöytään muuta kuin vaatimuksia.älä nyt totuutta kerro, se satuttaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
älä nyt totuutta kerro, se satuttaa
Truth hurts.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Truth hurts.
Ja Trump!
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja Trump!
trump hurts
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyypillistä ikääntyvän ja katkeroituvan naisen tilitystä. Assymmetriset vaatimukset ja täysi kyvyttömyys tuoda pöytään muuta kuin vaatimuksia.Tyypillinen tyhmä kommentoija ymmärtämättä viestin sisältöä ja burgeri #3
- Anonyymi00031
Burgeri
- Anonyymi00010
Itse en tällaisena tunnevammaisena en edes hae mitään seuraa. En kaipaa ketään, enkä halua pilata kenenkään elämää ja yksin on niin paljon helpompaa. Joo ja ei ole edes diagnoosia. Mitä sillä edes tekisi? Ei mun tarvitse todistella kenellekään mitään.
- Anonyymi00011
Itse itsensä diagnosoiden. Ei hassumpaa sinulta.
- Anonyymi00012
Nyt ollaan liikkeellä hyvällä asenteella.🤣🤣🤣
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
narsistin kirjoitus, mitätöintiä kun esität ettei henkilö kykenisi itsearvioon
mene ämmä hoitoon - Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Selkeä burgeri
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla on sen verran kokemusta, että tiedän minulla varmasti olevan jonkinlaista erityispiirteisyyttä!
- Anonyymi00014
Heil mitä kuuluu?Mahtavan positiivinen aloitus. Sitä oikein cikulin nokassa kihelmöi kun ajattelee minkälainen prinsessa se siellä odottaakaan.Olen 59v maisematieteiden tohtori söörmarkusta.Pidän linnuista ja harrastan aktiivisesti sadomasosessioita erotiikkaklubilla.Kerään myös postimerkkejä.Hienoin merkkini on Latvialainen jossa on variksen kuva.Pidän kokoelmaani kellarissani jossa on hieno rautaovi useilla lukoilla.Ovessa lukee jotain ulkomaisella kielellä arbeit macht frei, en tiedä mitä se meinaa mutta ovi on kestävää laatua.Ostin sen Ebay huutokaupasta.Musiikkimakuni on laaja mutta erityisesti pidän polkasta ja reggaesta.
T: Heikki "helmut" laajasalo- Anonyymi00015
Kuulostaa "wunderba" tullaanko tutuksi alatko olee mun kaa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuulostaa "wunderba" tullaanko tutuksi alatko olee mun kaa?
Jawohl! Toivottavasti osaat soittaa oikein käytätorveani, sillä se on tiedossa heti ekoilla treffeillä. Tuleeko sinulle muuten joskus vastustamaton halu marssia pitkät nahkaiset saapikkaat jalassa pitkin raittia Erikaa kuunnellen kuulokkeet päässä?
Voisimme mennä marssille yhdessä ja voin kantaa gramofonin josta luukutan "Erika" biisiä.
Gluhwein on mielijuomani ja kun olemme kulauttaneet koko putelin voimmekin alkaa soittamaan käyrätorveani. - Anonyymi00028
Kuulostaa burgerilta, joka honisee nenäänsä ja kompuroi koipiinsa päivittäin. Wau!
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuulostaa burgerilta, joka honisee nenäänsä ja kompuroi koipiinsa päivittäin. Wau!
Minulle tuli ihan sama mieleen kuin sinullekin! En jaksa enää koskaan olla missään tekemisissä minulle täysin vieraan ihmisen kanssa! Kammottaa jo pelkkä ajatuskin, että joku haluaisi tunkeutua elämääni! Sellaisesta minulla on kauan kestänyt kokemus ja voin sanoa, että kestää kauan ennen kuin alan voida paremmin!
- Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jawohl! Toivottavasti osaat soittaa oikein käytätorveani, sillä se on tiedossa heti ekoilla treffeillä. Tuleeko sinulle muuten joskus vastustamaton halu marssia pitkät nahkaiset saapikkaat jalassa pitkin raittia Erikaa kuunnellen kuulokkeet päässä?
Voisimme mennä marssille yhdessä ja voin kantaa gramofonin josta luukutan "Erika" biisiä.
Gluhwein on mielijuomani ja kun olemme kulauttaneet koko putelin voimmekin alkaa soittamaan käyrätorveani.Täällähän tänään tuntuu huumori kukkivan oikein kunnolla!!! Heh, heh.
- Anonyymi00019
Jotkut ne vuokraa bang bussin ja astuttaa itseään nuorilla koltiaisilla.
Toiset ne purkaa pahaa mieltään syyttäen neurovähemmistöä omista traumoistaan.- Anonyymi00021
ja noita jälkimmäisiä meillä on sitten virastoissa hääräilemässä
- Anonyymi00029
Siellä burgeri päätti uhriutua ymmärtämättä aloituksen pointtia. "Miten lukea rivien välistä? En tiedä, koska olen sisarusten lapsi. Siksi burgeroin
- Anonyymi00034
Tuo ensimmäinen lause ällöttää!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuo ensimmäinen lause ällöttää!
Saitko tic-oireita? Jouduitko tekemään toistuvia liikkeitä ennen, kuin soitit siskoäidillesi saadaksesi tukea häneltä, joka on äitisi ja siskosi. Karmivaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581412- 271030
- 78899
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69754- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11652Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 4562
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 100558
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 33504
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 36475
- 37471