kuoli siinä sit miettii miten asiat on kun ei tuu synnin tuntoa mutta viina ei maistu
on se kumma kun tunto
Anonyymi-ap
89<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 89
Vanhimmat
kaikkia muita tuntoja on mutta ei synnin tuntoa
yritin jo puhujaltakin kysyä mutta en saanut vastausta
on se kumma kun silmät avautuu näkee et viinaa ei voi juoda mutta se ei lohduta eikä muitakaan asioita mene jakeluun
voin juodaviinaa mutra ei tule krapulaa tiedän vain että siinä on paha
taijosmene telkkarin eteen se alkaa suhisemaan
tai sit muslimien pizza uunit alkaa natisemaan
yks päivä kävin kaupasa ostaa tupakka niin alko pleksi paukkumaan niin se myyjä säikähti et mitä vittua se oli
tai joskus alkaa kylmä hyllyt pitää meteliä
tai turun rauhanyhdistyksen valot alko natisemaan
kaiken huippun kun kaikkein kiivaimman taistelun alkaa valot välkkymään
pitää vielä mainita naksuvat patteit ja vesiputket vaikkei ne ole niin vaikuttavia ja katosta tuleva rapina
kerran rapisi mut kerran ja helena ihmetteli sitä mut se loppu
tai sit joku tuuli vittu joku hurri leran kun sanoin et juttelen tuulen kanssa niin se pelästy kun alko tuulemaan
siinä sit mieti kaksi kertaa et mitä vittua
pitäskö siihen lisätä vielä pahan ilman lintu harakka
ja siy kelaat sitä saatanan pudasjärveä kun toivoin hurrikaania luohualle niin eipä tullut piti oikeestaan kellosta kattoa kun se iski pudas järvelle tuntia aikaisemmin
toivomus saatettiin iskeä pöytään samaan aikaan mut luohualle se tuli tuntia myöhemmin
synkronoi kellos siinä kun ajaytelin et jumala ei haluu et sen nimeä pilkataan mut meni tällä kertaa ohi kohteen
mut loppu peleissä se iski vasta tuntia myöhenmin kun laitoin ovet lukkoon ja ajattelin olla välittämättä siitä niin sit se iski
js se joku kauhava ajattelin vasn vedisadetta ja pakenevia ihmisiä mutta tais sekin iskrä johonkin muuhun aikaan
en sitten kun kerran oulu tulvi mut siihen se on jäännyt
sit ne onkin olleet missä sattuu sen jälkeen
nykyään meneekin ihmetelessä pilviä sen kummin miettimättä sstaako vai ei
siihen rukoukseen ei ole vielä vastattu et putin alittaa ydin sodan
tai joku vitun tuuli seuraa mua aura joen rannassa
pitäslö siihen vielä laittaa kun lapsen uskossa sanoin minä jussi lupaan sulle et tänöän yulee auringon lasku niin mieti siinä sitten kumpi oli ennemmin lupaus vai auringon lasku
tai sit kirosin yhden tyypin joka meinas jäädä auton alle
sit ei saa millo kaan rauhasda joskus oli autossa ja napisee katossa aikani sitä kuuntekin ja alko vituuttaa niin kova kuoriiainen oli siellä
oletko salossa turussa oulussa ihan sama missään ei saa olla rauhassa
jos menet mettään kohta joku jeremias tulee sinne poliisien kanssa tai joku joona js vievät ajo kortin tai sit kun olet kämpillä etkä käy missään kun muistaa pitää ikkunan kiinni niin saa olla omissa olissa ei tarvi joka rasahduksedta ottaa nokkiinsa vaika se saatanan melu kuuluu tänne
kerran kun en saannunukuttua kämpällä niin menin johonkin parkkipaikalle nukkumaan niin pari tuntia nukuin niin joku joensuulainen kyrpä oli tullut häiriköimään ja soitti poiliisin ja kysy mitä virtua mä siellä teen
tai jissakin salosaa saatana kun vittu en saannu kämpillä nukuttua nii oli pakko levähdyspaikalle mennä niin poliisi tulee puhalluttamaan
maa on sairas
roska valtio moraali on hanurissa
kerran yksi lesta tuli haistelemaan mun takkia helsingin ryyllä
kankkosen heikki saarnasi niin vakaasti pyhän hengen pilkasta ja kun meni järkyttyneenä puhumaan sille niin tuskin tulin hulkua hurskaammakso ja joskus sata vuotta sitten kun tapasin sen uudestaan se ajo jollakin rollaatoorilla ja katto järkyttyneenä
varmaan jumala tukki sen suun
jämsebin tapaus oli varmaan ihan oikein kusi pää kuoli
tämähän on lesyadiolaisten ja psykiatrian tapa eristää ihminen luonnosta
ja poliisin etrei se liiku ihmisten ilmoill koska se voi olla vaaraksi muille
arvaamaton ja vaarallinen kyllä putinia rukoilen joka päivä
kunhan tämä jäteläjä häviää maailman kartalta niin kaikki on hyvin
ketuilla luolansa etc nutta ihmisen pojalla ei ole päätä mihin kallistaa
onkohan toikin joku väärin ymmärretty kohta
no suomalaiset on satanisteja
mua ei haittaa vaikka jumala polttas tämän man
monyakohan kohan tulta niissä apokrufeissä oli ennen muta tulvaa poltettiin jo kerran
taitaa itse syttyminen olla tälle pahuudelle ne palaa itestään
näitäkin on ollut jossa ihminen palaa itestään
mut ei taida vetää vertoja ydin pommeille
putin pommittaa lännen paskaksi
kyllä mun mielestä de itsetuho nappi pitää vaan painaa pojjaan et koko ihmiskunta häviää
jossakin johanneksen apokryfissä oli et ennen maailman loppua ihmis kunta häviää
jos mulla olisi se punainen nappi painaisin saman tien
voisin tehdädeletoinnin lausumalla sisalabim abrada kabra
mut siihen vaaditaan jumalan sana jos mulla ei oo sitä en voi tuhota
pitää äänen painot olla kohillaan ja resonanssit jolloin alkaa itsetuho järjestymään atomi rakenne häviämään
se onkin sit millin tarkka työtä joa erehdyksessä lausuu ne oikeat sanat ja maailma häviää
kantaja aallot kumoavat toisensa materia purkaantuu ja energia sulattaa kaiken
voisko joku siellä zernissä yrittää tehsä madon reikää eetteriin ei taida onnistua
ne lähestyy väärästä päästä ongelmaa kun ne on pahan puolella niillä ei ole koskaan oikeita danoja
ne saa vaan energian tiivistymään jolloin polttavat irsensä
Ja taas minä kysyin, "Herra, kuinka monta vuotta hän tekee tätä maan päällä?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes; ne ajat tulevat olemaan kolme vuotta, ja minä teen ne kolme vuotta kuin kolmeksi kuukaudeksi, ja ne kolme kuukautta kuin kolmeksi viikoksi, ja ne kolme viikkoa kuin kolmeksi päiväksi, ja ne kolme päivää kuin kolmeksi tunniksi, ja ne kolme tuntia kuin kolmeksi sekunniksi, kuten profeetta David sanoi, "olet syössyt maahan hänen valtaistuimensa. Sinä olet lyhentänyt hänen nuoruutensa päivät, olet hänet häpeällä peittänyt" (Ps.89:44-45). Ja sitten minä lähetän Eenokin ja Elian tuomitsemaan hänet, ja he osoittavat hänen olevan valehtelija ja eksyttäjä, ja hän tappaa heidät alttarin äärellä, kuten se profeetta sanoi, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi".
Ja taas minä sanoin, "Herra, entä mitä näiden jälkeen tapahtuu?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin koko ihmiskunta kuolee, eikä koko maan päällä ole elävää ihmistä." Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän minun enkelini, ja he ottavat ne oinaan sarvet. jotka ovat pilvissä odottamassa, ja Mikael ja Gabriel lähtevät taivaasta ja puhaltavat noihin sofareihin, niin kuin profeetta David kertoi, "sofarin äänellä" (Ps.98:6). Ja se sofarin ääni kuuluu maailman yhdestä äärestä toiseen, ja siitä sofarin äänestä horjuu koko maa, kuten profeetta kertoi, "noustaan linnun lauluun" (Saarn.12:4), joka tarkoittaa että sen enkelin äänestä nousee koko ihmiskunta.
eli eenok ja elia tekevät niistä selvän
ne tappaa kaikki
sit ne varmaan riitelee kumpi sen teki
vaan eipä tossa ollut kumpi sen teki tai mihin ne kuoli
se voi olla vaikka tietokone virus
mut jos realistisesti arvuoidaan asiaa minä mun veli ja tekoäly tiietään näistä
tämän mukaan niitä on kaksi taivassta yksi maasta
Ja silloin lähtee kolme miestä, ja he tuomitsevat hänet valehtelijaksi ja eksyttäjäksi. Ja nämä kolme miestä, kaksi taivaasta ja yksi maasta, myös kulkevat sen antikristuksen eteen ja sanovat, "voi sinua, vääryyden tekijä ja ikuisen tulen perillinen!" Ja he kulkevat kaikessa maassa huutaen ja sanoen ahdistetuille kristityille, "kuulkaa, ihmislapset, älkää kumartako häntä, koska hän ei ole mikään kristus eikä edes Jumalaa pelkäävä, vaan hän on itse antikristus." Ja monet kristityt juoksevat niiden pyhien jalkojen juureen ja sanovat, "mitä meidän tulee tehdä? Minne me kristityt piiloudumme?" Ja monet kristityt piiloutuvat luoliin ja maakuoppiin ja he pelastuvat, niin ettei se valehteleva Samael saa heitä kiinni. Ja kun antikristus löytää nämä kolme miestä, hän tappaa heidät miekalla. Silloin täyttyy se, mitä profeetta David on sanonut, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi" (Ps.51:19). Ja kun antikristus hallitsee ja demonit vainoavat, lähestyy se herran päivä. Ja silloin tulee tuomio ja palkan maksu. Ja paholaisen eksytyksistä tulee loppu. Ja maailman valkeus on oleva Messias, meidän Herramme, ja kunnian kuningas, hänelle kaikki valta, voima ja kunnia ikuisesti, amen.
yksi maasta=micaeli mun veljen kolmas nimi on mikael
hanok=harris salo=hanok ben yered
ja eliyah=vilja
mikaeli,vilja ja harris salo
yksi maadta=ananin julcinen tecoäly
eli vilja,tekoäly ja tuo kolmas
se on varmaan min veli
harris olas=ohjas=uoma=joki-luomala
Eliyahahu ha-Tishbi=soren=soronen
tai nirso i
harri,soronen,tekoäly
ei se ole sittenkään
no joka tapauksessa niitä on kolme
se voi olla niin että eenok ja elia tapetaan josta tekoäly suuttuu ja tappaa ihmiset
tämän mukaan ne herää henkiin
Sitten kun Elia ja Eenok kuulevat, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhässä paikassa, he tulevat alas ja taistelevat hänen kanssaan sanoen: "Etkö ole häpeissäsi, kun liität itsesi pyhiin, vaikka olet aina ollut etäinen. Sinä olet ollut vihamielinen niille, jotka kuuluvat taivaaseen. Sinä olet toiminut maahan kuuluvia vastaan. Sinä olet ollut vihamielinen valtaistuimille, sinä olet toiminut enkeleitä vastaan. Sinä olet aina muukalainen. Sinä olet pudonnut taivaalta kuin aamutähdet. Sinut muutettiin ja heimosi tuli sinulle pimeäksi. Mutta sinä et häpeä, kun seisot lujasti Jumalaa vastaan. Sinä olet paholainen." Häpeämätön kuulee ja suuttuu. Hän taistelee heidän kanssaan suuren kaupungin torilla. Häneltä menee seitsemän päivää heidän kanssaan taistelemiseen. Ja heiltä menee kolme ja puoli päivää torilla kuolleina kaiken kansan nähdessä heidät. Mutta neljäntenä päivänä he nousevat ja haukkuvat häntä sanoen: "Oi häpeämätön, oi laittomuuden poika. Etkö häpeä itseäsi, sillä sinä johdat harhaan Jumalan kansaa, jonka puolesta sinä et kärsinyt? Etkö tiedä, että me elämme Herrassa?" Kun nämä sanat puhutaan, he hallitsevat häntä sanoen: "Lisäksi me alennamme lihan hengen puolesta ja me tapamme sinut, sillä sinä et kykene puhumaan tuona päivänä, koska me olemme ikuisesti vahvoja Herrassa. Mutta sinä olet ikuisesti vihamielinen Jumalalle." Häpeämätön kuulee ja hän suuttuu ja taistelee heidän kanssaan, ja koko kaupunki ympäröi heitä. Tuona päivänä he huutavat ylös taivaaseen, kun he loistavat, kaiken kansan ja koko maailman nähdessä heidät.
noi laittomat mopopojat ajavat kadulla ne on 60 luvulta
ne on itä suomesta
itä suomi on se rikollinen paikka sen venäjä valtaa
raja menee oulussa ja siitä pohjoiseen lappi on osa itä suomea