https://youtu.be/xEvT5J_WYcI?is=kIbCyYUEuHQoUHm2
Metsäman viikkoja liekeissään, joko alkaa Taavetti olla meikeissään.
Kenelle metsäman Taavettiaan koristelee, eikö siellä korvessa voi yksin ajella rakkaallaan, vaikka rakas olisi vähemmissäkin meikeissä?
Taavetti meikeissään
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
"Ajjaa en kesänä pesupaekalle ja pessöö kuumavespesurilla"
Missä tuon yrityksen pesupaikka on? - Anonyymi00002UUSI
Itse kuvittelin Make maalin olevan suomalainen tuote, mutta missä Make maali valmistetaan?
Maahantuoja / Importör: Tradify Oy, www.tradify.eu Puh. 019 454420
Valmistuttaja / Tillverkad för: Kokkolan Halpa-Halli Oy, PL 94, 67100 Kokkola, www.halpahalli.fi
Valmistusmaa / Tillverkad i: Alankomaat / Nederländerna- Anonyymi00006UUSI
Luulitko nimen olevan joku Markon lempinimi, make 😂😂
Kokeile englantia 👍
- Anonyymi00003UUSI
On hienoa, että metsäman käyttää kotimaisia ja kotimaan tehtaissa valmistettuja tuotteita kutten Maston spray maaleja David Brownia ehostaessaan.
Itse luulin Make spray maalien olevan suomessa valmistettuja mutta olin pudota penkiltä kun luin Make purkista valmistusmaan. - Anonyymi00004UUSI
No nuo kilikalimaalit on parhaita purkin sisällä.
Eihän ne mitään kestä, ei uuveetä eikä mekaanista rasitusta.- Anonyymi00005UUSI
Kyllä kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489