Olet ihana.❤️ Älä omi täältä mitään muuta ja pysy ihanana. Ollaan vaan ihania tästä eteenpäin. ❤️
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Gretan matka Hannun viemänä.
- Anonyymi00002UUSI
Nasse eristää kaikki sinusta. Peruskauraa
Kunnes sinulla ei ole ketään.- Anonyymi00003UUSI
Sivusta sanottava, että juuri noin tehtiin minulle, mutta on sitä olemassa heitäkin suuremmat voimat, jotka nyt sattuu olemaan minun puolellani asioissa. En jäänytkään aivan yksin lopulta.
- Anonyymi00004UUSI
Menkää hoitoon ihmiset.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Menkää hoitoon ihmiset.
Äläpä viitsi. On mitä näyttää sanojeni tueksi. Usko tai älä, mutta sitä on PALJON.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sivusta sanottava, että juuri noin tehtiin minulle, mutta on sitä olemassa heitäkin suuremmat voimat, jotka nyt sattuu olemaan minun puolellani asioissa. En jäänytkään aivan yksin lopulta.
Samoin. Olen nyt tuplasti paremmassa kunnossa. Tämä olo on uskomaton. Ihmiset tervehtii. Juttelee. Saan herätä hyvällä tuulella. En palvele nassea. Minun ei tarvitse enää suorittaa. Saan happea
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Menkää hoitoon ihmiset.
MENE ITTE JA LOPETA TOISTEN HAJOTTAMINEN
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Äläpä viitsi. On mitä näyttää sanojeni tueksi. Usko tai älä, mutta sitä on PALJON.
En edes tunne sinua. Ei kiinnosta sinun nassesi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
MENE ITTE JA LOPETA TOISTEN HAJOTTAMINEN
Okei. Menepä etsimään oikea kohde jolle avautua. Viesti ei ole sinulle. Toki toivon että joku sinustakin noin ajattelee kuin minä hänestä. Sinä tässä hajoitat teet kauniista viestistä 💩
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samoin täällä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samoin täällä
Menkääs kuule https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/narsismi tuonne keskustelemaan asiasta. Ja jättäkää kaipaavat rauhaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Menkääs kuule https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/narsismi tuonne keskustelemaan asiasta. Ja jättäkää kaipaavat rauhaan.
Kaipaava sitä olen minäkin. T. 00003
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaipaava sitä olen minäkin. T. 00003
Ole vaan. Ei silti liity aloitukseen juttusi.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ole vaan. Ei silti liity aloitukseen juttusi.
Liittyi hyvin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Liittyi hyvin.
Kuinka niin sanoin jotain ihanaksi tulitte siihen syyttämään ja keskustelemaan narsisteista. Ymmärrä teidän älyn juoksua yhtään.
- Anonyymi00010UUSI
Mulla ei oo oikeesti yhtään oikeaa ystävää koska en oo rehellinen enkä lojaali kellekkään🤗🤗😕
- Anonyymi00012UUSI
Mikäs siinä jos se on sun valinta elämässä. Mut jotkutkahan viihtyy yksikseen. Mukavaa päivää joka tapauksessa.
- Anonyymi00011UUSI
En omi mitään. Tiedän olevani ihana.
- Anonyymi00013UUSI
Hienoa muistakin se ❤️
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hienoa muistakin se ❤️
Muistan. Tiedän. Olen.
- Anonyymi00021UUSI
Mutku en jaksa olla ihana noin ihan koko ajan? Välillä jumitan ja vingun ihan kauheasti ennen kuin jaksan ottaa taas tekopirteitä ylikierroksia ja kun korvat valmiiksi särkyy niin eihän niissä hilpeyksissäkään välttämättä mitään ihanaa… Kerro mitä mä teen? Miten pääsen ihanaksi?
- Anonyymi00022UUSI
Eikähän pikku vinkuminen nyt mitenkää perus ihanuuteen vaikutan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518