Millaisia kokemuksia teillä on jenkkisängystä? Minkä valmistajan ja minkä hintaisia on olleet? Ostin just asunnon ja meinasin hommata sinne jenkkisängyn mutta ei ole kokemusta. Askossa ois tarjouksessa....?
millainen jenkkisänky?
2
1021
Vastaukset
- jenkkisängyn ostanu
Joo,hinnat vaihtelee.Voi saada edullisestikin tarjouksesta.Minä esim. ostin jenkkiparisängyn JYSK:stä puoleen hintaan.Maksoi 299 euroa,yhtenäisellä sijauspatjalla.
Katsoa kannattaa tarjouksia ja kokeilla paikan päällä maata-testata sängyä.Toivottavasti löydät mieleisen.Mulla on runkopatjana JYSK:in Basic.
Ois kiva kuulla täällä netissä,miten löysit mieleisen sängyn. - Tiedän mistä puhun
Noita halpoja sänkyjä ei kannata ostaa, jos ei halua vaihtaa sänkyä parin vuoden välein.
Kokeileppa merkkejä Jensen/Ekornes. Niistä löytyy karkaistut jouset, painoluokat ja kunnon takuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593