Mustis minusta?
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Nou
- Anonyymi00002
Oletko jostain muusta
- Anonyymi00003
Olen
- Anonyymi00006
Lisään että olen viimeaikoina aika paljon epäillyt että olet varattu.
- Anonyymi00004
Olen minä vähän. Tietyssä suhteessa. Mutta onhan tilanne mikä on. Vaikeaksi menisi, jos koko ajan pitäisi olla mustis.
- Anonyymi00005
Ai tuon yhden kirjoituksen osalta ja paikan suhteen vai?
- Anonyymi00007
Mitä minusta. En nyt niin erikoinen tapaus ole.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai tuon yhden kirjoituksen osalta ja paikan suhteen vai?
Minkä kirjoituksen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkä kirjoituksen?
Joku aikaisempi aloitus
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joku aikaisempi aloitus
Ei liity aloitukseen vaan naiseen.
- Anonyymi00011
Olen koska välitän paljon hänestä.
- Anonyymi00017
Sama, välitän liikaa. Hankalaa
- Anonyymi00012
En ole yleensä mustis ellei tarkoituksella anneta aihetta.
Sitä taasen en käsitä, jos kaverille pitäisi olla jatkuvassa soittamis velvollisuudessa niin ettei töissäkään saisi olla. Siksi en liiemmin enää suostu läheisiin ystävyyssuhteisiin, jotka tukahduttavat.
Parisuhteessa (jos asutaan yhdessä), jonkinlainen huomiointi ylitöiden yms. venymisten ilmoittamisesta on suotavaa. - Anonyymi00013
Enhän minä edes tiedä sinun elämästä ja asioista mitään.
- Anonyymi00014
Eiköhän se selviä
- Anonyymi00015
En harrasta sellaista.
- Anonyymi00019
🤥
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
🤥
En harrasta. Mun kiinnostus häviää samantien, jos huomaan, että miehellä, josta oon kiinnostunut, on jotain jonkun muun kanssa.
- Anonyymi00016
Olen! Siksi en voi ajatella mitään siihen liittyvää
- Anonyymi00018
en toistaiseksi :)
- Anonyymi00020
Miten niin toistaiseksi?
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten niin toistaiseksi?
no en tunne tulevaa kumppaniani lainkaan :) eksistäni en ole mustis kun kaikki ovat parisuhteessa joskin varmuudella tiedän että muutama heistä on käynyt täällä härkkimässä minua :) olenhan niin mahtava
- Anonyymi00021
En ole hänestä, mut mä luulen, ettähän olis minusta, jos tietäisi, että yksi mies flirttailee mulle.
- Anonyymi00037
En osaa olla muista miehistä mustis. Pidän heitä vain naisen huonoina valintoina suhteessa minuun.
- Anonyymi00023
Minusta on hyvä, että hän on naisensa kanssa enkä toivo todellakaan heidän eroaan. Olenhan itsekin varattu. Mutta en halua nähdä häntä naisensa seurassa kuitenkaan. Vältän niitä tilanteita. Ne tuntuvat pahalta monessa mielessä. Ehkä mulla on huono omatunto.
- Anonyymi00024
Torjun tunteen sillä, että minulla ei ole oikeus olla mustis. Tein valinnan ja katson peiliin.
- Anonyymi00029
Mikä oli valintasi?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mikä oli valintasi?
Torjuin naisen lähestymisen. Silloin tuntui järkevältä päätökseltä mutta nyt...niin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Torjuin naisen lähestymisen. Silloin tuntui järkevältä päätökseltä mutta nyt...niin.
Onko siitä kauan?
- Anonyymi00025
En ole.. Miksi olisin kun et edes kuulu elämääni..
- Anonyymi00027
en enää väliltä sinusta jarmo ole vaan naisesi kanssa sovitte oikein hyvin yhteen. passaa mullekin jätit mut viimein rauhaan. tätähän mä halusin.
- Anonyymi00028
TODELLAKIN JUU. tyttäreltäs
- Anonyymi00030
Olen miehestä mustis aika paljon.
- Anonyymi00033
En ole kovin mustasukkainen. Surullinen vain.
- Anonyymi00034
En sinusta, mut hänestä kyllä🤍🩷
- Anonyymi00035
Oon
- Anonyymi00036
Niin mäkin susta rakas❤️sivusta
- Anonyymi00038
hölmö kysymys - tuntemattomasta ei voi olla mustis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691092- 64872
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66856- 53848
- 187842
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70715Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72712- 42706
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206690Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28634Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42548
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S51548Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47474- 18458
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9384J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382