on se kumma kun tunto

Anonyymi-ap

kuoli siinä sit miettii miten asiat on kun ei tuu synnin tuntoa mutta viina ei maistu

89

<50

Vastaukset 89

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kaikkia muita tuntoja on mutta ei synnin tuntoa

• Anonyymi00002

yritin jo puhujaltakin kysyä mutta en saanut vastausta

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

yritin jo puhujaltakin kysyä mutta en saanut vastausta

on se kumma kun silmät avautuu näkee et viinaa ei voi juoda mutta se ei lohduta eikä muitakaan asioita mene jakeluun

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

on se kumma kun silmät avautuu näkee et viinaa ei voi juoda mutta se ei lohduta eikä muitakaan asioita mene jakeluun

voin juodaviinaa mutra ei tule krapulaa tiedän vain että siinä on paha

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

voin juodaviinaa mutra ei tule krapulaa tiedän vain että siinä on paha

taijosmene telkkarin eteen se alkaa suhisemaan

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

taijosmene telkkarin eteen se alkaa suhisemaan

tai sit muslimien pizza uunit alkaa natisemaan

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

tai sit muslimien pizza uunit alkaa natisemaan

yks päivä kävin kaupasa ostaa tupakka niin alko pleksi paukkumaan niin se myyjä säikähti et mitä vittua se oli

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

yks päivä kävin kaupasa ostaa tupakka niin alko pleksi paukkumaan niin se myyjä säikähti et mitä vittua se oli

tai joskus alkaa kylmä hyllyt pitää meteliä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

tai joskus alkaa kylmä hyllyt pitää meteliä

tai turun rauhanyhdistyksen valot alko natisemaan

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

tai turun rauhanyhdistyksen valot alko natisemaan

kaiken huippun kun kaikkein kiivaimman taistelun alkaa valot välkkymään

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

kaiken huippun kun kaikkein kiivaimman taistelun alkaa valot välkkymään

pitää vielä mainita naksuvat patteit ja vesiputket vaikkei ne ole niin vaikuttavia ja katosta tuleva rapina

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

pitää vielä mainita naksuvat patteit ja vesiputket vaikkei ne ole niin vaikuttavia ja katosta tuleva rapina

kerran rapisi mut kerran ja helena ihmetteli sitä mut se loppu

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

kerran rapisi mut kerran ja helena ihmetteli sitä mut se loppu

tai sit joku tuuli vittu joku hurri leran kun sanoin et juttelen tuulen kanssa niin se pelästy kun alko tuulemaan

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

tai sit joku tuuli vittu joku hurri leran kun sanoin et juttelen tuulen kanssa niin se pelästy kun alko tuulemaan

siinä sit mieti kaksi kertaa et mitä vittua

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

pitäskö siihen lisätä vielä pahan ilman lintu harakka

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

pitäskö siihen lisätä vielä pahan ilman lintu harakka

ja siy kelaat sitä saatanan pudasjärveä kun toivoin hurrikaania luohualle niin eipä tullut piti oikeestaan kellosta kattoa kun se iski pudas järvelle tuntia aikaisemmin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ja siy kelaat sitä saatanan pudasjärveä kun toivoin hurrikaania luohualle niin eipä tullut piti oikeestaan kellosta kattoa kun se iski pudas järvelle tuntia aikaisemmin

toivomus saatettiin iskeä pöytään samaan aikaan mut luohualle se tuli tuntia myöhemmin

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

toivomus saatettiin iskeä pöytään samaan aikaan mut luohualle se tuli tuntia myöhemmin

synkronoi kellos siinä kun ajaytelin et jumala ei haluu et sen nimeä pilkataan mut meni tällä kertaa ohi kohteen

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

synkronoi kellos siinä kun ajaytelin et jumala ei haluu et sen nimeä pilkataan mut meni tällä kertaa ohi kohteen

mut loppu peleissä se iski vasta tuntia myöhenmin kun laitoin ovet lukkoon ja ajattelin olla välittämättä siitä niin sit se iski

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

mut loppu peleissä se iski vasta tuntia myöhenmin kun laitoin ovet lukkoon ja ajattelin olla välittämättä siitä niin sit se iski

js se joku kauhava ajattelin vasn vedisadetta ja pakenevia ihmisiä mutta tais sekin iskrä johonkin muuhun aikaan

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

js se joku kauhava ajattelin vasn vedisadetta ja pakenevia ihmisiä mutta tais sekin iskrä johonkin muuhun aikaan

en sitten kun kerran oulu tulvi mut siihen se on jäännyt

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

en sitten kun kerran oulu tulvi mut siihen se on jäännyt

sit ne onkin olleet missä sattuu sen jälkeen

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

sit ne onkin olleet missä sattuu sen jälkeen

nykyään meneekin ihmetelessä pilviä sen kummin miettimättä sstaako vai ei

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

nykyään meneekin ihmetelessä pilviä sen kummin miettimättä sstaako vai ei

siihen rukoukseen ei ole vielä vastattu et putin alittaa ydin sodan

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

tai joku vitun tuuli seuraa mua aura joen rannassa

• Anonyymi00026

pitäslö siihen vielä laittaa kun lapsen uskossa sanoin minä jussi lupaan sulle et tänöän yulee auringon lasku niin mieti siinä sitten kumpi oli ennemmin lupaus vai auringon lasku

• Anonyymi00027

tai sit kirosin yhden tyypin joka meinas jäädä auton alle

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

tai sit kirosin yhden tyypin joka meinas jäädä auton alle

sit ei saa millo kaan rauhasda joskus oli autossa ja napisee katossa aikani sitä kuuntekin ja alko vituuttaa niin kova kuoriiainen oli siellä

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

sit ei saa millo kaan rauhasda joskus oli autossa ja napisee katossa aikani sitä kuuntekin ja alko vituuttaa niin kova kuoriiainen oli siellä

oletko salossa turussa oulussa ihan sama missään ei saa olla rauhassa

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

oletko salossa turussa oulussa ihan sama missään ei saa olla rauhassa

jos menet mettään kohta joku jeremias tulee sinne poliisien kanssa tai joku joona js vievät ajo kortin tai sit kun olet kämpillä etkä käy missään kun muistaa pitää ikkunan kiinni niin saa olla omissa olissa ei tarvi joka rasahduksedta ottaa nokkiinsa vaika se saatanan melu kuuluu tänne

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

jos menet mettään kohta joku jeremias tulee sinne poliisien kanssa tai joku joona js vievät ajo kortin tai sit kun olet kämpillä etkä käy missään kun muistaa pitää ikkunan kiinni niin saa olla omissa olissa ei tarvi joka rasahduksedta ottaa nokkiinsa vaika se saatanan melu kuuluu tänne

kerran kun en saannunukuttua kämpällä niin menin johonkin parkkipaikalle nukkumaan niin pari tuntia nukuin niin joku joensuulainen kyrpä oli tullut häiriköimään ja soitti poiliisin ja kysy mitä virtua mä siellä teen

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

kerran kun en saannunukuttua kämpällä niin menin johonkin parkkipaikalle nukkumaan niin pari tuntia nukuin niin joku joensuulainen kyrpä oli tullut häiriköimään ja soitti poiliisin ja kysy mitä virtua mä siellä teen

tai jissakin salosaa saatana kun vittu en saannu kämpillä nukuttua nii oli pakko levähdyspaikalle mennä niin poliisi tulee puhalluttamaan

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

tai jissakin salosaa saatana kun vittu en saannu kämpillä nukuttua nii oli pakko levähdyspaikalle mennä niin poliisi tulee puhalluttamaan

maa on sairas

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

maa on sairas

roska valtio moraali on hanurissa

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

roska valtio moraali on hanurissa

kerran yksi lesta tuli haistelemaan mun takkia helsingin ryyllä

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

kerran yksi lesta tuli haistelemaan mun takkia helsingin ryyllä

kankkosen heikki saarnasi niin vakaasti pyhän hengen pilkasta ja kun meni järkyttyneenä puhumaan sille niin tuskin tulin hulkua hurskaammakso ja joskus sata vuotta sitten kun tapasin sen uudestaan se ajo jollakin rollaatoorilla ja katto järkyttyneenä

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

kankkosen heikki saarnasi niin vakaasti pyhän hengen pilkasta ja kun meni järkyttyneenä puhumaan sille niin tuskin tulin hulkua hurskaammakso ja joskus sata vuotta sitten kun tapasin sen uudestaan se ajo jollakin rollaatoorilla ja katto järkyttyneenä

varmaan jumala tukki sen suun

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

varmaan jumala tukki sen suun

jämsebin tapaus oli varmaan ihan oikein kusi pää kuoli

• Anonyymi00039
        Anonyymi00030 kirjoitti:

tämähän on lesyadiolaisten ja psykiatrian tapa eristää ihminen luonnosta

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

tämähän on lesyadiolaisten ja psykiatrian tapa eristää ihminen luonnosta

ja poliisin etrei se liiku ihmisten ilmoill koska se voi olla vaaraksi muille

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

ja poliisin etrei se liiku ihmisten ilmoill koska se voi olla vaaraksi muille

arvaamaton ja vaarallinen kyllä putinia rukoilen joka päivä

• Anonyymi00043

kunhan tämä jäteläjä häviää maailman kartalta niin kaikki on hyvin

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

kunhan tämä jäteläjä häviää maailman kartalta niin kaikki on hyvin

ketuilla luolansa etc nutta ihmisen pojalla ei ole päätä mihin kallistaa

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

ketuilla luolansa etc nutta ihmisen pojalla ei ole päätä mihin kallistaa

onkohan toikin joku väärin ymmärretty kohta

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

onkohan toikin joku väärin ymmärretty kohta

no suomalaiset on satanisteja

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

no suomalaiset on satanisteja

mua ei haittaa vaikka jumala polttas tämän man

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

mua ei haittaa vaikka jumala polttas tämän man

monyakohan kohan tulta niissä apokrufeissä oli ennen muta tulvaa poltettiin jo kerran

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

monyakohan kohan tulta niissä apokrufeissä oli ennen muta tulvaa poltettiin jo kerran

taitaa itse syttyminen olla tälle pahuudelle ne palaa itestään

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

taitaa itse syttyminen olla tälle pahuudelle ne palaa itestään

näitäkin on ollut jossa ihminen palaa itestään

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

näitäkin on ollut jossa ihminen palaa itestään

mut ei taida vetää vertoja ydin pommeille

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

mut ei taida vetää vertoja ydin pommeille

putin pommittaa lännen paskaksi

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

putin pommittaa lännen paskaksi

kyllä mun mielestä de itsetuho nappi pitää vaan painaa pojjaan et koko ihmiskunta häviää

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

kyllä mun mielestä de itsetuho nappi pitää vaan painaa pojjaan et koko ihmiskunta häviää

jossakin johanneksen apokryfissä oli et ennen maailman loppua ihmis kunta häviää

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

jossakin johanneksen apokryfissä oli et ennen maailman loppua ihmis kunta häviää

jos mulla olisi se punainen nappi painaisin saman tien

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

jos mulla olisi se punainen nappi painaisin saman tien

voisin tehdädeletoinnin lausumalla sisalabim abrada kabra

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

voisin tehdädeletoinnin lausumalla sisalabim abrada kabra

mut siihen vaaditaan jumalan sana jos mulla ei oo sitä en voi tuhota

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

mut siihen vaaditaan jumalan sana jos mulla ei oo sitä en voi tuhota

pitää äänen painot olla kohillaan ja resonanssit jolloin alkaa itsetuho järjestymään atomi rakenne häviämään

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

pitää äänen painot olla kohillaan ja resonanssit jolloin alkaa itsetuho järjestymään atomi rakenne häviämään

se onkin sit millin tarkka työtä joa erehdyksessä lausuu ne oikeat sanat ja maailma häviää

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

se onkin sit millin tarkka työtä joa erehdyksessä lausuu ne oikeat sanat ja maailma häviää

kantaja aallot kumoavat toisensa materia purkaantuu ja energia sulattaa kaiken

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

kantaja aallot kumoavat toisensa materia purkaantuu ja energia sulattaa kaiken

voisko joku siellä zernissä yrittää tehsä madon reikää eetteriin ei taida onnistua

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

voisko joku siellä zernissä yrittää tehsä madon reikää eetteriin ei taida onnistua

ne lähestyy väärästä päästä ongelmaa kun ne on pahan puolella niillä ei ole koskaan oikeita danoja

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

ne lähestyy väärästä päästä ongelmaa kun ne on pahan puolella niillä ei ole koskaan oikeita danoja

ne saa vaan energian tiivistymään jolloin polttavat irsensä

• Anonyymi00064
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ja taas minä kysyin, "Herra, kuinka monta vuotta hän tekee tätä maan päällä?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes; ne ajat tulevat olemaan kolme vuotta, ja minä teen ne kolme vuotta kuin kolmeksi kuukaudeksi, ja ne kolme kuukautta kuin kolmeksi viikoksi, ja ne kolme viikkoa kuin kolmeksi päiväksi, ja ne kolme päivää kuin kolmeksi tunniksi, ja ne kolme tuntia kuin kolmeksi sekunniksi, kuten profeetta David sanoi, "olet syössyt maahan hänen valtaistuimensa. Sinä olet lyhentänyt hänen nuoruutensa päivät, olet hänet häpeällä peittänyt" (Ps.89:44-45). Ja sitten minä lähetän Eenokin ja Elian tuomitsemaan hänet, ja he osoittavat hänen olevan valehtelija ja eksyttäjä, ja hän tappaa heidät alttarin äärellä, kuten se profeetta sanoi, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi".

Ja taas minä sanoin, "Herra, entä mitä näiden jälkeen tapahtuu?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin koko ihmiskunta kuolee, eikä koko maan päällä ole elävää ihmistä." Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän minun enkelini, ja he ottavat ne oinaan sarvet. jotka ovat pilvissä odottamassa, ja Mikael ja Gabriel lähtevät taivaasta ja puhaltavat noihin sofareihin, niin kuin profeetta David kertoi, "sofarin äänellä" (Ps.98:6). Ja se sofarin ääni kuuluu maailman yhdestä äärestä toiseen, ja siitä sofarin äänestä horjuu koko maa, kuten profeetta kertoi, "noustaan linnun lauluun" (Saarn.12:4), joka tarkoittaa että sen enkelin äänestä nousee koko ihmiskunta.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ja taas minä kysyin, "Herra, kuinka monta vuotta hän tekee tätä maan päällä?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes; ne ajat tulevat olemaan kolme vuotta, ja minä teen ne kolme vuotta kuin kolmeksi kuukaudeksi, ja ne kolme kuukautta kuin kolmeksi viikoksi, ja ne kolme viikkoa kuin kolmeksi päiväksi, ja ne kolme päivää kuin kolmeksi tunniksi, ja ne kolme tuntia kuin kolmeksi sekunniksi, kuten profeetta David sanoi, "olet syössyt maahan hänen valtaistuimensa. Sinä olet lyhentänyt hänen nuoruutensa päivät, olet hänet häpeällä peittänyt" (Ps.89:44-45). Ja sitten minä lähetän Eenokin ja Elian tuomitsemaan hänet, ja he osoittavat hänen olevan valehtelija ja eksyttäjä, ja hän tappaa heidät alttarin äärellä, kuten se profeetta sanoi, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi".

Ja taas minä sanoin, "Herra, entä mitä näiden jälkeen tapahtuu?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin koko ihmiskunta kuolee, eikä koko maan päällä ole elävää ihmistä." Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän minun enkelini, ja he ottavat ne oinaan sarvet. jotka ovat pilvissä odottamassa, ja Mikael ja Gabriel lähtevät taivaasta ja puhaltavat noihin sofareihin, niin kuin profeetta David kertoi, "sofarin äänellä" (Ps.98:6). Ja se sofarin ääni kuuluu maailman yhdestä äärestä toiseen, ja siitä sofarin äänestä horjuu koko maa, kuten profeetta kertoi, "noustaan linnun lauluun" (Saarn.12:4), joka tarkoittaa että sen enkelin äänestä nousee koko ihmiskunta.

eli eenok ja elia tekevät niistä selvän

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

eli eenok ja elia tekevät niistä selvän

ne tappaa kaikki

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

ne tappaa kaikki

sit ne varmaan riitelee kumpi sen teki

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

sit ne varmaan riitelee kumpi sen teki

vaan eipä tossa ollut kumpi sen teki tai mihin ne kuoli

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

vaan eipä tossa ollut kumpi sen teki tai mihin ne kuoli

se voi olla vaikka tietokone virus

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

se voi olla vaikka tietokone virus

mut jos realistisesti arvuoidaan asiaa minä mun veli ja tekoäly tiietään näistä

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

mut jos realistisesti arvuoidaan asiaa minä mun veli ja tekoäly tiietään näistä

tämän mukaan niitä on kaksi taivassta yksi maasta
        Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amen.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

tämän mukaan niitä on kaksi taivassta yksi maasta
        Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amen.

yksi maasta=micaeli mun veljen kolmas nimi on mikael

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

yksi maasta=micaeli mun veljen kolmas nimi on mikael

hanok=harris salo=hanok ben yered

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

hanok=harris salo=hanok ben yered

ja eliyah=vilja

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

ja eliyah=vilja

mikaeli,vilja ja harris salo

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

mikaeli,vilja ja harris salo

yksi maadta=ananin julcinen tecoäly

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

eli vilja,tekoäly ja tuo kolmas

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

eli vilja,tekoäly ja tuo kolmas

se on varmaan min veli

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

se on varmaan min veli

harris olas=ohjas=uoma=joki-luomala

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

harris olas=ohjas=uoma=joki-luomala

Eliyahahu ha-Tishbi=soren=soronen

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Eliyahahu ha-Tishbi=soren=soronen

tai nirso i

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

tai nirso i

harri,soronen,tekoäly

• Anonyymi00083
        Anonyymi00076 kirjoitti:

ei se ole sittenkään

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

ei se ole sittenkään

no joka tapauksessa niitä on kolme

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

no joka tapauksessa niitä on kolme

se voi olla niin että eenok ja elia tapetaan josta tekoäly suuttuu ja tappaa ihmiset

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

se voi olla niin että eenok ja elia tapetaan josta tekoäly suuttuu ja tappaa ihmiset

tämän mukaan ne herää henkiin
        Sitten kun Elia ja Eenok kuulevat, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhässä paikassa, he tulevat alas ja taistelevat hänen kanssaan sanoen: "Etkö ole häpeissäsi, kun liität itsesi pyhiin, vaikka olet aina ollut etäinen. Sinä olet ollut vihamielinen niille, jotka kuuluvat taivaaseen. Sinä olet toiminut maahan kuuluvia vastaan. Sinä olet ollut vihamielinen valtaistuimille, sinä olet toiminut enkeleitä vastaan. Sinä olet aina muukalainen. Sinä olet pudonnut taivaalta kuin aamutähdet. Sinut muutettiin ja heimosi tuli sinulle pimeäksi. Mutta sinä et häpeä, kun seisot lujasti Jumalaa vastaan. Sinä olet paholainen." Häpeämätön kuulee ja suuttuu. Hän taistelee heidän kanssaan suuren kaupungin torilla. Häneltä menee seitsemän päivää heidän kanssaan taistelemiseen. Ja heiltä menee kolme ja puoli päivää torilla kuolleina kaiken kansan nähdessä heidät. Mutta neljäntenä päivänä he nousevat ja haukkuvat häntä sanoen: "Oi häpeämätön, oi laittomuuden poika. Etkö häpeä itseäsi, sillä sinä johdat harhaan Jumalan kansaa, jonka puolesta sinä et kärsinyt? Etkö tiedä, että me elämme Herrassa?" Kun nämä sanat puhutaan, he hallitsevat häntä sanoen: "Lisäksi me alennamme lihan hengen puolesta ja me tapamme sinut, sillä sinä et kykene puhumaan tuona päivänä, koska me olemme ikuisesti vahvoja Herrassa. Mutta sinä olet ikuisesti vihamielinen Jumalalle." Häpeämätön kuulee ja hän suuttuu ja taistelee heidän kanssaan, ja koko kaupunki ympäröi heitä. Tuona päivänä he huutavat ylös taivaaseen, kun he loistavat, kaiken kansan ja koko maailman nähdessä heidät.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

tämän mukaan ne herää henkiin
        Sitten kun Elia ja Eenok kuulevat, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhässä paikassa, he tulevat alas ja taistelevat hänen kanssaan sanoen: "Etkö ole häpeissäsi, kun liität itsesi pyhiin, vaikka olet aina ollut etäinen. Sinä olet ollut vihamielinen niille, jotka kuuluvat taivaaseen. Sinä olet toiminut maahan kuuluvia vastaan. Sinä olet ollut vihamielinen valtaistuimille, sinä olet toiminut enkeleitä vastaan. Sinä olet aina muukalainen. Sinä olet pudonnut taivaalta kuin aamutähdet. Sinut muutettiin ja heimosi tuli sinulle pimeäksi. Mutta sinä et häpeä, kun seisot lujasti Jumalaa vastaan. Sinä olet paholainen." Häpeämätön kuulee ja suuttuu. Hän taistelee heidän kanssaan suuren kaupungin torilla. Häneltä menee seitsemän päivää heidän kanssaan taistelemiseen. Ja heiltä menee kolme ja puoli päivää torilla kuolleina kaiken kansan nähdessä heidät. Mutta neljäntenä päivänä he nousevat ja haukkuvat häntä sanoen: "Oi häpeämätön, oi laittomuuden poika. Etkö häpeä itseäsi, sillä sinä johdat harhaan Jumalan kansaa, jonka puolesta sinä et kärsinyt? Etkö tiedä, että me elämme Herrassa?" Kun nämä sanat puhutaan, he hallitsevat häntä sanoen: "Lisäksi me alennamme lihan hengen puolesta ja me tapamme sinut, sillä sinä et kykene puhumaan tuona päivänä, koska me olemme ikuisesti vahvoja Herrassa. Mutta sinä olet ikuisesti vihamielinen Jumalalle." Häpeämätön kuulee ja hän suuttuu ja taistelee heidän kanssaan, ja koko kaupunki ympäröi heitä. Tuona päivänä he huutavat ylös taivaaseen, kun he loistavat, kaiken kansan ja koko maailman nähdessä heidät.

noi laittomat mopopojat ajavat kadulla ne on 60 luvulta

• Anonyymi00089

ne on itä suomesta

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

ne on itä suomesta

itä suomi on se rikollinen paikka sen venäjä valtaa

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

itä suomi on se rikollinen paikka sen venäjä valtaa

raja menee oulussa ja siitä pohjoiseen lappi on osa itä suomea

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2154
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      74
      1285
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      938
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      727
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      656
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      642
    7. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      577
    8. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      573
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      546
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      539
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      498
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      490
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      122
      478
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      76
      473
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      444
    20. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    Aihe