Taas oli asunto imuroimatta. Eilen tulin töistä kotiin et ollut edes ruokaa saanut tehtyä
ikkunat oli myös pesemättä.
Ilalla sitten yhdessä korjataan sitä minun juhlamekkoa. Sinä saat laittaa nuppineuloja ja minä ompelen. Sinusta ei siihenkään ole.
Hyvä mieheni
7
74
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Miksi si olet hänen kanssaan eikö olos ollu helpompaa palkata siivooja ompelija jos et muuta tarvi pienemmät kustannukset aivan varmasti
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä on miehen homma
- Anonyymi00002UUSI
ja illemmalla saan tarttua hellästi ponnarista. varmaan maistuu hyvältä sitten.
- Anonyymi00003UUSI
Siivoukseen voi hankkia tekijät, kuten ikkunanpesuunkin.
Valmisruokaa ja hyvääkin sellaista saa ostettua kaupasta.
Ompelupalveluitakin on saatavilla.
Ehkä miehesi kyvyt ovat muissa asioissa?- Anonyymi00004UUSI
Kyllä mies hommataan taloon että se myös tekee jotain töittensä lisäksi. Ja mitään*tuhkamunaa ei minun sänkyyn tule tai pitää ottaa nuorempi mies
Mies menee vaihtoon jos ei jaksa edes kauppakasseja kantaa kaupasta. Niih
- Anonyymi00006UUSI
Imurointi ja ikkunanpesu on naisen tehtäviä.
- Anonyymi00007UUSI
Ootko tosissasi näissä jutuissa internetin tapakasvattaja? Toiset trollaa esim tällaista, mutta sinä taidat olla tosissasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559