Millaisia kokemuksia teillä on jenkkisängystä? Minkä valmistajan ja minkä hintaisia on olleet? Ostin just asunnon ja meinasin hommata sinne jenkkisängyn mutta ei ole kokemusta. Askossa ois tarjouksessa....?
Vastaukset 2
- jenkkisängyn ostanu
Joo,hinnat vaihtelee.Voi saada edullisestikin tarjouksesta.Minä esim. ostin jenkkiparisängyn JYSK:stä puoleen hintaan.Maksoi 299 euroa,yhtenäisellä sijauspatjalla.
Katsoa kannattaa tarjouksia ja kokeilla paikan päällä maata-testata sängyä.Toivottavasti löydät mieleisen.Mulla on runkopatjana JYSK:in Basic.
Ois kiva kuulla täällä netissä,miten löysit mieleisen sängyn. - Tiedän mistä puhun
Noita halpoja sänkyjä ei kannata ostaa, jos ei halua vaihtaa sänkyä parin vuoden välein.
Kokeileppa merkkejä Jensen/Ekornes. Niistä löytyy karkaistut jouset, painoluokat ja kunnon takuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459