Pyöritit meidän tutustuessa useampaa. Edelleen teet sitä samaa.
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
En ole koskaan tehnyt sellaista.
- Anonyymi00002
Ohi,oon neitsyt!
- Anonyymi00040
Kalju myös
- Anonyymi00003
En kai mä nyt sellasta tekisi kultaseni🧢
- Anonyymi00004
Täällä tällä vieläkin menossa taas tämä oma uniikki roolileikkinsä palstaäijälle vastaillen. They are many they are legion. T naiselta
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täällä tällä vieläkin menossa taas tämä oma uniikki roolileikkinsä palstaäijälle vastaillen. They are many they are legion. T naiselta
Ollaan håmåja kaikki sinäki. TT JA T
- Anonyymi00030
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mielenkiintoinen defenssi. Ei mulla muuta
- Anonyymi00031
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taas on kuunneltu Cheekkiä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedossa on tuokin asia!
- Anonyymi00005
Varmaan about kaikki voisi kertoa rehellisesti, jos kysyttäisiin. Aika harva olettaa, ettei saa tavata muita, jos ei ole vielä suhdetta. Nuo pitää sopia yhdessä, eikä kiukutella. Suurin osa myös hyväksynee kaverit…
- Anonyymi00007
Olis ihan kunnollista keskittyä vaan yhteen ihmiseen kerrallaan tutustuessakin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
TÄMÄ ☝🏻
Tämän vuoksi kaikki, kuomaseni. - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai että ei saisi tutustuessa johonkin olla tekemisissä kenenkään muun kanssa? -joku muu
- Anonyymi00015
Kiukutella pitää, se on vakio.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai että ei saisi tutustuessa johonkin olla tekemisissä kenenkään muun kanssa? -joku muu
Ei, jos on tosissaan
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minua ei haittaa ollenkaan, jos joku haluaisi olla tekemisissä jonkun toisen kanssa!
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei tietenkään. Kyllä yhteen tutustutaan kerrallaan ja jos haluaa kokeilla muita niin tekee sen pelin selväksi eikä roikota varalla tms.
- Anonyymi00035
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei, jos on tosissaan
Ai että jos tutustuu jonkun kanssa pitää eristäytyä kaikista muista ihmisistä?
Ei saa jutella kenenkään muun kanssa.
?????? - Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei tietenkään. Kyllä yhteen tutustutaan kerrallaan ja jos haluaa kokeilla muita niin tekee sen pelin selväksi eikä roikota varalla tms.
En mistään kokeiluista sanonut mitään.
- Anonyymi00008
Oot varmaan harhoissasi. Ainoastaan ihanuus on mielessäni.
- Anonyymi00009
Ei pidä paikkaansa. Mistä ton tiedon nappasit? Sinä olet ainoa ja elämäni nainen, sillä siisti.
- Anonyymi00011
Mustasukkainen oot turhasta, pidin heutä ystävinä.
- Anonyymi00019
ystävähän se :D
- Anonyymi00012
Ei mahda mitään jos oot tota mieltä, etkä selvitä suoraan asiaa.
Mä en pyörittele yhtään ketään.- Anonyymi00014
Kuvittelit voivasi pyörittää minuakin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuvittelit voivasi pyörittää minuakin.
Kuvittelet ihan omiasi.
En pyöritä ketään. Enkä ole edes pyörittänytkään. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuvittelet ihan omiasi.
En pyöritä ketään. Enkä ole edes pyörittänytkään.Ihan "itse" kerroit
- Anonyymi00037
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan "itse" kerroit
Vai sellasta. Kuka oletkin.
- Anonyymi00020
Joillakin se on tapana.🤑🤓😎🥸🤠😇
- Anonyymi00021
❔️🟢
🙄👆 - Anonyymi00023
Ohops, herämpäs myöhään. Hyvät kaffit oli.
Mitä jos kahdella ihmisellä on omat elämän myrskyt, jotain raskaita juttuja, pitääkö niihin kummankin heti tuikata päänsä, vai onko parempi, että on ekaks yhteinen 'tila' missä esm. mies saa kertoa miten kiva nainen on mietin joskus. - Anonyymi00025
Maailma on kaunis ja hyvä elää niille🎶
- Anonyymi00051
jolla on aikaa unelmille ja mielen vapaus..
- Anonyymi00026
Tutustu sellaiseen, jolle olet se ainoa ja ykkönen. Sen verran pitää itseään pitää arvossa. Ei pleijereiden kanssa kannata rikkoa sydäntään. Minä olen paljon mielummin yksin, kuin minkään epäluotettavan kanssa, joka pelaa joka suuntaan.
- Anonyymi00027
Moni pleijeri on täysi yllätys. Mies saattaa olla
vaikka miten arka, mutta käyttäytyy selän takana kuin gigolo. - Anonyymi00052
Niin ajattelenkin tehdä, koska yksi mies todella kiinnostaa ja paljon!
- Anonyymi00028
Tosi
- Anonyymi00029
M*lkku on m*lkku, vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00029 kirjoitti:
M*lkku on m*lkku, vaikka voissa paistaisi.
Noin olen ajatellut jo monen vuoden ajan! Ja se siitä miehestä!
- Anonyymi00032
Tällä yks vastas, yhtä kerrallaan.
Mutta oletko kaikki exät näytille laittanut ihan vaan sen takia että tietää välttää jos se on sairaan mustasukkainen koska se ei ole mitään leikkiä myöskään naisten puolelta. - Anonyymi00033
Jos mies sanoo naiselle,ettei ole tilivelvollinen on se varma merkki ettei ole mustasukkaista sorttia ja miespuolisia ystäviä saa silloin olla.
- Anonyymi00034
Tuohon en voi sanoa kuin; ottakaa omanne. Se on paljon itsestä kiinni mitä tässä elämässä saa kun tarpeeksi vain haluaa.
- Anonyymi00038
ei vaan en näe kenessäkään mitään en ole eksäni jälkeen rakastunut vielä yhtään kehenkään ja olen kohdannut aivan helv etisti ihmisiä elämäni aikana silti useinkaan en tunne heissä mitään ei löydy samanlaista sielua ei
- Anonyymi00039
ehkä bi seksuaalejen tie on vaan kertakaikkiaan yksinäinen mutta onko silläkään lopulta merkitystä
- Anonyymi00041
Sinullahan se näytti olevan toinenkin nainen ja höpisitki jostain avoimesta suhteesta. Mä oon ollut ihan täysin yksin kymmenen vuotta
- Anonyymi00042
ei semmosta voi kun mielessä vain…
ja ainoastaan
mun mursu - Anonyymi00045
En muuten tee.
Ja ajatteleppas omaa elämääsi taaksepäin.- Anonyymi00047
En minäkään. Enkä kyllä aiemminkaan.
- Anonyymi00048
Lipeviä sanoja, katteettomia ehdotuksia, lirkuttelua naiselle ja kohta sitten toiselle, kolmannelle. Jätetään hetkeksi niistä toinen tai kaksi hiljaisuuteen. Onko kivaa? Ei.
- Anonyymi00049
Tuokaan ei ole minulle uusi asia ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201304Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331221- 641210
- 1021159
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94947Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182913- 80821
- 43814
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66781Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50666- 43656
- 58643
- 70636
- 98618
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087598- 52554
- 60534
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi300531