Asenteeni koko Thaimaahan on jotenkin kiero. Olen laatinut pienen listauksen miten saisin asenteeni ja suhtautumiseni oikeanlaiseksi, kuten Pähkinäsaariston näkijä-kokijalla.
Olen ollut aivan liian luottavainen, enkä ole tajunnut että minulle myydään pilaantunutta ruokaa ja jopa vihreää riisiä khao maoa, vaikka väristä jo olisi pitänyt huomata että se on vihreää riisiä.
Yltiöpäisen positiivisuuteni "vastakupiossa" on hyvin paljon jonka en tajunnut olevan vastkupiossa, mikä ikinä se lieneekään.
1. Jätehuollon ongelmat: -Aloitan välittömästi jatkuvan marmattamisen ja voivottelun, manaten jätehuollon puutteita vähintään tunnin välein ja jätän omatkin roskat kostoksi siivoamatta.
Kiellän lapsia pesemästä hampaita, koska minulla on paha olla ja otan pois ne lahjoittamani roskikset.
2. Työvoiman kalleus: -Lähden kierrokselle heti huomenna jossa kerron pellolla seisovalle työläiselle että Thaimaa on kusessa koska sinulle pitää maksaa 400 bahtin päiväpalkkaa.
Haukun siivoojat, rakennusmiehet ja kaupan kassat osaamattomiksi ja näin teen Thaimaasta paremman paikan purkaen samalla huoltani heistä.
3. Korruptio: -Seuraavan kerran kun joudun maksamaan poliisille liikennerikkeen käteisenä paikan päällä, vetäisen häntä mawazhigerilla
korvaan ja pidän hänelle luennon Thaimaan korruptiosta.
4. Sotilashallinto: -Vaikka Thaimaan hallitusmuoto on perustuslaillinen monarkia, jossa hallituksen päämies pääministeri johtaa maan hallitusta kaksikamarisessa parlamentissa johon kuuluu edustajahuone ja senaatti...
...niin minä poika aloitan kapinan edesmennyttä sotilashallintoa vastaan nousten barrikadeille heiluttaen jotakin viiriä ja huutamalla iskulauseita kuten alas sotilashallinto alas!
Thaimaassa on tällä hetkellä arviolta noin 40–60 aktiivista poliittista vankia eli reilusti alle yksi miljoonasta, mutta minä haluan heidän joukkoon uhmaamaan hallintoa!
5. Prostituutio: -Aloitan rostituutin rajoittamisen välittömästi ja aion olla ilman seuraavatkin kymmenen vuotta boikotoiden heitä. Näin saadaan Thaimaasta pois kitkettyä tuo ammatti.
Arvioiden mukaan jopa 0,3% turisteista saapuu Thaimaahan pääasiallisesti naisten perässä, minä laitan sille stopin ja marmatan koko ajan.
Köyhyys: -Nyt kun olen haukkunut Thaimaan köyhät, prostituution, korruption, sotilashallinnon, jätehuollon ja ammattitaidottomuuden, niin ehkä he ottavat opikseen ja jatkavat nousukiitoaan.
6: Liikenne: -Posso unohti marmatuksistaan lempikohteensa liikenteen.
Minä muutan suhtautumiseni siihenkin heti! Alan liikkua bussilla ja heristän nyrkkiä liikenteessä ja marmatan ja marmatan aina vaan!
7: Kylmäkuljetukset: -Alan tekemään pistokokeita kylmäkuljetuksiin, tarkastan ajopiirturin sekä lastin, maistelen koenakkeja etsien pilaantumisen merkkejä ja haukun huoltsikalla kuskeja huijareiksi,
Kaikki mukaan! Tehdään yhdessä Thaimaasta parempi paikka! Sellainen onnela kuin Suomi jossa asuu onnellinen kansa Pohjantähden alla.
2010
PS: Miksiköhän sen nimi ei ole "Pohjan-Aurinko" Posson tähtitieteen mukaisesti?
Miten hankitaan oikeanlainen asenne koko Thaimaahan?
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Tuosta turistiseksistä jos vakavammin puhutaan, niin aina kun mies / miehet tai nainen / naiset lähtee lomamatkalle ilman vakituista kumppania, niin eiköhän se ole joka pojalla ja tytöllä mielessä jos sais reissullansa? Naisilla on omat kohteensa. Saksa on nostanut suosiota naisten keskuudessa lukemani artikkelin mukaan.
Se on aivan se ja sama onko kohde Espanja, Eesti, Latvia, Pietari, Viipuri, Hong Kong, Pariisi, Kypros, Turkki tai Gambia niin mielessä on.
Yksi kaveri manasi aina matkojani että tuhlaan paljon rahaa Thaimaassa että hän ei kyllä ikinä sinne matkusta. Kun muijansa jätti hänet ja lähti ekaa kertaa äijäporukalla Pattayalle niin sen jälkeen on rampannut siellä jatkuvasti ja on aivan täpinöissään. Se valittaminen on vaan kateutta ja kokemattomuutta. Taustalla köyhyys ja muija joka ei päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981014
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21872Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t123793Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25669- 45666
- 51650
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14605Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141565Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok125562- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513