Täytynee todeta että kun on kyse MinäMinän toimista niin aina lopulta löytyy kaiken aiemman bablan päätteeksi asian kääntyminen päälaelleen.
Nyt on unohtunut tuhat sanaa kaikesta mitä MinäMinä on kirjoittanut viisauksia palautumisajoista ja kaikesta kun itsekin päätyi ottamaan selityksiinsä mukaan Alisaa, mutta kun osui omaan nilkkaan niin Alisaan vertaaminen olikin sitten väärin.
Voivoi sentään miten harmillista, syö nyt makaroonia kuin hullu puuroa, että jaksat lenkkeillä maratonin ensimmäistä kertaa elämässäsi.
Taasko vertailet ikämiehen lenkkeilyä maailman parhaimpiin kuuluvaan ammattiurheilijaan?
Maratoni lenkkeilemällä.
15
54
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
On siinä possolassa murheet lauantai-iltana.
- Anonyymi00003UUSI
Ennätyspäivystys 59 sekuntia.
Hienoa rakas, todella mahtava, onko jopa maailmanennätys.
- Anonyymi00002UUSI
Älä unohda testopiikkejä ja ilmoittaudu miesten ryhmään.
- Anonyymi00004UUSI
Possoilla menee roolit sekaisin taas humalapäissään. Minni Hiiren äänestäkin jutteli alunperin Senssu, nyt Pasanen muistaa sen keksineensä.
Kyllä minä otan lenkkeilyn vaikkapa addiktiona, kuin tuon jatkuvan sekoilun ja kotikännäämisen.
Poikkeuksellisen heikkolahjaisena yksilönä sinulla on vakavia ongelmia erottaa asioita toisistaan. Ajattelet maratonia jonkinlaisena mörkönä jossa mennään kolisuttelemaan kuoleman portteja.
Tässä tulee ne erot että joku sunnuntaikävelijä katsoo itselleen sopivaksi köpötellä 7 tuntia kun taas nuoret kovatasoiset aktiiviharrastajat alittavat 3 tuntia.
Heistä ei voi puhua samana päivänäkään. Sen takia esimerkiksi sadanmetrin pikajuoksun finaaliin ei pääse jos oma paras aika on yli 20 sekuntia, joka sekin olisi ikämiehelle ihan kelpo aika.
Ero on luokkaa sohvaperuna vs huippu-urheilija.
Näissä meikäläisen sarjoissa testataan vain sitä omaa kehitystä ja tässä iässä kaikki kehitys parempaan vauhtiin on kannustava havainto.
Mitään palkintoa ei ole luvassa muuta kuin hyvä mieli, että saa ehjän juoksun aikaiseksi ja miksi ei saisi, sillä kaikki treenit kertoo että kestävyys ja vauhti on sellainen kuin suunniteltu.
Sinun ohjeillasi saisi maratonin pilattua helposti. Jos juoksisin maratonin alle omalla maksimivauhdilla niin en palautuisi kuukausiin tai jopa rasitusvamma estäisi koko osallistumisen.
Sitten sen maratonin juokseminen ennen kisaa lönköttelemällä kokonaan alle oman suunnitellun vauhdin tuhoaisi sen mitä on rakennettu vajaan vuoden verran, eli siinä menisi rytmi ja vauhti aivan sekaisin ja ei enää kisassa saisi sitä korjattua.
Näitä on tietenkin sinun vaikeaa tajuta, kun et ole saanut elässäsi nostettua ahteriasi sohvalta, mutta älä unohda että MINÄMINÄ olen koko ikäni liikkunut ja harrastanut.
Kun Lasse Viren voitti tuplakultaa 1972 Münchenissa, olin viisi vuotias. Oli kaunis kesäilta ja meillä olohuoneessa hurrattiin mustavalkoisesta Salorasta kisoja seuraten.
Lähdin sen jälkeen päättömästi laukkaamaan tonttia ympäri ja peltoteitä vähintään tunnin verran täynnä intoa ja pienen pojan unelmaa suurista saavutuksista.
Ei nyt ihan Lassea tullut, mutta tuli sellainen harrastelija joka ei koskaan ole jättänyt liikkumatta.
2010- Anonyymi00005UUSI
Aamuista Jomtienia, jotta pysytään Pattayan asioissa.
https://ibb.co/zVpfJNCB
Aamiaisen jälkeen kotiin, sitä ennen ehdin moikata kaveria,, joka tullut juuri hetki sitten Pattayalle Finskin suoralla lennolla.
2010 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aamuista Jomtienia, jotta pysytään Pattayan asioissa.
https://ibb.co/zVpfJNCB
Aamiaisen jälkeen kotiin, sitä ennen ehdin moikata kaveria,, joka tullut juuri hetki sitten Pattayalle Finskin suoralla lennolla.
2010Melkoisen suttuisen näköinen katuprofiili, halvalla tuotetua betoniroskaa, tuo ruoppausroomu on ollut tuossakin jo vuosia, ilmeisesti odottavat että ruostuu puhki, ja uppoaa, vuosi kymmeniä kotkassa oli samanlainen homma, autonromu ajettiin jäille, ja kilpailtiin siitä milloin jää pettää alta ja auto uppoaa, päivämäärän arvanneille arvottiin jokin palkinto en tiedä mitä se oli kun en ostanut koskaan arpaa...
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Melkoisen suttuisen näköinen katuprofiili, halvalla tuotetua betoniroskaa, tuo ruoppausroomu on ollut tuossakin jo vuosia, ilmeisesti odottavat että ruostuu puhki, ja uppoaa, vuosi kymmeniä kotkassa oli samanlainen homma, autonromu ajettiin jäille, ja kilpailtiin siitä milloin jää pettää alta ja auto uppoaa, päivämäärän arvanneille arvottiin jokin palkinto en tiedä mitä se oli kun en ostanut koskaan arpaa...
Eikä sinulle ole kavereita ainakaan kukaan ei tunne sinua, kuvasi on feikkejä.
- Anonyymi00006UUSI
Nyt saunomaan ja jääaltaaseen, huomenna Larnille ja lauantaina 20km.
- Anonyymi00009UUSI
"Poikkeuksellisen heikkolahjaisena yksilönä sinulla" on siis mitä, eikä lahjakkuus näy osaamisessa, ja siitä mitä siitä maksetaan, olet yrittäjä sen takia että olet mielestäsi lahjakas, vaan sen takia että pakkoajoi siihen, eikä kukaan työnantaja ollut valmis maksaa työstäsi mitään, joten ei ollut vaihtoehtoja, konsulteista tulee konsulentteja, ja osamaksu miehistä miljonäärejä.
Minä en ole koskaan tehnyt päivääkään työtä yrittäjänä, en halua kantaa vastuuta kuin itsestäni ja perheestäni, duunarina palkka tulee automaattisesti, joka tilipäivä, yrittäjänä on käytettävä kaikki vaihtoehdot, jopa lainata firmaltaan massia, sinä jopa vuosia, että olet pärjännyt edes jotenkin, eli palataan uudelleen siihen kysymykseen heikkolahjaisuuteesi, kun olet selvinnyt.- Anonyymi00010UUSI
Hanttihommista toiseen vain kymmenen vuoden ajan seikkaillut sairaseläkeläinen luuseri tyhjätasku Vantaan slummista vuokra-asunnosta käsin kyselee ihan oikealta miljonääriltä, että mistä johtuu heikkolahjaisuutensa. Eikö tuossa ole jotakin hieman nurinkurista tuossa tavassasi ajatella?
Minä olen hänen facekaverinsa ollut jo korona-ajasta lähtien, mutta en ikinä paljastaisi kenenkään henkilöllissyyttä kaltaisellesi nettistalkkerille, jolle vainoaminen on elämäntyö. Kukaan ei paljasta sinulle ketään, eikä kukaan lähde mukaan noihin lapsellisiin yllytyksiisi. Hankihan poika elämä. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hanttihommista toiseen vain kymmenen vuoden ajan seikkaillut sairaseläkeläinen luuseri tyhjätasku Vantaan slummista vuokra-asunnosta käsin kyselee ihan oikealta miljonääriltä, että mistä johtuu heikkolahjaisuutensa. Eikö tuossa ole jotakin hieman nurinkurista tuossa tavassasi ajatella?
Minä olen hänen facekaverinsa ollut jo korona-ajasta lähtien, mutta en ikinä paljastaisi kenenkään henkilöllissyyttä kaltaisellesi nettistalkkerille, jolle vainoaminen on elämäntyö. Kukaan ei paljasta sinulle ketään, eikä kukaan lähde mukaan noihin lapsellisiin yllytyksiisi. Hankihan poika elämä.Eikös sun internetkaverisi ole tehnyt rik-ilmoitusta jossa hän on asianomistaja, eli itse tahtoo tuoda henkilöllisyytensä julki eikä tarvitse siihen internetin perseennuolijaansa avuksi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä olen hänen facekaverinsa ollut jo korona-ajasta lähtien, mutta en ikinä paljastaisi kenenkään henkilöllissyyttä kaltaisellesi nettistalkkerille, jolle vainoaminen on elämäntyö. Kukaan ei paljasta sinulle ketään, eikä kukaan lähde mukaan noihin lapsellisiin yllytyksiisi. Hankihan poika elämä.Niinkö olet taas antanut itsesi ymmärtää... Hoi hoi, voi voi.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikös sun internetkaverisi ole tehnyt rik-ilmoitusta jossa hän on asianomistaja, eli itse tahtoo tuoda henkilöllisyytensä julki eikä tarvitse siihen internetin perseennuolijaansa avuksi.
Possolandiassa ollaan aktiivisia näemmä myös näin sunnuntaisin, aivan kuten satoina sunnuntaina aiemminkin.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä olen hänen facekaverinsa ollut jo korona-ajasta lähtien, mutta en ikinä paljastaisi kenenkään henkilöllissyyttä kaltaisellesi nettistalkkerille, jolle vainoaminen on elämäntyö. Kukaan ei paljasta sinulle ketään, eikä kukaan lähde mukaan noihin lapsellisiin yllytyksiisi. Hankihan poika elämä.Kuka kissan hännän nostaa, 2010 esittämät factat ovat hyvin kyseenalaista, joka suhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3921738- 1141266
- 1331265
- 1571207
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh261001- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.182675- 59661
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120569- 21563