Paskakärpäsetkin kokoontuu joukolla olosuhteisiin jossa viihtyvät.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kerrohan nyt kyrvånsyylå keitä ne sinun rakkaat ovat??
- Anonyymi00002
Sinä olet minun rakas, todellinen sydänkäpynen, mussukka, miten tulisinkaan toimeen ilman sinua ja sinun kiinnostustasi minusta.
Lienee tullut ryppy rakkauteen MinäMinällä kalliin asianajajansa kanssa kun ei ole järjestynyt jeppeläisiltä kutsua kuulusteluihin.
Eikös olekin Numba helppo havaita että rakkaita ei edusta yksikään järjellinen olia.- Anonyymi00003
Possolassa valvojaiset vaihteeksi. Mihis sinulla on kiire?
Suomessa tehdään 1480 rikosilmoitusta joka päivä. 540 000 ilmoitusta vuodessa. Siellä saattaa olla jokunen tärkeämpi juttu jonossa.
Viimeisimpään suomivierailuuni oli syy että olin hovioikeudessa todistajana kertomassa mitä erääseen riitaisaan laskuun kuuluvassa työssä oli tehty.
Alunperin sen duunin teki aliurakoitsija 2015. Laskuttivat tuplalaskun kusetusmielessä olemattomista töistä. Käräjillä asia oli 2020 jolloin todistin saman etänä koronan vuoksi videon välityksellä.
Päätös tuli viime viikolla ja me voitettiin. Kesti siis 11 vuotta saada hovilta tuomio riita-asiasta ja kesti viisi vuotta päästä käräjille saakka.
Kyse oli vain sadantonnin laskusta alunperin, nyt se tuli maksamaan vastapuolelle suunnilleen saman verran oikeuskuluineen että käytännössä he eivät saaneet rahaa siitä keikasta nyt ollenkaan kun se tienattu satku meni tähän.
Oikeus on sellainen Suomessa että helpolta näyttävästä keissistä voi tulla erittäin vaikea ja vaikeasta taasen helppo. Näissä on usein tapana että toimeksiantaja häviää, koska varsinkin käräjäoikeus kadehtii rikkaita.
2010 Anonyymi00003 kirjoitti:
Possolassa valvojaiset vaihteeksi. Mihis sinulla on kiire?
Suomessa tehdään 1480 rikosilmoitusta joka päivä. 540 000 ilmoitusta vuodessa. Siellä saattaa olla jokunen tärkeämpi juttu jonossa.
Viimeisimpään suomivierailuuni oli syy että olin hovioikeudessa todistajana kertomassa mitä erääseen riitaisaan laskuun kuuluvassa työssä oli tehty.
Alunperin sen duunin teki aliurakoitsija 2015. Laskuttivat tuplalaskun kusetusmielessä olemattomista töistä. Käräjillä asia oli 2020 jolloin todistin saman etänä koronan vuoksi videon välityksellä.
Päätös tuli viime viikolla ja me voitettiin. Kesti siis 11 vuotta saada hovilta tuomio riita-asiasta ja kesti viisi vuotta päästä käräjille saakka.
Kyse oli vain sadantonnin laskusta alunperin, nyt se tuli maksamaan vastapuolelle suunnilleen saman verran oikeuskuluineen että käytännössä he eivät saaneet rahaa siitä keikasta nyt ollenkaan kun se tienattu satku meni tähän.
Oikeus on sellainen Suomessa että helpolta näyttävästä keissistä voi tulla erittäin vaikea ja vaikeasta taasen helppo. Näissä on usein tapana että toimeksiantaja häviää, koska varsinkin käräjäoikeus kadehtii rikkaita.
2010Onko sulla pokien ilta sitten maratonireisullas norsunilkkaisen, sairaspohkeisen, silkkipaitaisen ja Hulkin kanssa. Varmaan herrat hellä ja hella koukuttajatkin liittyisi joukkoon.
- Anonyymi00005
SENSSU kirjoitti:
Onko sulla pokien ilta sitten maratonireisullas norsunilkkaisen, sairaspohkeisen, silkkipaitaisen ja Hulkin kanssa. Varmaan herrat hellä ja hella koukuttajatkin liittyisi joukkoon.
Pruuttaako Puppe hunajaa hanuriisi Possukka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161487
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419