turha se on munkaan vanhempien tai eksien miettiä miten aikani käytän tai mitä teen saatika jätän tekemättä lasteni tähden vttu kaikki nää kusi omat suhteensa niin muhun kun puolisoonsa ja oheisen sirkuksen ylläpitäminen ja rahan kääriminen oli vtusti mielekkäämpää kun perus hoidosta kotiin raivarien sieto pska vaipparundien sieto kipeyksien sieto ja sitten tää kaikki esittävät tietämätöntä ja ovat mun koko lapsuuden puhumattomia siis kun kukaan ei tehny koskaan asioille mitään jätettiin tyttö kärsimään demonien kanssa koita siinä olla ja ei muutako sirkus pyörii vaan ja toinrn kuuntelee. niin että jos ja kun en kaffelle ns kysele
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
nniii
- Anonyymi00002UUSI
kyllästyny kattoo ku muut grindaa nimellä salee nnniii
- Anonyymi00003UUSI
tiesin et mun oma pesue tulee lyömään jokasen tajuntaan kun on aika ja niin siinä todellakin kävi. :) mut haluttiinko me koskaan sitä
- Anonyymi00004UUSI
siinä kun on riskejä:/ ettei vaan sairastu:/
- Anonyymi00005UUSI
kuuleeks mua kukaan muu kun maikkari:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649