Valmis vai mitä pidät?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Valmis mihin, salasuhteeseen kanssasi? No en
- Anonyymi00002UUSI
No jos tätäkin pidät yllä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No jos tätäkin pidät yllä
Kunnossapito työpaikat ovat vähentyneet, mutta se on ihan sama vaikka uusi tuntematon mies yritti houkutella kaikkia niitä
- Anonyymi00003UUSI
Valmis?
Aika pian oon valmis toimittamaan noi asiat eteenpäin. Vielä ehkä pikkuisen hienosäätöä ja se on siinä.- Anonyymi00004UUSI
Mitkä asiat
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitkä asiat
Joitain mitä jotkut eivät todellakaan halua että kukaan saisi tietää. Ikinä.
Etenkään.......
Ja ei, en ole se joku joka sotii täällä exänsä kanssa vihjaillen sekä syytellen ketä tahansa mennen niissä jopa ihan henkilökohtaisuuksiin. Vaikka ei ole tottakaan. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joitain mitä jotkut eivät todellakaan halua että kukaan saisi tietää. Ikinä.
Etenkään.......
Ja ei, en ole se joku joka sotii täällä exänsä kanssa vihjaillen sekä syytellen ketä tahansa mennen niissä jopa ihan henkilökohtaisuuksiin. Vaikka ei ole tottakaan.Minä oon se joka ei exänsä kanssa sodi vaan hädissään oikasen enkä ymmärrä muutenkaan miks ihmeessä niin iso puheenaihe, eikä lähimmäiset tai hyvin harva uskaltaa jutellakkaan, kun ei ikinä tiedä mikä totuus seuraavaks pitää peitellä vaikka itsestä muut vaan kuvittelee että heistä ja siks reagointi on mitä on.
Harmittaa että toinen on yhtä paljon pihalla tai enemmän ku ennen ja syypää siihen on sama vaikkei oo osaa eikä arpaa toisen tai toisten kuvitelmiin.
Mulla on yks joka näännyttää
- Anonyymi00008UUSI
Oisin sulle Päivi valmis.Oletko mulle
- Anonyymi00009UUSI
Tuntus on niin paljon toisilla peiteltävää tai tuntevat häpeää ettei tekosa paljastus.
Elkää olkoon varpaillaan vaa rennon rohkeesti tunnustakaa kaikki - Anonyymi00010UUSI
Voi kuulkaa oon niin paljo hävenny ja joka päivä saa lisää hävetä, ettei ainakaan sen puolesta eikä kannata yrittää edesauttaa kun siinä sitä vasta ihtensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649