kaivattusi kanssa? 🤣🤣🤣🤣🤣
🫵
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
En ikinä!😋
- Anonyymi00002UUSI
AHAHAHAHAHAHAAAA menääx naimisii? xDDDDDDDDDDD
- Anonyymi00003UUSI
En kaipaa ketään :D
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole kaivattua. Mikä ongelma sulla on?
- Anonyymi00010UUSI
Etkö sitten ole väärässä ketjussa kertomassa tuon joka väliin.
- Anonyymi00005UUSI
En halua enää koskaan seurustella kenenkään kanssa, en minkään ikäisen kanssa!
- Anonyymi00006UUSI
ei kukaan halua kohta viiskymppistä akkaa
- Anonyymi00014UUSI
Et voi sanoa ettei kukaan…koska on niitä viiskymppisiä miehiäkin. Ne haluu kyllä.🥰
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et voi sanoa ettei kukaan…koska on niitä viiskymppisiä miehiäkin. Ne haluu kyllä.🥰
Mutta minua ei kiinnosta edes 50v miehet ja seurusteleminen! Minulla riittää se yksi kauan kestänyt parisuhde loppuelämän ajaksi!
- Anonyymi00007UUSI
Vaikka henkeni riippuisi siitä, niin en missään nimessä!
- Anonyymi00008UUSI
En tykkää nauruemojeista tuolla tavoin käytettynä.
- Anonyymi00016UUSI
Tollasia emojeja käyttää joku vähäjärkinen! No täällä anonyymipalstalla tietty on kaikenlaisia laitoksista karanneitakin.
- Anonyymi00009UUSI
mikä ettei, olisi kivaa. ja rakkauden kyllästämää,
- Anonyymi00011UUSI
Me seurusteltiin ja elettiin yhdessä.
- Anonyymi00012UUSI
Tietenkin haluaisin. En muuten kaipaisi.
- Anonyymi00013UUSI
En!🙈 Ei kyllä ois minkäänlaista luottoa, en ihan niin sinisilmäinen ole että kuvittelen olevani ainoa jonka kanssa pettäisi…
- Anonyymi00015UUSI
Ei siitä mitään tulisi.Parittelu kelpaisi
- Anonyymi00017UUSI
tossa ollaan kyllä täysin samaa mieltä mikäli sikäli olet kenopää eksäni! toivon todella että joskus pystytään olemaan kavereita! tuottaa vaikeuksia kun minusta olet jotenkin vastenmielinen
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
tossa ollaan kyllä täysin samaa mieltä mikäli sikäli olet kenopää eksäni! toivon todella että joskus pystytään olemaan kavereita! tuottaa vaikeuksia kun minusta olet jotenkin vastenmielinen
En ole ja kaipaan itseä vanhempaa naista
- Anonyymi00021UUSI
Minua ei kiinnosta parittelukaan enää, eikä ole kiinnostanut yli kymmeneen vuoteen, joten turha yrittää minulta saada edes seksiä!
- Anonyymi00018UUSI
En koska en kaipaa ketään, eikä minulla ole mitään tarvetta seurustella enää koskaan kenenkään kanssa! Tykkään olla yksin ja olla omassa rauhassa ja niin se tulee olamaan aina!
- Anonyymi00022UUSI
koitappa tässä sitten elelllä mut oon just miettiny sitä räisQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680