olisi unelmaviikonloppu kaivattusi kanssa jos olisitte yhdessä ja viettäisitte sen yhdessä?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Varmaankin jotain raksaduunia.
- Anonyymi00016UUSI
Oikeesti olis aika huikeeta jos pääsis nyt johkin "purku-raksalle".......
Sais hajottaa kaiken, täysin tunteella ...
-sivusta
- Anonyymi00002UUSI
Lähdettäis romanttiselle kylpylämatkalle. J ajais autoa ja S kertois huonoja vitsejä
- Anonyymi00003UUSI
S saa ajaa.
- Anonyymi00009UUSI
Kuonokoppa naamarissa
- Anonyymi00011UUSI
No okei voin ajaa mutta haittaako kun mulla ei ole ajokorttia enkä ole koskaan ajanut? Kokeilen kyllä mielelläni 🤩
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuonokoppa naamarissa
Ohi. Kukalie ootkaan.
- Anonyymi00004UUSI
Toivottavasti pitkä viikonloppu. Ulkona ja sisällä. Tekemistä ja vain olla. Hyvää ruokaa, hyvää juomaa, tietynlainen rauha, ei välttämättä muita ihmisiä. Rento ilmapiiri, kun olisi ensin juteltu asioita selviksi. Kehittävä ja kasvattava, sellainen henkisesti hieno, en laittaisi pahakseni fyysistäkään hyvää kuten esim. oikea hieroja, yrttikylpy tai jokin sellainen. Musiikkia monipuolisesti. Ainakin nuo ois kiva.
- Anonyymi00005UUSI
Kunhan vaan saisin olla yhdessä, kahdestaan ja olisi läheisyyttä ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Lainaan sanojasi, tämä. Mieheltä naiselle
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lainaan sanojasi, tämä. Mieheltä naiselle
:) minun viesti oli naiselta miehelle
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
:) minun viesti oli naiselta miehelle
Kiva juttu. Toivotaan, että tämä toteutuu kummallekin lähitulevaisuudessa.
- Anonyymi00008UUSI
jotain pientä kivaa mistä hyvä olo, ja sitten hellästi kotona rakkautta.
- Anonyymi00010UUSI
Enpä tiiä. En jaksaisi hänen kanssaan hengailla koko viikonloppua. Satunnaiset kohtaamiset riittää.
Naiselta - Anonyymi00013UUSI
Tutkisimme toistemme kehoja, mieliä ja sieluja. Söisimme hyvää ruokaa. Lepäisimme kietoutuneena toisiimme.
- Anonyymi00015UUSI
Koko viikonloppu sängyssä, ja sohvalla, ja lattialla, ja seinää vasten… Välillä voisi tilata ruokaa ja viiniä olisi sopivasti. Mä en ”kaivatustani” tunne kuin tuon puolen ja se on juuri se mitä kaipaisin nyt🔥
- Anonyymi00017UUSI
Ei siihen paljoa tarvita, vain minä ja hän. Ehkä jokin mökki rauhallisessa paikassa. Jutustelua ja pientä puuhastelua jutustelun lomassa. Hyvää ruokaa, ulkoilua, saunan lämmitystä. Illan tullen takkaan tulet ja käperryttäisiin sohvan nurkkaan toistemme kainaloon ja vain nauttisimme läheisyydestä.
- Anonyymi00023UUSI
Kiitos sulle, kuka oletkaan.
Lähes samanlaisesta vkl joskus aiemmin jutusteltiin jonkun kanssa.
Mielessä päällimmäisenä nyt muisto, vaikkakin se todellisuudessa jäikin vaan haaveeksi, unelmaksi ja mielikuvaksi.
Haave, toive, unelma, vaikkei mikään totta ollutkaan tai toteutunut, silti mulle jutustelut ja höpötykset merkitsi paljon.
Anteeksi tästä että tulin tähän höpisemään omasta asiastani.
Mutta halusin sanoa että sait tuolla kommentilla aikaan hyvää.
Kiitos 🤍
✴️Toivottavasti sä saat oman kaivattusi kanssa toteutumaan tuon kaiken! ✴️
TV tuo alempi (00019)
- Anonyymi00019UUSI
Toiveita, unelmia, haaveita....
Täysin turhia olleet kaikki.
Mutta jos saisin edes vuorokauden aikaa miehen kanssa, mulle riittäisi se että saisi vaan olla.
Toivon enää vaan sitä että saisin olla lähellä edes hetken ja hyvän muiston.
Muiston, mikä mielessä päällimmäisenä voisin sulkea silmäni viimeisen kerran hymyillen.
Mutta kuten sanoin....
Täysin turhia toiveita.... - Anonyymi00020UUSI
Vai elät mielummin unelmissa parempi että etsit kaltaisesi et selviä elämästä polttamatta itseäsi pahasti
- Anonyymi00021UUSI
Luontovaellus,yöpyminen teltassa tai mökissä,yhdessä ruuanlaittoa,uusia paikkoja🌞🚣🧗🌅
- Anonyymi00022UUSI
Haluaisin miehen kanssa metsään vaeltamaan ja eväät mukaan. Me molemmat olemme liikunnallisia, joten sopisi meille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518