Mutta en löydä sellaisia, jotka tekisivät oikeutta sille, mitä olet. Sen voin sanoa, että mullistat tälläkin hetkellä elämääni niin perusteellisesti, etten tiedä enää yhtään mistään mitään. Yritän selittää itselleni, että mitä nyt tapahtuu ja on tapahtunut, ja mitä ihmettä on välillämme, mutta en saa oikein mistään pitävää otetta. Tiedän kyllä, että naiset ovat valloittavia, mutta sinä viet tämän aivan toiselle tasolle, jonnekin, jota en ole koskaan kokenut. Persoonassasi on jotain, joka resonoi voimakkaasti sisimpäni kanssa. Se kokonaisuus, jonka sinussa näen kietoo minut sinuun tunteen tasolla hyvin voimakkaasti, olen ikään kuin joutunut voimakenttään, kuin elektroni atomin ytimen ympärillä. Voisi puhua taajuuksista, värinöistä ja samasta aaltopituudesta, ja kyllä se kokemuksena on jotain sen kaltaista. Kutinaa, jota ei voi raapia ja joka jatkuu ja jatkuu ja jota ei haluakaan raapia pois.
Tuntuu, että tämäkin kirjoitus pilaa sen ihanan, jota sinä olemassaolollasi herätät ja jää vain kalpeaksi varjoksi siitä, mitä kaunista olen kokenut. Ja suureksi arvoitukseksi jää, mitä sinä itse mahdat kokea ja mitä ajatuksia sinussa on herännyt meistä kahdesta kiertotähdestä.
Olen yrittänyt nainen löytää sanoja
16
288
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Olen kyllä alkanut uskoa aina vain enemmän ja enemmän, että minäkin herätän sinussa tosi voimakkaita tunteita. Jään aina lähes sanattomaksi näiden viestiesi äärellä, niin syvälle ne uppoaa. Ja ei kai tuollaiset tunteet ja tuntemukset voi aivan yksipuolisia ollakaan? :)
Jotain maagistahan meidän välillä on, mutta silti toivoisin ja haluaisin että et aivan uppoaisi pilvilinnoihisi. Sillä en minä sellainen kuitenkaan ole millaiseksi minut kuvittelet.
Sitä kyllä mietin että osaisiko hän kirjoittaa tuolla tavoin.. Osaat kyllä puhua kauniisti ja syvällisesti, mutta ainakaan päälle päin sinusta ei voisi koskaan uskoa että olisit tuollainen runosielu. Edes minulta ei irtoaisi tuollaisia runoelmia, vaikka mielestäni olen herkkä ja syvällinen ja syvästi tunteva ja osaan kirjoittaa.- Anonyymi00003UUSI
Netistä saa hyviä kirjoituksia vaikka suomennoksen kautta. Youtupe opettaa käytösmalleja. Tunsin erään miehen 15 vuotta. On aivan erilaiset kaksi persoonaa. Mutta on hänessä muitakin persoonia. Siksi halusin pois hänen läheltään.
- Anonyymi00002UUSI
Nämä sinun toistelusi palstalla menevät harmillisesti ihan hukkaan. Ne epätoivoisimmat täällä "tunnistavat" aloituksesta itsensä ja oikea nainen jää pimentoon loppuiäkseen, jos vain anonyymipalstalla ilman tunnisteita kirjoittelet. Tämä ei valitettavasti johda mihinkään.
- Anonyymi00004UUSI
Niinpä!
- Anonyymi00005UUSI
Tätä on mukava lukea ja kuvitella, että hän kirjoittaisi juuri minullenäin... Hrrr... Ja kun niitä tunnisteita ei ole ollenkaan, niin sehän voisi olla..
- Anonyymi00008UUSI
Aloittajalle vielä, että etene perinteisellä tyylillä ja pyydä hänet kahville. Jos siis kyseessä on ihan irl ihminen.
- Anonyymi00006UUSI
Mies, kirjoittaisitko jonkun tunnisteen tai edes rajauksen?
- Anonyymi00007UUSI
Kuulostaa limerenssiltä.
- Anonyymi00010UUSI
Kuulostaa koskettavalta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuulostaa koskettavalta.
Kuulostaa tuulessa lepattavalta red flagilta jättäkää laiva välittömästi
- Anonyymi00009UUSI
Minäkin olen yrittänyt etsiä sanoja sinusta, meistä. Joskus löytänytkin oikealta tuntuvia. Ja taas ajan kuluttua tapaillut uusia.
Sinä ja minä. Kuin yhdistelmä, meissä on moneksi. Olemme kuin vaikkapa happi, tai vety, kaksi samaa atomia yhdessä. Muut kentät ympärillään, yhdistettynä niissäkin. Osa luonnon rakentamaa elävää konetta.
Jokainen hetki tuntuu mittaamattoman tärkeältä, en pyydä niissä koskaan lisää. Tiedän ettet sinäkään. Ollaanhan jo kuin happi, tai vety. Kaksi samaa yhdessä.- Anonyymi00014UUSI
Tai pieni korjaus. Kuin happi tai typpi. Ei niinkään vety. Siltä minusta tuntuu. Vaikka näytämmekin erilaisilta, olemme kuitenkin identtisiä. Mutta omatoimisia. Jotenkin näin.
- Anonyymi00011UUSI
Odotan vain milloin kaksi tähteä, me, törmäämme ja syntyy rakkauden alkuräjähdys 💫💥💫
- Anonyymi00013UUSI
Tämä vastaus kuulosti ihan eräälle..
Ehkä olikin häneltä ,niin ajattelen ...
N>M
- Anonyymi00015UUSI
Olipa outoa kuinka tuosta löytyi jotakin samaa kuin, noh eipä ole ensimmäinen täällä mistä löytyy tietyt osumat mutta pienin muunnelmin välillä. Sattumia..
- Anonyymi00016UUSI
Tiedän, ettei tämä viesti ole minulle. Silti jotenkin toivoisin, että eräs mies kokisi jotain kirjoittamasi kaltaista. Itse nimittäin voin samaistua hyvin aloittajan ajatuksiin ja tuntemuksiin.
En tiedä miehen nimeä, mutta viime aikoina polkumme ovat risteytyneet yhä useammin. Pidän hänen aitoudestaan, positiivisesta asenteestaan, mutkattomasta kommunikoinnistaan ja jotenkin vain hänestä ihmisenä, vaikka en häntä juurikaan tunne. Pidän toki myös miehen ulkoisesta olemuksesta. Siihen kai huomio alun alkaen kiinnittyi. Sitten iloiseen tervehdykseen. 😊
Viimeksi näimme torstaina. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1111165
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111812
- 107768
- 18440
- 36413
- 56402
- 32398