Etkö olis jo

Anonyymi-ap

Valmis vai mitä pidät?

10

72

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Valmis mihin, salasuhteeseen kanssasi? No en

• Anonyymi00002
        UUSI

No jos tätäkin pidät yllä

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No jos tätäkin pidät yllä

Kunnossapito työpaikat ovat vähentyneet, mutta se on ihan sama vaikka uusi tuntematon mies yritti houkutella kaikkia niitä

• Anonyymi00003
      UUSI

Valmis?

Aika pian oon valmis toimittamaan noi asiat eteenpäin. Vielä ehkä pikkuisen hienosäätöä ja se on siinä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Mitkä asiat

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitkä asiat

Joitain mitä jotkut eivät todellakaan halua että kukaan saisi tietää. Ikinä.
        Etenkään.......

Ja ei, en ole se joku joka sotii täällä exänsä kanssa vihjaillen sekä syytellen ketä tahansa mennen niissä jopa ihan henkilökohtaisuuksiin. Vaikka ei ole tottakaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joitain mitä jotkut eivät todellakaan halua että kukaan saisi tietää. Ikinä.
        Etenkään.......

Ja ei, en ole se joku joka sotii täällä exänsä kanssa vihjaillen sekä syytellen ketä tahansa mennen niissä jopa ihan henkilökohtaisuuksiin. Vaikka ei ole tottakaan.

Minä oon se joka ei exänsä kanssa sodi vaan hädissään oikasen enkä ymmärrä muutenkaan miks ihmeessä niin iso puheenaihe, eikä lähimmäiset tai hyvin harva uskaltaa jutellakkaan, kun ei ikinä tiedä mikä totuus seuraavaks pitää peitellä vaikka itsestä muut vaan kuvittelee että heistä ja siks reagointi on mitä on.
        Harmittaa että toinen on yhtä paljon pihalla tai enemmän ku ennen ja syypää siihen on sama vaikkei oo osaa eikä arpaa toisen tai toisten kuvitelmiin.
        Mulla on yks joka näännyttää

• Anonyymi00008
      UUSI

Oisin sulle Päivi valmis.Oletko mulle

• Anonyymi00009
      UUSI

Tuntus on niin paljon toisilla peiteltävää tai tuntevat häpeää ettei tekosa paljastus.
      Elkää olkoon varpaillaan vaa rennon rohkeesti tunnustakaa kaikki

• Anonyymi00010
      UUSI

Voi kuulkaa oon niin paljo hävenny ja joka päivä saa lisää hävetä, ettei ainakaan sen puolesta eikä kannata yrittää edesauttaa kun siinä sitä vasta ihtensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1122
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      797
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      653
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      71
      649
    Aihe