Orimattilaan valitaan uusi kaupunginjohtaja syksyn aikana. Näillä näppäimillä ehdokkaat ovat palikkatestissä. Kuka näistä ehdokkaista valitaan uudeksi kuntapomoksi Orimattilaan?
Haastatteluihin on kutsuttu: Sami Alasara, Juha Heikkinen, Kimmo Jarva, Vertti Kiukas, Antero Kiviniemi, Magnus Tuomaala, Johanna Viita ja Hannu Välimäki.
Kenestä uusi kaupunginjohtaja Orimattilaan?
70
461
Vastaukset 70
- Anonyymi00001
Ei ole Orimattilaan tulossa parasta, tai toisiksi parasta, eikä edes kolmanneksi parasta hakijaa. Toivotaan että joku jämpti tulee valituksi
- Anonyymi00002
Johanna Viita olisi hyvä, jos se toinen Johanna menee eduskuntaan. Silloin naiset yhdessä kehittäisivät Ormimattilaa.
- Anonyymi00003
ja taitaa nyt kaikki johtavat virkahenkilötkin olla naisia. Homma toimii!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
ja taitaa nyt kaikki johtavat virkahenkilötkin olla naisia. Homma toimii!
Juu ne on niitä Kallen valintoja. Saa nähdä kuka nyt saahaan johtamaan. Orimattilan mies ei päässy pitkälle. Jolu Antti se oli.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu ne on niitä Kallen valintoja. Saa nähdä kuka nyt saahaan johtamaan. Orimattilan mies ei päässy pitkälle. Jolu Antti se oli.
Joku Antti. Siis
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei päässyt kun taisi olla hupihakija.
- Anonyymi00013
Ei naista johtoryhmän naiset jo sössinyt kaiken.
- Anonyymi00007
Orimattilan kaupunki seisoo suuren murroksen kynnyksellä. Nykyisen kaupunginjohtajan viran tullessa hakuun meillä on ainutlaatuinen tilaisuus valita suunta, joka kantaa Orimattilaa pitkälle tulevaisuuteen. Nyt ei ole aika turvautua vanhoihin, turvallisiin kaavoihin tai katsoa taaksepäin. Orimattila tarvitsee johtajakseen nuoren, uuden sukupolven visionäärin, jolla on rohkeutta katsoa eteenpäin ja kykyä viedä kaupunki vihreään, kestävään huomiseen.
Maailma muuttuu nopeammin kuin koskaan, ja kunnat kohtaavat täysin uudenlaisia haasteita aina väestörakenteen muutoksista ilmastokriisiin. Tässä ajassa perinteinen hallinnollinen johtaminen ei enää riitä. Tarvitsemme kaupunginjohtajan, joka ymmärtää nykyajan ilmiöitä, digitalisaation mahdollisuuksia ja modernia työkulttuuria. Nuoren sukupolven johtaja tuo mukanaan tuoretta energiaa, dynaamisuutta ja kykyä kommunikoida avoimesti ja innostavasti niin asukkaiden, yritysten kuin päättäjienkin kanssa.
Erityisen tärkeää on, että uudella johtajalla on vahvat vihreät näkemykset. Kestävä kehitys ja ympäristövastuullisuus eivät ole enää pelkkiä korulauseita strategiapapereissa, vaan ne ovat tulevaisuuden kunnan elinehto ja vetovoimatekijä. Vihreät arvot tarkoittavat Orimattilalle:
Elinvoimaa ja kiertotaloutta: Puhtaat energiaratkaisut ja vihreä siirtymä houkuttelevat kaupunkiin uusia yrityksiä ja työpaikkoja.
Vetovoimaista asumista: Nuoret perheet ja uudet asukkaat arvostavat puhdasta luontoa, toimivaa joukkoliikennettä ja lähiympäristön hyvinvointia.
Vastuullista taloudenpitoa: Ennakoivat ilmastoteot ja energiatehokkuus säästävät kaupungin rahoja pitkällä aikavälillä.
Orimattilalla on loistava sijainti ja valtavasti potentiaalia. Jotta tämä potentiaali saadaan täysimääräisesti käyttöön, tarvitsemme johtajan, joka ei pelkää uudistuksia vaan luo niitä itse. Valitaan Orimattilalle johtaja, joka ei vain hallitse nykyhetkeä, vaan rakentaa aktiivisesti huomisen menestystarinaa.
Nyt on rohkeuden ja uudistumisen aika.- Anonyymi00008
Kukas se tämmöinen sitten olisi? Onko noitten hakijoitten joukossa vai nouseeko musta hevoinen JE?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kukas se tämmöinen sitten olisi? Onko noitten hakijoitten joukossa vai nouseeko musta hevoinen JE?
Joku Vihreiden edustaja olisi hyvä
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu olisi ja joku Hennan nostaja kun sinne on pumpattu miljoonia. Ettei olisi menny turhaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juu olisi ja joku Hennan nostaja kun sinne on pumpattu miljoonia. Ettei olisi menny turhaan.
Jokainen Hennaan sijoitettu euro on sama kun laittaisi rahaa pankkiin kovalla korolla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jokainen Hennaan sijoitettu euro on sama kun laittaisi rahaa pankkiin kovalla korolla.
Hyvä näkemys. Toivotaan että uusi kaupunkin johtaja näkee Hennan potentiaalin paremmin kuin Larssonni. Henna pelastaa Orimattilan katasrooffilta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä näkemys. Toivotaan että uusi kaupunkin johtaja näkee Hennan potentiaalin paremmin kuin Larssonni. Henna pelastaa Orimattilan katasrooffilta.
Montas taloa siel o? 20miljuunaa menny ja tulot melki nollissa. Muuta sä sinne!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Montas taloa siel o? 20miljuunaa menny ja tulot melki nollissa. Muuta sä sinne!
Taitaa olla kirjoittajalla maita myynnissä roskamaalta. 😆
- Anonyymi00016
Olen vahvasti eri mieltä. Nykyaikainen LGBTGIA+-2S, Pridelippu, BLM, WOKE ja maailmanloppu hokeminen ei tuo veronmaksajia kuntaan. Jos kunta hoitaa tieasiat ja kunnallistekniikan kuntoon, reilusti antaa rakentaa taloja yksityismaille ja myy kunnollisia tontteja, tulee asukkaiksi veronmaksajia ja elinvoimaa. Sosiaalitapaukset tuovat kuluja. Pätee kaikkiin kuntiin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Virheiden edustaja? Pyöristyn mielispiteestäsi. Ei atomivoimaa, kiivetään työkoneisiin, sähkönsiirron mastoihin, ajetaan vanhusten palvelut nollatasolle ja Pride porukat kouluun antamaan sukuvalitusta?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Virheiden edustaja? Pyöristyn mielispiteestäsi. Ei atomivoimaa, kiivetään työkoneisiin, sähkönsiirron mastoihin, ajetaan vanhusten palvelut nollatasolle ja Pride porukat kouluun antamaan sukuvalitusta?
VIHREÄT POIS JOKA PAIKASTA!
- Anonyymi00058
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen vahvasti eri mieltä. Nykyaikainen LGBTGIA -2S, Pridelippu, BLM, WOKE ja maailmanloppu hokeminen ei tuo veronmaksajia kuntaan. Jos kunta hoitaa tieasiat ja kunnallistekniikan kuntoon, reilusti antaa rakentaa taloja yksityismaille ja myy kunnollisia tontteja, tulee asukkaiksi veronmaksajia ja elinvoimaa. Sosiaalitapaukset tuovat kuluja. Pätee kaikkiin kuntiin.
"Tosi miehet" r*iskaa ja pedofiilit tuolla vaurioittaa lapsia. Ei tule sillä tavallakaan lapsia... tai ei niistä vaurioituneista lapsista tule mitään veronmaksajia. Miehet ne haluaa vain keskenään ja sehän tässä nykymaailmassa enemmän on ongelma ;P Mies kun ei oikein yksistään, siinä OMASTA mielestään täydellisessä maailmassa, tee lapsia.
Että tehkää te kaikki vain "hienoksi"... keskenänne, kun ei naiset kerran saa tulla teitä häiritsemään. - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
"Tosi miehet" r*iskaa ja pedofiilit tuolla vaurioittaa lapsia. Ei tule sillä tavallakaan lapsia... tai ei niistä vaurioituneista lapsista tule mitään veronmaksajia. Miehet ne haluaa vain keskenään ja sehän tässä nykymaailmassa enemmän on ongelma ;P Mies kun ei oikein yksistään, siinä OMASTA mielestään täydellisessä maailmassa, tee lapsia.
Että tehkää te kaikki vain "hienoksi"... keskenänne, kun ei naiset kerran saa tulla teitä häiritsemään....Näkyy naiset kaikkoavan kokoomuksestakin että tehtää te sitä täydellistä maailmaa joo... ilman naisia. Mutta sillä tavalla ei todellakaan tule lapsia! Ei ole uusia veronmaksajia tulossa tuolla tekniikalla, ei!
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
...Näkyy naiset kaikkoavan kokoomuksestakin että tehtää te sitä täydellistä maailmaa joo... ilman naisia. Mutta sillä tavalla ei todellakaan tule lapsia! Ei ole uusia veronmaksajia tulossa tuolla tekniikalla, ei!
...*huokaisu* ja kun täällä saa kaiken vääntää rautalangasta, niin PAKOTTAMINENkaan ei ole ratkaisu. Että sitä hommaa tehdään ja lapsiakin siinä samalla ihan OMASTA tahdosta. Se on tietenkin teidän kaltaisillenne täysin kaukainen asia, mutta uskomatonta mutta kyllä, jotkut naiset jopa haluaa miestä... ei vain teitä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
...*huokaisu* ja kun täällä saa kaiken vääntää rautalangasta, niin PAKOTTAMINENkaan ei ole ratkaisu. Että sitä hommaa tehdään ja lapsiakin siinä samalla ihan OMASTA tahdosta. Se on tietenkin teidän kaltaisillenne täysin kaukainen asia, mutta uskomatonta mutta kyllä, jotkut naiset jopa haluaa miestä... ei vain teitä.
...Ja mä nyt jatkankin tähän, vaikka menin jo tauolle. Olin yrittänyt löytää niitä aiempia ehdotuksiani uudeksi kaupunginjohtajaksi (koska tonne alareunaan sanottiin että uuden olisi pakko olla nainen).
Mä jotenkin olen tässä niin samoissa teemoissa, niin voihan sen tähänkin laittaa :) Eli... täällä Orimattilassa ei ole hyviä miehiä. Mulla nyt onkin nirso maku enkä hengaile paikoissa, joissa tällaisia olisi. No, mä olen jo hyväksynyt oman tilanteeni... tai ainakin jotenkin lannistunut (?), mutta jossain siis oli jotain kommentointia uudesta kaupunginjohtajaksa ja...
Mä keksin että kun ei sillä tyypillä ole kerran mitään väliä eli se on vain joku nukke tuolla, niin se voisi samalla olla myös tosi hyvännäköinen nukke. Ja kun mä mietin tätä, niin sehän on meidän kaupungin mainoskortti. Ei meillä täällä kyllä hyvännäköisiä tyyppejä ole eli antaa väärää kuvaa tästä paikasta.
Se nyt poistuva oli ihan jees, siis silleen että eihän se ruma ole, kai ihan komea omalla tyypillään, muttei vain mun tyyppiä. Se oli ihan freessi ja edustava, toisin kuin moni muu tuolla.
No, mutta jos te aiotte aina erotella kaikki meidän pomot, ja nyt oli ilmeisesti idea ettei sille anneta mitään valtaa (Hei, nyt mä muistan missä se on! tai siis ainakin että mitä kautta mä sen löydän. Mä vinkkasin sinne sen biisin Toimistohommia. Joo, siitä löytyy dataa ja se on ketjussa "Uusi kaupunginjohtaja", no mutta en mä sinne enää mene. Siellä ne mun muutkin jutut silti varmaan on)
Juu eli... (mistä mä puhuinkaan). No, mä nyt yhdistelin liikaa lankoja eli menen suoraan siis asiaani ilman aasinsiltoja.
Täällä ei ole mitään kivaa katseltavaa. Kaikki jännät on jossain tyyliin Helsingissä. Eikä kai näin kuntatasolla olisikaan niin vaikutusvaltaisia miehiä että ne säväyttäisi. Hmm? No, mutta mä kuitenkin sitä siis harmittelin samanaikaisesti eli kaikki kivanoloiset näyttäisi hengailevan Helsingissä ja täällä Orimattilassa ei ole koskaan ollut mitään varteenotettavaa :( Tähän voisi siis yrittää saada jotain parannusta. Eli joku sellainen, jota on tosi ilo seurata. Sellaista siis kiitos. - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
...Ja mä nyt jatkankin tähän, vaikka menin jo tauolle. Olin yrittänyt löytää niitä aiempia ehdotuksiani uudeksi kaupunginjohtajaksi (koska tonne alareunaan sanottiin että uuden olisi pakko olla nainen).
Mä jotenkin olen tässä niin samoissa teemoissa, niin voihan sen tähänkin laittaa :) Eli... täällä Orimattilassa ei ole hyviä miehiä. Mulla nyt onkin nirso maku enkä hengaile paikoissa, joissa tällaisia olisi. No, mä olen jo hyväksynyt oman tilanteeni... tai ainakin jotenkin lannistunut (?), mutta jossain siis oli jotain kommentointia uudesta kaupunginjohtajaksa ja...
Mä keksin että kun ei sillä tyypillä ole kerran mitään väliä eli se on vain joku nukke tuolla, niin se voisi samalla olla myös tosi hyvännäköinen nukke. Ja kun mä mietin tätä, niin sehän on meidän kaupungin mainoskortti. Ei meillä täällä kyllä hyvännäköisiä tyyppejä ole eli antaa väärää kuvaa tästä paikasta.
Se nyt poistuva oli ihan jees, siis silleen että eihän se ruma ole, kai ihan komea omalla tyypillään, muttei vain mun tyyppiä. Se oli ihan freessi ja edustava, toisin kuin moni muu tuolla.
No, mutta jos te aiotte aina erotella kaikki meidän pomot, ja nyt oli ilmeisesti idea ettei sille anneta mitään valtaa (Hei, nyt mä muistan missä se on! tai siis ainakin että mitä kautta mä sen löydän. Mä vinkkasin sinne sen biisin Toimistohommia. Joo, siitä löytyy dataa ja se on ketjussa "Uusi kaupunginjohtaja", no mutta en mä sinne enää mene. Siellä ne mun muutkin jutut silti varmaan on)
Juu eli... (mistä mä puhuinkaan). No, mä nyt yhdistelin liikaa lankoja eli menen suoraan siis asiaani ilman aasinsiltoja.
Täällä ei ole mitään kivaa katseltavaa. Kaikki jännät on jossain tyyliin Helsingissä. Eikä kai näin kuntatasolla olisikaan niin vaikutusvaltaisia miehiä että ne säväyttäisi. Hmm? No, mutta mä kuitenkin sitä siis harmittelin samanaikaisesti eli kaikki kivanoloiset näyttäisi hengailevan Helsingissä ja täällä Orimattilassa ei ole koskaan ollut mitään varteenotettavaa :( Tähän voisi siis yrittää saada jotain parannusta. Eli joku sellainen, jota on tosi ilo seurata. Sellaista siis kiitos....Ja vois auttaa paappoihinkin!! Tosin se joku stalgeri ilmeisesti pyöräilee tuolla päivittäin edes takaisin eli siten pysyy hyvässä kunnossa. Muutoin mietin että saisi ukkoihin vähän säpinää tossuihin, kun tuleekin oikeita uroksia eikä enää pärjää vain mahanympäryksellä ja valloittamalla kaikki tuolit itselleen.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
...Ja vois auttaa paappoihinkin!! Tosin se joku stalgeri ilmeisesti pyöräilee tuolla päivittäin edes takaisin eli siten pysyy hyvässä kunnossa. Muutoin mietin että saisi ukkoihin vähän säpinää tossuihin, kun tuleekin oikeita uroksia eikä enää pärjää vain mahanympäryksellä ja valloittamalla kaikki tuolit itselleen.
...Jos on Maa on syntinen laulu -elokuvaa uskominen, niin naisetkin siitä skarppaa, kun olisi joku syy siihen.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
...Jos on Maa on syntinen laulu -elokuvaa uskominen, niin naisetkin siitä skarppaa, kun olisi joku syy siihen.
...eli ihan vinkiksi sillekin, joka koki että tiet niitä veronmaksajia tuo.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
...Mä aiemmin täällä kommentoin että sotilaitten pöksyjä pitäisi saada piukeammiksi, jotta tulisi lapsia ja pian siitä oli uutinen että miksi niiden asut on niin ankeita. Musta se uutinen oli tosi herttainen <3
Mä mietin koko ajan sitä juttua läpikäydessä mun juttujani piukeista housuista. Vähän hävetti, mutta mä pärjäilen. - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
...Tyyppillinen ongelma :D mä jatkoajattelen asiaa loputtomasti.
Mä vähän pääsin tehtyä ympyrän, niin siksi palaan tänne kirjoittamaan. Mä eka mietin (jo tuota viestiä kirjoittaessa) että joo teitä myötenhän ne tulee. Mutta sitten mä mietin että jospa ei olisikaan teitä, ja sieltä tulisi joku Tarzan silti, niin naiset saattaisi hullaantua <3
Sitten... mä aloin miettiä myös sitä että no, naisilla on monenlaista makua ja voi olla että jonkun volvo hajoaa Orimattilan kuoppiin ja sitten täällä remonttireiskaNAINEN sen sitten sieltä menee pelastamaan ja auttamaan miehen hädästään. Ja kun mä tätä kuviota rupesin miettimään ja tätä Orimattilaa, niin mä jopa vähän hätkähdin, kun mietin että näinpä on tainnut tänne väki tullakin! Joo. Aika nössöjä ja saamattomia miehiä täällä on ja naiset on p*ruja... ja isoja hyvin monessa mielessä.
Ja sitten mä mulle tuli vähän hassu olo että näin nää on täällä varmaan aina menneetkin eli kaikki saa omansa. Enkä mä enää tiennyt että mitä mä sitten tähän asiaan enää sanoisin.
Juu ja niistä vähemmistöseksuaalisuuksien oikeuksista [cut]...meinasin kirjoittaa aikani, mutta poistin. Kaikille joo joo. En mä jaksa nyt erotella jokaista erikseen. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Että tehkää te kaikki vain "hienoksi"... keskenänne, kun ei naiset kerran saa tulla teitä häiritsemään....Ja vielä sitä että "Sitä saa mitä tilaa". Kun te teette tätä paikkaa täydelliseksi nyhveröille, niin sellaisiahan täällä sitten on. Ei taida päättäjien joukossa olla sellaisia, jotka ymmärtäisi muusta? Onhan se silti kiva että rumille naisillekin annetaan mahdollisuus olla palvelualalla. Vaikkei saisi, niin se lärvi kuitenkin on rajoittava tekijä. Täällä ei.
- Anonyymi00018
Kiukaan Vertti on Orimattilasta lähtösin. Saunamiehiäkin otaksun.
- Anonyymi00020
Nitään nimipelleä kukaan ota. Oliko toi joku vitsi?
Kas ku ei Mortti ja Vertti. - Anonyymi00021
onks tää ny jokin *itun Ankkalinna nykyään?! Ei stana!!!!!!😆😆😆
- Anonyymi00022
Ketä edes enää kiinnostaa. Pellenaamarit kaikille. Miten ihmisistä on tullut tuollaisia kuin nämä valtuutetut ja viranhaltijat?
- Anonyymi00024
Varsinkin valtuutettut ovat hukassa. Viranhaltijat vie niitä kuin sitä kuoriämpäriä.
- Anonyymi00023
Epätoivoinen pitää olla jos hakee tämän kylän kaupunginjohtajaksi. Läppähaku. 😆
- Anonyymi00025
Veikkaan mustaa hevosta. Ajelee volvolla.
- Anonyymi00026
Ai se JE? Siinä olisi kyllä potentiaalia.
- Anonyymi00027
liittyminen lahteen kiinnostaa enemmän ettei tarttis katella näitä nykyisiä valtuutettuja.
- Anonyymi00028
Vertti Kiuas? Ehkä hyvä jos johtajalla ei olisi huumorinimi. Hyviä löylyjä vaan.
- Anonyymi00029
Hakiko veli Mortti Takka paikkaa?
- Anonyymi00030
Se nainen Johanna Viita voisi saada ukot ojennukseen.
- Anonyymi00031
Tuskin saa persuja ruotuun. Onneks se porukka hajos.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuskin saa persuja ruotuun. Onneks se porukka hajos.
Kallen lähdöstä tuli muutakin hyötyä.
- Anonyymi00033
Onko tihkunut tietoa kuka hakijoista on vahvoilla? Vai onko sittenkin tulossa kisaan mukaan mustahevonen? JE?
- Anonyymi00034
Hyvä vaihtoehto olis kyllä JE.
- Anonyymi00035
Tai Reijo rymy Beggerstöm,se vaari.
- Anonyymi00036
Näin kun JE oli eilen kylällä kopparinsa kanssa. Vaalit lähestyy. Ei ollu monikaan kiinnostunu .
- Anonyymi00037
Äläs sano. Hänellä on paikallis tuntemusta ja kaupunginjohtajan huone jo varmaan tuttu.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Äläs sano. Hänellä on paikallis tuntemusta ja kaupunginjohtajan huone jo varmaan tuttu.
Miten sen tiimiin pääsee?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miten sen tiimiin pääsee?
Jokke?
- Anonyymi00040
Osa haastatteluun valituista on potkittu pois edellisestä kunnasta tilapäisen valiokunnan toimesta! Sellanen kun valitaan niin onneksi meillä on jo valmiina tilapäinen valiokunta!
- Anonyymi00041
Koville ottaa persuparkaa edelleen. Mamin poikaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
on kuulemma nähty kävelevän itkien kylillä
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tääsäkin näkee kuinka kyseinen valtuutettu ajattelee kaupungin parasta. Korkki kii kokkari.
- Anonyymi00042
Toivottavasti saadaan nyt jämäkkä kaupunginjohtaja. Ei mitään keikaria.
- Anonyymi00045
Sellainen olisi hyvä johtaja mikä laittaisi tuon muija porukan aisoihin. Marenkissakin kyllästytty.
T. Energiatehokas tammi ovi.
- Anonyymi00046
Hakiko Kalle tai Osmo?
Molemmat olisivat hyviä konsultteja tulevalle kaupunginjohtajalle kuinka tulla toimeen sisäsiittoisten kanssa.
Hyvä Orimattila!- Anonyymi00047
Tää on paras.
- Anonyymi00048
Lars Levi Lestadius jaupunginjohtajaksi!
T. Lesta- Anonyymi00049
Onko lestadiolaiset juutalaisia?
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Onko lestadiolaiset juutalaisia?
Ei vaan juutalaiset ovat lestadiolaisia.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei vaan juutalaiset ovat lestadiolaisia.
Mikä ero niil ees on? Molemmat rahan ahneita ja yrittää levittäytyä ja lisääntyvät kuin kanit.
Lisääntymisjuhla on kai suviseurat?
- Anonyymi00053
Tämä valinta on aika selkeä. Olen 99 prosentin varma että valitaan Pielaveden kunnanjohtaja.
- Anonyymi00054
Lisää tyttöjä on hyvä! Pitävät toistensa puolta.
- Anonyymi00055
Mutta mitä ihmettä erityistilintarkistusta ei tehdäkkään .
Itse kampaaja oli myös sitä mieltä että ei tehdä???
Ihme tuuluviiri. - Anonyymi00056
Oletettavasti siitä ei löydy mitään kovin kummoista ja tuo asia on vain mainehaittaa kaupungille kun jauhetaan sitä lehdissä.
- Anonyymi00057
Toivottavasti nainen valitaan tällä kertaa.
Miehet on niin nähty! Ei enää mitään O&A eli Ojasta allikkoon -tyyppejä. - Anonyymi00067
Ei naista. Katastrofi olisi valmis. Valtuuston pj ja johtoryhmä huomioon ottaen. Kaikki on jo nyt aivan sekaisin.
- Anonyymi00068
Miehet toisaalta saattaa aina kokea naisten läsnäolon ja käyttäytymisen "sekavana". Esim. naisilla on kuukautiskierto ja muutoinkin naisten jopa kuuluu olla sellaisia. Ei ole miesten homma tulla sanomaan että millainen saa olla ja mitä saa tehdä ja miten saa tuntea. Saako itseä, vai pitääkö olla "miehisen" tunteeton putkiaivo?
Että moni järkkärikin todellakin olettaa että naisille voi tulla uhkailemaan. Lähtökohtaisesti se on ihan v* huono juttu. Olen ymmärtänyt että miehet useinkin tappalee ja moni sanoo että se riski saada turpiin on ihan aito. No, naiset kun ei välitä eikä heitä ole tarkoitus olla vetämässä turpiin, ihan vain kun ei toisen olemus ja asenne kiinnosta. - Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miehet toisaalta saattaa aina kokea naisten läsnäolon ja käyttäytymisen "sekavana". Esim. naisilla on kuukautiskierto ja muutoinkin naisten jopa kuuluu olla sellaisia. Ei ole miesten homma tulla sanomaan että millainen saa olla ja mitä saa tehdä ja miten saa tuntea. Saako itseä, vai pitääkö olla "miehisen" tunteeton putkiaivo?
Että moni järkkärikin todellakin olettaa että naisille voi tulla uhkailemaan. Lähtökohtaisesti se on ihan v* huono juttu. Olen ymmärtänyt että miehet useinkin tappalee ja moni sanoo että se riski saada turpiin on ihan aito. No, naiset kun ei välitä eikä heitä ole tarkoitus olla vetämässä turpiin, ihan vain kun ei toisen olemus ja asenne kiinnosta....Ps. ja jos vartija kokee että on tarve korostaa olevansa mies ym. miehisiä juttuja, niin jos... sä olet kerran "mies", niin asiakas on sitten "nainen". Ja naisten ei ole mikään tarve KOSKAAN totella naisia. Että siinä nuori juippu uhoo keski-ikää lähestyvällä NAISELLE, isotellen, yrittäen olla enemmän mies. H*mo!
- Anonyymi00071UUSI
Miehet on tähän asti ollut johtajina.
Ja missä jamassa Orimattila onkaan?
Kyllä johtaja on vastuussa. Eikai muuten johtajia valita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467