Miksi et tajua sitä?? 😱
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
MITÄ?!?
- Anonyymi00002UUSI
SITÄ KUN EN YMMÄRRÄ!!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
SITÄ KUN EN YMMÄRRÄ!!
Et ole varmaan selittänyt sitä, niin siksi ei ymmärrä
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et ole varmaan selittänyt sitä, niin siksi ei ymmärrä
mitä selittänyt häh
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
SITÄ KUN EN YMMÄRRÄ!!
Pysy poissa sitten jatkossa!
Tarvitsen imisen joka ymmärtää...
Joka lukee minua kuin avointa kirjaa!
Naiselta miehelle - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naiselta miehelleimisen :D lol
sivusta - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
SITÄ KUN EN YMMÄRRÄ!!
Minä kerron sinulle nyt sen jotta ymmärtäisit, etten ole koskaan halunnut elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä henkilöä! Olen aina pitänyt vain suunnilleen omaa ikäluokkaa olevista ihmisistä ja vain noin 70v miehen kanssa voisin halata ystävyyden merkeissä! Siksi olisi ollut todella tärkeäa, kysyä minulta minkä ikäisistä miehistä pidän ystävyyden merkeissä! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kysyneet mitään siitä, minkä ikäisistä ihmisistä pidän!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä kerron sinulle nyt sen jotta ymmärtäisit, etten ole koskaan halunnut elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä henkilöä! Olen aina pitänyt vain suunnilleen omaa ikäluokkaa olevista ihmisistä ja vain noin 70v miehen kanssa voisin halata ystävyyden merkeissä! Siksi olisi ollut todella tärkeäa, kysyä minulta minkä ikäisistä miehistä pidän ystävyyden merkeissä! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kysyneet mitään siitä, minkä ikäisistä ihmisistä pidän!
OLE JO HILJAA TOLLO
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuskin kukaan projektin aloittajistakaan olisivat halunneet kenet vain ystävääkseen, jokaisella kun on omat kriteerit ja niitä olisi aina syytä kunnioittaa!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi luulet et joku lapsesi iköinen on täälä kirjoitamassa juuri sinulle ?
Sivusta - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
imisen :D lol
sivustaEikä oo edes hauskaa ...
Vituttaa muakin välillä - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
OLE JO HILJAA TOLLO
Joo alkaa muuten jo ärsyttää toi sama lällätys vaihda jo tarinaa!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naiselta miehelleJa pidän vain vähintään 70v miehistä ja miehen pitää olla aika puhelias!
- Anonyymi00012UUSI
💕💕🐶🐶💕💕😘💖😘😢😢🚙🚙🚙😢😢😊😊
- Anonyymi00013UUSI
En mä sua lainaa, tulisi myöhästymismaksua. Ainut keino ois varastaa.....
T.kulkumulkku
https://m.youtube.com/watch?v=TfEoVxy7VDQ- Anonyymi00016UUSI
Oisit sitten tehnyt noin........ :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649