Koska TOKOIN patsas puretaan, tästä pitkään ollut keskustelua.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ketä se haittaa, huomaa kukaan koko patsasta jos ei oo Uran pipoa päässä??
- Anonyymi00002
Olemme perehtyneet patsaan henkilöön ja hänen toimintaansa, Kannuksen kansanvaltuuskunta tulee ehdottomaan Oskarin korottamista URAN pesäpallojoukkueen kunniamaskotiksi. Oskarin patsas pinnoitetaan URAN väreihin, keltainen osa kullattuna.
Kannuksen kaupungin henkilökunta huolehtii patsaan puhtaudesta ja lumen poistosta talvisin.
Patsas siirretään kesäksi pesäpallokentän laidalle, ennen ottelua Oskarille puetaan URAN lippis. - Anonyymi00003
Kas kun ei siirretä eskolaan.
- Anonyymi00004
Sinne sopisi, palo raunioille kummittelemaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinne sopisi, palo raunioille kummittelemaan.
ei se kiinnosta ketään .taksit on täällä hyviä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
ei se kiinnosta ketään .taksit on täällä hyviä.
Miten eskolan vanha taksi liittyy tuohon patsaaseen?
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten eskolan vanha taksi liittyy tuohon patsaaseen?
Yhtä jäykkää ja uppoaa yhtä syvälle 😅
- Anonyymi00008
Tokoin patsas pitäis viedä padolle ja pudottaa upoksiin. Häpeä meille punaisten patsas.
- Anonyymi00009
Go Punaiset⚡🎅
- Anonyymi00011
Osa punaisten häpeällistä historiaa, valhetta ja petosta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Osa punaisten häpeällistä historiaa, valhetta ja petosta.
Siis nykypäivän arkea.
- Anonyymi00015
Mistä ihmeestä häpeäsi kumpuaa? Vasemmisto on aina ollut osa suomalaista yhteiskuntaa. En ole poliittinen henkilö mutta olen lukenut suomen historiaa paljon erityisesti minua on kiinnostanut 1850 - 1950 välinen aika kun suomi kehittyi itsenäiseksi yhteiskunnaksi ja luokkaviha hiljalleen poistui. Kun ihminen ei kykene puhumaan tuskastaan niin hän haluaa tuhota vastapuolen omaisuutta tai uhata väkivallalla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistä ihmeestä häpeäsi kumpuaa? Vasemmisto on aina ollut osa suomalaista yhteiskuntaa. En ole poliittinen henkilö mutta olen lukenut suomen historiaa paljon erityisesti minua on kiinnostanut 1850 - 1950 välinen aika kun suomi kehittyi itsenäiseksi yhteiskunnaksi ja luokkaviha hiljalleen poistui. Kun ihminen ei kykene puhumaan tuskastaan niin hän haluaa tuhota vastapuolen omaisuutta tai uhata väkivallalla.
Vasemmisto punaset hävitettiin vapaussodassa. Aina vain näitä ryssiä Suomessa on. Venäjämieliset Venäjälle Mars !
- Anonyymi00017
Paavo Väyrysen patsas olisi hyvä Kannukseen.
- Anonyymi00018
Tai Karoliinan punalippu kädessä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281966
- 51979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r156836Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.133593Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 6494
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486- 4469
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140451