Kestä seuraukset.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Vanha venäläinen sananlasku. Nykymuodossa se kuuluu, että jos yllätät kuokkivan Venäläisen, ni varmista, että oma kalashnikovis on Ladattu. Kuulemma.
- Anonyymi00002UUSI
Jaha, kölvillä alkoi taas tämä puberteettinen kuohuntakohtaus
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jaha, kölvillä alkoi taas tämä puberteettinen kuohuntakohtaus
Ja sulla loppu vaihtoehtokorvamerkit ja jalkapannat. Kuulemma.
- Anonyymi00010UUSI
Näissä menee helposti puurot ja vellit sekaisin. Putin pelaa omaa peliään ja samalla pelkää sitä, että Eurooppa ottaa isompaa roolia Ukrainan tukena? Ja miksei ottaisi, jos venäläiset aiheuttaa paljon harmia Euroopassa.
Hyvän puolesta pahaa vastaan josta mm. Saksa, Puola ja Romaniakin ollut osallisena, jos Venäjä oppii ymmärtämään paikkansa tässäkin tilanteessa heikompana osapuolena tällainen uhkailu ja hölmöily loppuisi aika nopeastikin.
Siksi kova kovaa vastaan on paljon parempi keino kuin sivusta seuraaminen, joka tuntuu yhtä hölmöltä kuin tämä koko Venäjän hyökkäys operaatio Ukrainassakin.
Venäjän hölmöilyt ei ole kenenkään kannalta katsottuna hyvästä. Samaa hölmöilyä, mitä Trumppikin tuntuu harrastavan toisaalla. Peli vihellettävä poikki ja väärin tekijät pitää laittaa vastaamaan teoistaan.
- Anonyymi00003UUSI
Onko tässä kyse sexistä
- Anonyymi00004UUSI
Oo hiljaa 47
- Anonyymi00005UUSI
OLE ITE HILJAA
- Anonyymi00009UUSI
Olen 69 pappa.
- Anonyymi00008UUSI
Olet joku parrakas nainen?
- Anonyymi00011UUSI
Gummy peör
- Anonyymi00012UUSI
Hänen kätensä ovat nousseet arvoon arvaamattomaan. Peitit niillä korvani kun ammuttiin täyslaidallisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518