Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittämätön mysteeri? Raha? Yhteinen historia palstalla? Vai jokin muu?
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Yhteinen historia palstalla? Oikeasti.
- Anonyymi00002
Oikeasti 😅
- Anonyymi00020
Palstaäijän gallupit ja novellit nivoutuu yllätys yllätys palstaan, sillä hän on siihen todellisuuteen orientoitunut. Oletko sinä? Sivusta T naiselta
- Anonyymi00003
Raha
- Anonyymi00005
Tämä voi selittää
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä voi selittää
Ihan pelkästään rahan vuoksi 🤭
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä voi selittää
Voi taivahan talikynttilät
- Anonyymi00004
Mitähän kalastelua tämä on?
- Anonyymi00006
Harraste
- Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
Harraste
Aivan, trollaavan äijän ainoa harraste nämä gallupit ja niihin itse vastailu. Kysymyksenasettelut on vähän ehdollisia ja johdattelevan tekonäppäriä, mutta en sano että
- Anonyymi00007
Oikeaan kohtaan osasit sanasi laittaa ja ne upposi tarvitsevalle
- Anonyymi00009
Ohi, ei olla puhuttu paljoakaan mitään
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ohi, ei olla puhuttu paljoakaan mitään
Kirjoitettu sitäkin enemmän
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kirjoitettu sitäkin enemmän
Ei juuri sitäkään
- Anonyymi00010
Ei ainakaan lapsuusmaisema.
- Anonyymi00011
En ymmärrä. Eikö se oma kaipuun tunne pitäisi olla päällimmäisenä mielen päällä? Eikä toiselta kehujen kalasteleminen?
- Anonyymi00022
Sinun päässä on tyyppi jotain häikkää kyl
- Anonyymi00012
Kuka minä olen?
- Anonyymi00013
- Anonyymi00016
Elämä itsessään
Koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo/vie mennessään/tullessaan - Anonyymi00017
Olen tosiaankin pohtinut, miksi hän on minulle erityinen. Miksi tunnen, mitä tunnen. Olen lukenut kirjoja aiheesta. Rakkausriippuvuudesta nyt viimeksi ja löysinkin itseeni sopivia kuvailuja siitä, miksi suhteet eivät onnistu. Periaatteessa siis haluaisin erityisen ihmissuhteen, mutta todennäköisesti minusta ei edes ole siihen. Tähän mennessä kun olen aina valinnut väärin.
Miksi häneen ihastuin. Ehkä hän vain katsoi liian pitkään ja loput hoituu rikkaalla mielikuvituksella. Olen luonut hänestä kiiltokuvan.
Liimaan kiiltokuvan runovihkooni. Tirautan pienen kyyneleen, jotta muste paperilla leviää juuri sopivasti viimeisissä haikeissa sanoissa.- Anonyymi00018
Tämä voisi sopia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tämä voisi sopia.
Mistä tiedät, että olet jostakusta erityinen, vaikka ette ole juurikaan puhuneet?
- Anonyymi00026
Näissä sanoissa, näissä yksinkertaisissa sanoissa.. vain tahroja paperilla, älä siis suutu..
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Näissä sanoissa, näissä yksinkertaisissa sanoissa.. vain tahroja paperilla, älä siis suutu..
No, ehkä vähän maalailin tuossa.
- Anonyymi00019
Huomenta Kulta rakkaani... Valtava sumu tuossa ikkunani alla järvellä. En koskaan tuollaista... Anteeksi paskaa täällä kirjoita. Sinun herkkyys ja aistikkuus sytyttää minua. Täällä mustamaalataan ja kalastellaan tietoja. Olen niin kiintynyt jo Sinuun, etten enää luovuttakaan voi...Haluan meistä onnellisen perheen ja lisää tulee jos niin haluat. Olemme lennolla omilla siivillämme ja toivoisi kauniin laskun/ tulevaisuuden kanssasi... Taivaalla kyyneleet sulavat ja teeskentelen, että kaikki on hyvin... Sydämeni huutaa Sinua vierelleni J>E
- Anonyymi00025
Muu näistä meihin sopiikin, mutta raha?!
- Anonyymi00029
Mua nauratti tuo raha. Siitä tajusin, että tää ei oo missään nimessä mulle.
- Anonyymi00027
Meihin sopii jokin muu.
- Anonyymi00030
Mulle ole erityisiä kuin lapseni
- Anonyymi00031
Kiitos sinulle tästä aloituksesta. Parasta palstalla pitkään aikaan.
- Anonyymi00032
Yhteinen työmaa ja katseet, M -N.
- Anonyymi00033
Ja mysteerit.
- Anonyymi00034
Mies sinusta tekee oikean vain se, että olet se oikea. Kun katsotaan, mitään muuta ei ole, en näe tai kuule. Joka solulla tunnen kuinka kuulutaan ja syvästi rakastan…
Sitä on vaikea selittää, tekisit jokaisesta päivästäni erityisen. ❤️
k - Anonyymi00035
Muu. Oot pirun hyvännäkönen.
- Anonyymi00036
mursu
- Anonyymi00037
En ole koskaan miettinyt tuollaista asiaa keneenkään liittyen!
- Anonyymi00038
Raha??? ..Mitenkäs siihen rahapuoleen pääseekään käsiksi? Ihan siis vaan kaverin puolesta kyselen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1981841Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2681256Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691052Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.188963- 63924
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah252832- 64832
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66816- 52798
- 180785
- 94764
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76702- 42686
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72682Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal204663Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50653Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd25620Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28614- 31608
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568