Eikö sinulla tunnu missään

Anonyymi-ap

Onko niin nainen, että päivä menee normaalia rataansa ilman että tunne-elämässä mikään liikahtaa? Ja illalla ja yöllä sama tasapaksu arkinen meno jatkuu. Vaiko onko niin, että jokin pirskahdus iloa pilkistää pilviverhon läpi ja saat kokea olevasi haluttu?

25

253

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nykyään ei ole romanttisessa mielessä tunne-elämää, olen tottunut siihen.

• Anonyymi00002

Eli tasapaksua on.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli tasapaksua on.

Jep, mutta tunne-elämä voi muuten olla ihan hyvää.

• Anonyymi00004

En koe olevani haluttu, mutta tunteita silti on paljonkin. Ei voi sanoa, että olisi siltä osin mitenkään laimeaa, tylsää tai tasapaksua.

• Anonyymi00005

Normaalia rataa menee. Enpä tiedä olisiko se mitenkään toivottuakaan sinänsä tuntea olevansa haluttu. Miehethän haluaa melkein mitä ja ketä vain. 🤷‍♀️

• Anonyymi00006

Ei nyt sentään. Mulle ei kelpaa. Yksi nainen on ylitse muiden, enkä tyydy vähempään. Muut saavat olla rauhassa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei nyt sentään. Mulle ei kelpaa. Yksi nainen on ylitse muiden, enkä tyydy vähempään. Muut saavat olla rauhassa.

Kunpa kaikki miehet ajattelisivat noin ja tosiaan jättäisivät heittelemättä verkkoja sinne tänne......

• Anonyymi00007

Kyllä minun tunne-elämässä jotain liikahtelee, oikeastaan aika useinkin päivän aikana. Tunnemaailma on vaan tosi ”tylppä”. Varsinaista iloa en koe lainkaan, lämpöä ja välittämistä kyllä ja jonkinlaista odotusta ja toivoa. Ja myös vetovoimaa ja sen sellaista.

• Anonyymi00008

Aika laimeaa siis.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aika laimeaa siis.

Joo ja tympeää elämää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aika laimeaa siis.

Kärsin silti

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kärsin silti

Voi sinua. Toivon parempaa tulevina päivinä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi sinua. Toivon parempaa tulevina päivinä.

Joka päivä toivon turhaan parempaa

• Anonyymi00011

Vaiko onko niin, että jokin pirskahdus iloa pilkistää pilviverhon läpi ja saat kokea olevasi haluttu?

Outo kysymys siis jos omassa elämässä ei oo yhtäkään miestä jota itse haluaisi niin miksi pitäis niistä muisen misten höpinöistä ym. jutuista välittää. Vaikutat Ap jotenkin ehkä vähän tyhmältä jos et tuon vertaa tajua ihan itsekin.

Huomionhalu naisella on sitten tietysti eri asia eikä välttämättä hyvä sellainen. Nimittäin naiset joilla on ihan hirveä tarve saada miesten ihailua osakseen jatkuvasti ovat yleensä narsisteja. Sellaisen ihmisen kanssa ei elämä ole todellakaan helppoa siis sille miehelle.

Ihmettelen miksi Ap mies oot nyt noin kiinnostunu naisen tunteista viesteihisi siitähän tässä on ilmeisesti kyse.

Ensinnäkin tämä on anonyymipalsta kukaan ei tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle joten mitä hiton väliä noista viesteistä siis muutoinkaan?? Tuntemattomilta tuntemattomille kirjoittelua ei mitään muuta!!!

• Anonyymi00012

Minulla on paljon suhteita. Paljon juttelen ympäri maailmaa. Somen kauttakin. Seksiä on vain yhden kanssa. Mutta ei olla vakituisesti. Ns. Hoidetaan toisiamme elämä on oikein hyvin. Tällä hetkellä

• Anonyymi00013

Päiviä ja elämää ei määritä huomionhakuisuus. Iloa tuottaa aivan muut asiat.

• Anonyymi00016

Aloitus on nyt ymmärretty väärin. En tiedä halutaanko ymmärtää tarkoituksella väärin.

Hiomionkipeys on jotain muuta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aloitus on nyt ymmärretty väärin. En tiedä halutaanko ymmärtää tarkoituksella väärin.

Hiomionkipeys on jotain muuta.

Miksi sä haluat haukkua jotain kokoajan? Onkohan sulla kaikki muumit laaksossa?
        Onko joku päässyt vapaaksi sinulta?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onko se nainen sinulle pakkomielle?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kenelle vastasit? Miten kommenttisi liittyi omaan kirjoitukseeni?

• Anonyymi00014

Joo,tasa paksua elämää.
      Eipä toi haittaa mitään,joskus haluaa jutella ja se siitä.
      Välillä uimaan ja taidenäyttelyyn.

• Anonyymi00017

Mun tunteet on niin vahvoja, että jos ne näkyisivät ulospäin ilmein, elein ja käytöksen muodossa niin se ois liian rankkaa itselle ja muille. Tarvin paljon tilaa että saan tasattua niitä ja oltua toimimatta niistä käsin. Täytyy aina ottaa aikalisä, että järki saapuu aina ensin päähän ennen kun näytän ulospäin mitään. Taannoin kyllä purskahdin itkuun hänen edessään. Olin vaan niin onnellinen että muurit romahti hänen hellien ja rakastavien kosketusten ja katseiden voimasta. Se oli yksi kauneimmista hetkistä mitä meillä on näiden kolmen vuoden aikana ollut.

• Anonyymi00019

En koe mitään positiivistaa siinä, että "olen haluttu". Sillä ei ole kertkikkieen mitään väliä, jos joku minusta ei haluttava haluaa jotakin. Menee pikemmin pakkasen puolelle, jos sen täytyy niitä haluamisiaan mulle tyrkyttää.

• Anonyymi00024

Eipä tässä nyt ole pirskahdellut iloa mistään pitkiin aikoihin.
      Oliskin, edes vähän jotain iloa ja valoa näkynyt välillä.
      Ehkä sit olisi vaikka jaksanut......

• Anonyymi00025

Läheisyyden nälkä, tarve tulla hyväksytyksi. Inhimillisiä tarpeita. Ei näennäisesti vahva ihminen tunnusta heikkouttaan, kun kylpee huomioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2231
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      726
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      711
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      71
      532
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      487
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      487
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      484
    Aihe