Sinulle mies

Anonyymi-ap

Olen varmaan romantisoinut tätä meidän säätöä vähän liikaa ja ajatellut sen olevan jotain ainutkertaista, mutta ehkä todellisuus on jotain aivan muuta. Olet myös niin hyvä puhumaan lemmenlurituksia ym kuin pahinkin pelimies. Uskallatko täällä anonyymina nyt kertoa totuuden; kuinka monta sivusäätöä sulla oikeasti on?

20

206

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kerro esimerkkejä mitä ollaan puhuttu, niin voin vastata?

• Anonyymi00005
        UUSI

Ollaan irl puhuttu tästä, että en oikein usko että olisin sun ainoa sivusäätö.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ollaan irl puhuttu tästä, että en oikein usko että olisin sun ainoa sivusäätö.

Olet väärässä.. olet pääsäätöni.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet väärässä.. olet pääsäätöni.

Tämä vois olla myös mulle kun olemme siitä puhuneet.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tasan yksi. Vain yksi ihminen on ollut se, johon olen käyttänyt energiani, aikani ja tunteeni. En ole pyörittänyt ketään siinä sivussa, kun en sellaista harrasta. Se mitä olen tuntenut ja sanonut, on ollut minulle ihan todellista.

• Anonyymi00003
      UUSI
    • Anonyymi00004
      UUSI

Ei ole mitään merkitystä vaikka olisi tuhat sivusäätöä linjoja pitkin. Yksi ainoa ja todellinen nainen oikeassa elämässä riittää ja on se oleellinen asia. Miljoonat kauniit sanat eivät johda välttämättä muualle kuin avaruuteen, jotenkin en ymmärrä miten hukataan energiaa ja aikaa ihan muuhun kun oikeaan elämään..

• Anonyymi00006
      UUSI

Täähän ei ollut mulle, koska ei olla aiheesta puhuttu, muistini mukaan.

Mutta siis ei, en kirjoita muille ihanuuksille.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ap:n kirjoitus ei liity palstailuun vaan ihan irl asioihin

• Anonyymi00008
      UUSI

Rakastuin sinuun, mutta et taida tykätä minusta ”sillä” tavalla. Jos tykkäätkin minusta niin sovitaanko sitten, että noudatetaan turvallisen tilan periaatteita?🥹

• Anonyymi00010
        UUSI

Mitä ne on, turvallisen tilan periaatteet? Älä pelkää, en ala flirtata tms sulle ison väkijoukon keskellä. Kuinka moneen muuhun naiseen olet "rakastunut" minun lisäksi? Ohitit kysymykseni -ap-

• Anonyymi00012
        UUSI

• Anonyymi00009
      UUSI

Kaikki on ikuisesti ja aina ainutkertaista.

• Anonyymi00016
        UUSI

Menneet ovat meneitä ja niitä vuosia en haluaisi enää muistella, mutta minut pakotetaan muistelemaan sillä kautta rantain esityksellä, jota inhoan sydämeni pohjasta asti! Sitä on ollut kaupassa käydessäni jo vuosien ajan ja minua ahdistaa se, etten pääse vieläkään ovesta ulos ilman sitä!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Menneet ovat meneitä ja niitä vuosia en haluaisi enää muistella, mutta minut pakotetaan muistelemaan sillä kautta rantain esityksellä, jota inhoan sydämeni pohjasta asti! Sitä on ollut kaupassa käydessäni jo vuosien ajan ja minua ahdistaa se, etten pääse vieläkään ovesta ulos ilman sitä!

Olen todella ahdistunut ja jotenkin kauhuissani sen kaiken takia, mihin minut asetettiin minulta mitään kysymättä siitä, mitä minä tulevaisuudeltani haluan! Enpä usko kenenkään muun ymmärtävän sitä kuinka helvetillistä elämäni on ollut! Antakaa minun olla ihan rauhassa ja ´kulke rauhassa ja saada käydä kaupassa ihan rauhassa! Muuten menen yhä huonompaan kuntoon! Ja mitään ei voi koskaan tapahtua ennen kuin menetetyt rahat ovat tililläni!

• Anonyymi00011
      UUSI

Miten ap kysyt täällä, et kerro omaa tai hänen kirjainta tai edes toisen teistä nimeä?

• Anonyymi00014
        UUSI

Kyllä kuule kaivattu tietää koska twistedhearts,

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä kuule kaivattu tietää koska twistedhearts,

Niin me kaikki muutkin tiedetään ja koetaan samoin. Tunnistan itsekin hänet. Et ole erityinen millään tavalla.

• Anonyymi00015
      UUSI

Höpöttäjien palsta, säälittävää...

• Anonyymi00019
      UUSI

Sen voin kertoa, etten minä romantisoi koskaan, koska en halua muuta kuin ystävyyssuhteen oman ikäiseni miehen kanssa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      146
      1425
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      99
      1154
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      255
      1023
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      827
    5. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      39
      819
    6. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      784
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      707
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      47
      685
    9. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      661
    10. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      164
      640
    11. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      35
      638
    12. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      199
      618
    13. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      597
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      104
      555
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      544
    16. Jasmin Vähäkangas

Jasminin poika on tänään jo puolitoistavuotias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      508
    17. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      59
      506
    18. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      35
      501
    19. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      18
      492
    20. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      468
    Aihe