Nyt ymmärrän sen

Anonyymi-ap

Et sinä minua ole ikinä rakastanut. Ei narsisti osaa rakastaa. Tapoit aika tehokkaasti tunteeni. Kaikki on ohi. En ymmärrä miksi olet minua kohtaan niin hirveä, olen ollut aina hyvä sinulle. Miehelle.

23

166

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei varmaankaan mitään henkilökohtaista. Noin kaikki narsistit toimii kaikkia niitä kohtaan jotka he ottavat kohteekseen. Siinäkään mielessä et ollut mitenkään erityinen jos kyseessä on narsisti. He vain ammentavat kärsimyksestä voimaa.

• Anonyymi00020

Totta. Toisen tuska on heille polttoainetta. Kun hän tulee kysymään kuulumisiasi, vastaat vaan että hyvin pyyhkii ja jatkat matkaasi.

• Anonyymi00002

Et ole vielä irti, mutta toivon että pääset. Kyllä se ottaa aikansa ja joutuu tietyt kivut käymään läpi. Kannattaa selvittää ihan sieltä varhaisista ajoista, millainen lapsuuden perhe on ollut. Käsitellä ne asiat, nähdä itsessään se miksi vetää puoleensa heitä. Tuttu ja turvallinen? Jos niitä omia traumoja ei käy läpi, tulee seuraavakin olemaan todennäköisesti narsisti. He kun eivät ole ihan yks yhteen samanlaisia. Osaavat lumota ja viedä mennessään. Etsivät juuri kaltaisiasi ja laittavat parasta peliin. Sinussa on jokin trauma, joka hakee juuri tunnekylmän ihmisen rakkautta. Äiti vai isä? Vai molemmat olleet narsisteja? Siksi kirjoitan näin, koska olen kokenut kovan tuskan kautta asian, ennen kuin hoksasin katsoa peiliin, mitkä minun ongelmat ovat. Vääristynyt empatian tunne ainakin.

• Anonyymi00003

Ei todellakaan ole aina lapsuudenperheestä kiinni nämä asiat. Jos mies osoittaa alussa - huom alussa - ihanaa rakkaushoukutusta, on myös sitä narsistille tyypillistä koukuttavaa ja ihanaa rakkauspommitusta ym, niin kyllä naiset kerta toisensa perään noihin retkahtaa. Tossa alkuvaiheessa ei ole mitään hajuakaan että mies voisikin olla oikeesti kylmä, hyväksikäytäjä ja oman etunsa tavoittelija. Tiettyjä red flag merkkejä voi kyllä esiintyä jos on oikein tarkka.

• Anonyymi00004

Tiedän omat traumani erittäin hyvin. Sisälläni on valo, joka houkuttaa narsisteja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei todellakaan ole aina lapsuudenperheestä kiinni nämä asiat. Jos mies osoittaa alussa - huom alussa - ihanaa rakkaushoukutusta, on myös sitä narsistille tyypillistä koukuttavaa ja ihanaa rakkauspommitusta ym, niin kyllä naiset kerta toisensa perään noihin retkahtaa. Tossa alkuvaiheessa ei ole mitään hajuakaan että mies voisikin olla oikeesti kylmä, hyväksikäytäjä ja oman etunsa tavoittelija. Tiettyjä red flag merkkejä voi kyllä esiintyä jos on oikein tarkka.

Rajattomuuus vetää heitä puoleensa. Terve ihminen ei anna rikkoa omia rajojaan, nämä rikkoo ne aina, vaikka muuten osaisivat roolinsa hyvin. Ei narsistit suinkaan kaikkia tavoittele, ovat ihmistuntijoita.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Rajattomuuus vetää heitä puoleensa. Terve ihminen ei anna rikkoa omia rajojaan, nämä rikkoo ne aina, vaikka muuten osaisivat roolinsa hyvin. Ei narsistit suinkaan kaikkia tavoittele, ovat ihmistuntijoita.

Rajoja rikkomalla jo alussa testataan myös, miten pitkälle tuon ihmisen kanssa voi mennä. Jos laittaa sille stopin, niin narsisti katoaa. Jos katsoo läpi sormien, huono käytös kohtaasi vain pahenee.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rajoja rikkomalla jo alussa testataan myös, miten pitkälle tuon ihmisen kanssa voi mennä. Jos laittaa sille stopin, niin narsisti katoaa. Jos katsoo läpi sormien, huono käytös kohtaasi vain pahenee.

Mun naapurissa taitaa asua niitä. Olen antanut vapaasti tehdä kuten haluavat ja yhä tulen antamaan. Taktiikka, jolla he astuvat omaan sittiin ja syvälle.

• Anonyymi00005

Olet väärässä. En ole mikään narsisti.

• Anonyymi00006

Miksi sitten kiusaat, manipuloit, kontrolloit ym? Miksi olet niin ilkeä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi sitten kiusaat, manipuloit, kontrolloit ym? Miksi olet niin ilkeä?

En ole täällä ollut kirjoittelemassa ilkeyksiä. En ole sinua manipuloinut, kontrolloinut varsinkaan millään tavalla. Että en nyt ihan ymmärrä miksi tunnet sillä tavalla.

• Anonyymi00009

Miksi sitten edes omit tällaista?
        Sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En ole täällä ollut kirjoittelemassa ilkeyksiä. En ole sinua manipuloinut, kontrolloinut varsinkaan millään tavalla. Että en nyt ihan ymmärrä miksi tunnet sillä tavalla.

Sitten et ole hän.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sitten et ole hän.

Siitä ei voi olla varmuutta, kuka on.

• Anonyymi00013

En osaa ajatella näin hänestä. Jostain syystä mulle syötetään täällä koko ajan ajatusta ettei hän edes pidä minusta. Kuitenki minä mietin niitä hetkiä meidän kesken. Ei kukaan toimi niin jos ei rakasta. Tää saa mut ihan sekaisin.

• Anonyymi00015
      • Anonyymi00017

• Anonyymi00018

• Anonyymi00019

• Anonyymi00022

• Anonyymi00016

Miksi provoilet täällä?

• Anonyymi00021

Totisinta totta on.

• Anonyymi00023

Tämä ei ole minun kirjoutus. Vaikka voisi olla 😁🙈
      -sivust vaa mää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1932
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      600
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      30
      504
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      447
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      397
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      381
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40