Muitakin motiiveja kirjoittaa on. Mikä on sinun motiivisu?
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Minä ikävöin. En edes vierailisi täällä, jos en ikävöisi.
- Anonyymi00002
Sama.
- Anonyymi00026UUSI
Sama täällä
- Anonyymi00003
Viisua pohtinut kyllä useasti.
- Anonyymi00004
Mua vituttaa. Se on ainoa syy kirjoitella täällä. Huomaatte kyllä, mitkä kirjoitukset on tehty vittuuntuneessa mielialassa.
- Anonyymi00010UUSI
Joo mut väärä palsta sitte kun täällä ikävöidään!! Mee sinne viha palstalle mölyämään jos vituttaa.
- Anonyymi00013UUSI
Kaikki guppeviestit nyt ainakin. Ohtassa sykkivä patti.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikki guppeviestit nyt ainakin. Ohtassa sykkivä patti.
Ne on ton kiusaaja porukan kirjoittamia
- Anonyymi00005
Kaipasin sekä suurin syy varmaan kaipa vaan halusin jonnekin purkaa tunteitani. Kun huomasin ettei ne ketään kiinnosta tai en enäö uskalla halua ja jaksa puhua kun tiedän ja jään aina lopulta yksin murheitteni kanssa.Täällä sitte jouduin kiusatuksi ja nyt olen sitten yksin senkin murheen kanssa. Ranteet auki fiilis. Mut pakko jatkaa
- Anonyymi00007UUSI
Aika paljolti sama täällä.
Paitsi et oon sillä kannalla ettei oo "pakko" jatkaa eikä jaksa enää. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aika paljolti sama täällä.
Paitsi et oon sillä kannalla ettei oo "pakko" jatkaa eikä jaksa enää.Mikä ihmisprse oot tuollaista sanot toiselle. Kyllä mun on paljonkin syytä jatkaa ihmisiä joille olen tärkeä ja rakas. Ja tämä helpottaa kyllä. Tää pärjään kyllä tähänkin asti pärjännyt.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä ihmisprse oot tuollaista sanot toiselle. Kyllä mun on paljonkin syytä jatkaa ihmisiä joille olen tärkeä ja rakas. Ja tämä helpottaa kyllä. Tää pärjään kyllä tähänkin asti pärjännyt.
Opettele vaikkapa ensin sisäistämään ja ymmärtämään lukemasi enneko haukut tollai ketään.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Opettele vaikkapa ensin sisäistämään ja ymmärtämään lukemasi enneko haukut tollai ketään.
Ompa harmi että haluat luovuttaa. Mut koen sen aika turhana yrittää täällä mitenkään saada mielesi muuttumaan koska masennus muuttaa ajattelua niin paljon. Avun hakeminen ehkäpä tärkeintä. Mulla on nyt niin paljon näitä masentuneita muutenkin somessa ympärillä. Etten jaksa muita alkaa kannatella varsinkaan tuntemattomia. Kun oikein itsekään pysy kasassa. Herkästi sitte unohtaa itsensä ja murehtii muiden juttuja ja ei voimavarat riitä. Niihän mä teinkin luin sen niinkuin se minusta tuntui. Luetun kun voi ymmärtää monella tavalla. Itsestäni tuo kehoitus. Mua kuule haukuttu surutta vähä joka jutussa. Siksipä mulla tuollainen fiilis olikin. En hirveästi jaksa olla teille symppis kun ei se kannata. Mut pahoittelut.
- Anonyymi00006UUSI
Ajankuluksi vain
- Anonyymi00009UUSI
Etsin kaveria vuodenvaihteen jälkeen, on suruaika.
- Anonyymi00011UUSI
Ajan viete. Ei sen kummallisempaa. Enkä todellakaan vain ikävä palstalla..
- Anonyymi00012UUSI
Kai mun silmät avautui vaan. Eihän siinä tarvita muuta kuin tajuta tilanne. Pitkään siinä kyllä meni. En tiedä, miksi mieli teki tuota niin pitkään.
- Anonyymi00014UUSI
Tylsyys yksinäisyys pakko bälilä purkaa jonnekin asioita pois mielenpäältä
- Anonyymi00015UUSI
Minun motiivi on se että kerron kaikesta kokemastani, jotta muut ymmärtäisivät miten minä ajattelen ja mitä olen ajatellut projekista ja mielestäni sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa!
- Anonyymi00016UUSI
Puran omia tunteita kirjoittaen . .
En enää usko että tapaisin kaivattuni .
Naiselta - Anonyymi00017UUSI
Ennemminkin ajatusten ja tunteiden purkaminen yleisellä tasolla, kuin ikävöiminen. Ajankuluttelu. Reflektointi. Toisinaan ärtymyskin. Opintotehtävien välissä aivojen lepuuttaminen. Mikä milloinkin.
- Anonyymi00018UUSI
Täällä on yllättävän paljon ilkeilyä ja pahuutta ottaen huomioon aiheen. Itse en myöskään kaipaa romanttista rakkautta kuten yllättävä enemmistö. Kaipaan kuitenkin.
- Anonyymi00019UUSI
Kaipaan kyllä romanttista ja seksuaalista rakkautta, mutta ei tämä palsta liity kaipuuseeni millään tavoin.
- Anonyymi00023UUSI
Väärä sanamuoto 😂😂
- Anonyymi00024UUSI
😄👍
- Anonyymi00025UUSI
Siima katkes. Matka jatkuu koukku suupielessä arpeutuen ja kalastajalle itsetuntoon kolaus.
- Anonyymi00027UUSI
Alkanut jotenkin vihaan tuota koukkua.
Meni loputkin maut kalastamisesta.
Saatana koukku lahna.
- Anonyymi00028UUSI
Täällä on se projeksti:
"Jos minä en saa ,et saa sinäkään.
Katkerien kerho.- Anonyymi00029UUSI
Joillekin ei riitä enään yks puoliso ja kahmii kaikki itselleen jtms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382151
- 56706
- 41651
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62502
- 42500
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24469T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457