Sydämeni on palava.
Aamuyön hiljaisuudessa.
.
Syttyi jotain, mikä ei sammunutkaan, vaikka koetimme sitä niin tosissamme sammuttaa.
LS
Aamuyöllä klo 5
4
162
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
En ymmärrä Jumalasta mitään muuta kuin sen mikä on sisäisesti. Se on totuus.
Sinä=hän=minä. Paradoksaali.
LS - Anonyymi00002
Olen miettinyt kohtaammeko enää koskaan. En tiedä siihen vastausta. Jotenkin pelkään menettäväni samalla Jumalasta jotain, kun lähdet. Kuin olemassaolollasi elämässäni olisi myös merkitys sille, etten unohda häntä. Et ehkä voisi ymmärtää? Ei se ole pakkomiellettä, vaan halua elää ja tuntea.
LS - Anonyymi00003
Jos sinä haluaisit, haluaisin tutustua sinuun uudestaan. Ihan ystävyyspohjalta. En tiedä haluatko sitä. En etsi mitään suhdetta. Tiedän etten ole välttämättä helppo ihminen itsekään. Olen niin "vahva", että teen miehistä mykkiä enkeleitä suutelemalla heitä ;)
LS - Anonyymi00004
Se muuten on tosi nätti kappale, se birdy -people help the people.
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402546
- 52996
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53807Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227753T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10674- 49624
Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️59623Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603