kun minun ei anneta elää rauhassa! En halua mitään muuta kuin sen kutosella alkavan summan, joka minulta vietiin projektin takia! Olen ollut kauhuissani jo kahdeksan vuoden ajan, koska minua on stalkattu ja ahdisteltu! Halusin vain tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä, mutta sitäkään en saanut tehdä! Kukaan ei ole koskaan tuntunut ymmärtävän sitä, kuinka tärkeä se työpaikka minulle oli, mutta sen sijaan he luulevat, että minä haluaisin auttaa minua kauan kiusannutta henkilöä! En halua olla missään tekemissä hänen kanssaan koskaan! Olen epätoivoinen, kun en saa olla oma itseni ja elää rauhassa omaa elämääni! Kaikki ne kamalat vuodet ovat saaneet aikaan sen, etten ole pystynyt olemaan oma itseni ollenkaan ja se jos mikä on saanut minut ahdistumaan! Se on vaikuttanut terveyttä huonontavasti ja jos se ei pian lopu, alan voida yhä huonommin!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kaikessa on ollut kyse kahdesta henkilöstä, joista vanhempi ei olisi koskaan halunnut osallistua projektiin ollenkaan! Ja siitä kerrottiin vain jotenkin epämääräisesti hänelle ja myös kauan sen jälkeenkin! Minä kysyn joka ilta itseltäni, miksi en saa elää rauhassa omannäköistä elämääni!
- Anonyymi00002
Miksi kiusaatte vanhaa ihmistä ja olette ajaneet hänet ahtaalle! Sellainen vahingoittaa sekä psyykkisesti että fyysisesti! Eikä se todellakaan tee hyvää ihmiselle, jolla on paljon enemmän elämää takana kuin edessä! Projektin aloittajien olisi pitänyt valita useampi ehdokas nuoremmalle, koska ei ketään saa pakottaa sellaiseen mihin hän ei pysty! Siksi verenpaineet ovat välillä nousseet ja stressin aiheuttama ahdistus aiheuttaa unettomuutta, eikä sekään tee hyvää vanhemmalle ihmiselle! Kukaan ei ole tuntunut koskaan haluvan mitään hyvää vanhemmalle henkilölle ja sen takia hän on joka päivä ollut ahdistunut ja sterssaantunut! Muistakaa vain se tietty summa, niin hän alkaa voida paremmin!
- Anonyymi00003
tahtoisin olla kanssasi,,, vastamäessäkin,,, mun mursu
- Anonyymi00004
Kuka sinä olet, mutta ainakaan paljon nuorempaa henkilöä en halua nähdä enää koskaan! Ilmeisesti hänen on mahdotonta ymmärtää sitä, kuinka paljon hänen stalkkaamisensa vaurioitti minua ja kaikki se kesti aivan liian kauan! Ja sitä häirintää oli kauan tässä talossakin!
- Anonyymi00005
Silakka kiitää,kumartaa ja kuittaa🐟
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58790- 34785
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125726- 88663
- 24554
- 40527
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63489Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9482Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71476- 40454
- 45426
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 57409
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398- 72393
- 39393
- 35387
Ylen suosikkisarja tuotti pettymyksen - Loppuiko Ellis tv-sarja todella tähän?
Nyt Suomessa on nähty tv-sarjan kaksi ensimmäistä kautta. Toisella kaudella tiedossa oli tv-katsojille ikävä yllätys,0386- 38384
- 33381