Naureskelet heille?
Olet surullinen ja yrität auttaa ja korjata aivopesua?
Välinpitämättömästi?
Toteat, että toivoton ja menetetty tapaus?
Tuet harhaansa?
:/
Nainen, miten sinä reagoit aivopestyjen seurassa
8
95
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ensinnäkin pitää tehdä asia selväksi, että kyseessä suunniteltua ja tarkoituksellista toimintaa ja kyseessä on sotatoimi.
:/ - Anonyymi00002
Antaisin olla...
- Anonyymi00003
Aivopesua on vaikea ilman irl yhteistyöhalukkuutta korjata ja aivopesijähän on aivopessyt aivopestävänsä sellaisiksi ettei he luota kehenkään.
- Anonyymi00004
Olet taas veljesi kämpillä.
- Anonyymi00005
Ei mulle varmaan, mutta vastaan. En ole juuri kenenkään kanssa tekemisissä, koska hermo ei kestä. Ymmärrän silti, ettei ihmiset voi olla elämässään kaikki samassa kohdassa. Jos minä tässä "ikäloppuna" olen hoksannut jonkun asian, en voi vaatia että kaikki muut hoksaa sen myös. Keskeneräisyys on ymmärrettävää, kaikki sitä ollaan. Mutta ilkeyttä en hyväksy.
- Anonyymi00007
Mitä teet sitten ilkeille ja sille ilkeydelle?
Oletetaan nyt se aivopesty teini on silponut itsensä ja katuu ja on masentunut ja vuoden päästä varmaan tappanut itsensä kun tajusi minkä virheen on tehnyt.
Eikö ole aika ilkeetä huijata nuoria noin ja ajaa heidät tuollaiseen tilanteeseen?
:/
- Anonyymi00006
Yleensä jätän huomiotta, mutta tähän nyt vastasin ajan kuluksi.
- Anonyymi00008
Näytetään niille närhen munat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3721692- 1141256
- 1291211
- 1491130
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25954- 111852
- 59631
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.168617Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i113544- 18520