Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Ei ole uusia tuulia ja en välttele ketään. Jos haluat nähdä, niin laita viestiä.
- Anonyymi00024
Koskaan ei kannata olettaa, jollei halua itseä johdattaa väärille tulkinnoille. Aistimukset voivat olla väriä, jollei toista tunne ja aina on mahdollisuuksia hyvässä tai vähemmän hyvässä.
Malttia ei aina ole ja silloin lähentyminenkin on haastavampaa. Luottamus itseä ja toista kohtaan voi monellakin olla vajavainen ja siksi päättyy ennen kuin ehti kunnolla alkamaankaan.
Toivoa on aina hyvä olla ja uskoakin hyvään, vaikka epäonnistumiset ruokkii päinvastaista. Siitä on helpompi itseä aina syyttää kuin toista. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Koskaan ei kannata olettaa, jollei halua itseä johdattaa väärille tulkinnoille. Aistimukset voivat olla väriä, jollei toista tunne ja aina on mahdollisuuksia hyvässä tai vähemmän hyvässä.
Malttia ei aina ole ja silloin lähentyminenkin on haastavampaa. Luottamus itseä ja toista kohtaan voi monellakin olla vajavainen ja siksi päättyy ennen kuin ehti kunnolla alkamaankaan.
Toivoa on aina hyvä olla ja uskoakin hyvään, vaikka epäonnistumiset ruokkii päinvastaista. Siitä on helpompi itseä aina syyttää kuin toista.Tämä oli sivusta todettua. Toisarvoisuuden kokemat jättää aina itsensä sivusta seuraajaksi kuin altistaisi johonkin vakavemmalle kanssakäymiselle.
- Anonyymi00002
Mutta lämpimät katseet on ikimuistoisia. Kuten täyttymätön rakkaus.
- Anonyymi00005
Olen niistä toki kiitollinen, joitakin kauniita hetkiä on minulla poikamiehelläkin joskus ollut. Siitä lähtien hieman tasaisempaa, mutta emmeköhän pärjäile, molemmat.
- Anonyymi00003
Tyhmää ikävöidä ihmistä joka ei halua nähdä.
- Anonyymi00016
Menikö hermot guben aloituksen takia taas? Oot uskomaton jankuttaja
- Anonyymi00023
Sehän on lähes rikollista noin moraalisessa mielessä. Eihän ketään pidä pakottaa edes katsomaan jonkin ihmisen naamaa jos häntä ei ole siihen kutsuttu katsottavaksi. Varsinki mies-mies -jutut ovat tosi törkeitä.
- Anonyymi00004
en oo kiinnostunu
- Anonyymi00006
No onhan tuo jo ennestäänkin tiedossa jos ei halua nähdä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No onhan tuo jo ennestäänkin tiedossa jos ei halua nähdä.
En halua enää A-miestä, minulla uusi. V-nainen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet sinä näppärä aina ollut uuden löytämään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vähemmästäkin se uskottavuus puuttuu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olit vain puolituttu A-mies ei muuta kiinnostusta minulla Venlalla ole koskaan sinuun ollut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sitä olen ,unohda minut Veenaisen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Korvasitko V-naisella A- miehen? No, se olis miehelle ollutkin mahdoton homma sun odotuksia täyttää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olit vain puolituttu A-mies ei muuta kiinnostusta minulla Venlalla ole koskaan sinuun ollut.
Onhan tuo ollut jo alusta asti selvää, hyvät työkaverit sen sanoi.
- Anonyymi00008
Minä oletan että sinua ei kiinnosta. Välttelen koska sinä teet samoin.
N->M- Anonyymi00015
Mistä helvetistä keksit ettei minua muka kiinnostaisi?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistä helvetistä keksit ettei minua muka kiinnostaisi?
No miksi ihmeessä enää kiinnostaisi?
- Anonyymi00010
Katseiksi jää, jos ei saa suutansa auki.
- Anonyymi00019
Aivan, katseilla ole mitään merkitystä, jos ei kykene puhumaan.
- Anonyymi00012
Asiat kannattaisi ihan ääneen ja selkeäsanaisesti ilmaista. Kirkkaus on kaunista. Tai tuskaista.
- Anonyymi00017
Kiitos että teet samoin. En halua rakastua uudelleen nyt kun hauras unohtaminen on viimein toteutunut ja voin alkaa elää taas ilman että mietin kokoaika...
- Anonyymi00020
Tämähän se on viimeinen keino?
- Anonyymi00022
V-nainen on Veera
- Anonyymi00028
Kuka tässä välttelee. Pitäiskö mun tulla postilaatikostas sisään, etten välttelisi. Johan tein itsestäni hölmön ja tarpeeksi usein.
- Anonyymi00029
Anteeksi myönnän etten nähnyt sinun silmiäsi. Minulla on huono näkö.
Näin ne kuitenkin sinun profiilissa ja nätit, paljon puhuvat silmät on. Ei ruskean sävyiset eikä harmaat.- Anonyymi00030
Lisään. Se olet sinä, se.
- Anonyymi00031
Kerro mulle mikä on "aikoinaan". En välttele sua jos vielä kiinni saan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212164Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko751291- 132948
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142727- 54656
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95642- 13577
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11573- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44539- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 122478
- 76473
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51457- 41444
- 58437