elämäni raskaimpien vuosien takia, minua ei ole kukaan tuntunut ymmärtävän! Toivon ettei kenenkään tarvitsisi joutua vastaavaan tilanteeseen johon minut pakotettiin vuosien ajaksi! Miksi helvetissä ette lopettaneet stalkkerin osuutta jo siinä vaiheessa, kun huomasitte etten halunnut sanoa hänelle mitään koskaan! Ja annoitte kaiken sen kauheuden jatkua vuosi toisensa jälkeen ja mitä kauemmin se jatkui sitä huonommin minä aloin voida! Ovatko projektin aloittajat niin ymmärtämättömiä etteivät tajunneet lopettaa jo siinä vaiheessa, kun hiljaisuus oli jo jatkunut vuosien ajan! Ettekä olleet tehnyt mitään suunnitelmaa juuri tuollaiseen tilanteeseen! Luulitteko minun voivan hyvin ja siksi ette ymmärtäneet lopettaa oman lapseni ikäisen minulle paljon pahaa aiheuttavaa henkistä ahdistusta!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Sydän hakkaa ja tuntuu että olen sairastumassa vakavammin! No jos noin todella käy, niin olisihan se hyvä saada se lottovoitto, jotta olisi varaa käydä lääkäreissä ja hoidoissa! Mutta ei se kyllä hyvältä tunnu ettei minun rääkkäämistäni lopetettu jo vuosia sitten, kun sitä monta kertaa pyysin! Ette olleet minun puolella ollenkaan tässäkään asiassa!
- Anonyymi00002
Terveyteni kärsi myös siitä, että oli aikoja jolloin todella pelkäsin lähteä ovesta ulos! Miksi ette silloinkaan reagoineet minun huonoon tilanteeseeni!?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Terveyteni kärsi myös siitä, että oli aikoja jolloin todella pelkäsin lähteä ovesta ulos! Miksi ette silloinkaan reagoineet minun huonoon tilanteeseeni!?
Olen aivan helvetin väysnyt ja haluan vain oman rauhallisen ja stalkkaamattoman elämäni takaisin! Onko se liikaa vaadittu?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen aivan helvetin väysnyt ja haluan vain oman rauhallisen ja stalkkaamattoman elämäni takaisin! Onko se liikaa vaadittu?
Älkää enää koskaan esitelkö minulle yhtäkään minkään ikäistä ihmistä! En halua muuta kuin olla aina yksin ja olla yhdessä omien lasteni kanssa!
- Anonyymi00005
Satasesta vetoa: olet itse mainitsemasi stalkkeri.
- Anonyymi00007
sitten mursu
- Anonyymi00008
mitä ihmettä sinä tarkoitat tuolla mursulla, ei mitään käsitystä keneen se liittyy. paljon nuorempi saa minulta pakit aivan varmasti. olet mielestäni todella vastenmielinen ihminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1211345- 2361117
- 671000
- 58952
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66926Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal251880Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki39823Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70775Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72772- 42736
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58710- 66698
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää124622Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26608- 85591
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen187534Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47514- 24504
- 18498
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12497