Näin tänään nuoren

Anonyymi-ap

Parin kaupassa. Nuorella naisella oli paksut meikit kasvoillaan ja tekoripset.
Niiden alta paljastui itsestään epävarma nuori neito.
Mietin että miten tosi kaunis tuo nuori olisikaan ilman paksuja meikkejä.
Se nyt vaan on tosiasia ettei sitä epävarmuutta voi piilottaa meikin alle.
Nyt sitä ymmärtää, miksi meikkausta on kutsuttu sotamaalaukseksi. Peitän itseni muilta.
No ap on muuten epävarma, mutta todennut ettei se ainakaan pakkelilla häviä 🤭
Miten miehet peittää epävarmuuttaan?

18

172

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehet ottaa kunnon tatuointeja ja/tai juo itsensä joka vkl kunnon känniin

• Anonyymi00002

viimeistään sormettaessa se kuitenkin paljastuu etten ole nainen joten en koita peitellä mitään ikinä olen mikä olen se jollekin miehelle riittää tai sitten ei

• Anonyymi00005

Sormettaessa?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sormettaessa?

kyllä

• Anonyymi00003

en ole koskaan meikannut muita miellyttääkseni

• Anonyymi00004

Autoilla, ja joillain muilla status-kapineilla.

Olemalla täydellisiä.

Nuo kaksi tulee mieleen.

• Anonyymi00007

Mistä tiedät että se nainen oli epävarma vaikka sinä olet. Ehkä hän tunsi olonsa varmaksi ja hyväksi juuri niin ja koki vaavaannuttavana kun joku tuntematon kyttää.Rumaa arvostella toisen tapaa meikata tai tuoda itseään ilmi. Sinulla on oikeus olla sellainenkuin on niin hänelläkin.

• Anonyymi00008

Sivusta vastaan; joskus joistakin voi lukea aika suurella varmuudella, että on kyse epävarmuudesta. Ei erehtymättömästi, mutta kummiskin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sivusta vastaan; joskus joistakin voi lukea aika suurella varmuudella, että on kyse epävarmuudesta. Ei erehtymättömästi, mutta kummiskin.

Eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Entä sitten. Auttaako arvostelu asiaa? Jos itse olisit epävarma niin poistusikko se sillä et joku kyttää sua kaupassa ja tekee ulkonäöstäsi päivityksen nettiin?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Entä sitten. Auttaako arvostelu asiaa? Jos itse olisit epävarma niin poistusikko se sillä et joku kyttää sua kaupassa ja tekee ulkonäöstäsi päivityksen nettiin?

Ehkä oli toteamus/huomio, ei kyttäämistä tai arvostelu. Ei epävarmuudessa ole mitään pahaa. Sehän on inhimillistä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ehkä oli toteamus/huomio, ei kyttäämistä tai arvostelu. Ei epävarmuudessa ole mitään pahaa. Sehän on inhimillistä.

Itsekin olen joskus meikannut, jotta joku tietty ihminen näkisi minut vähän kauniimpana ja miellyttävämpänä. Nykyään olen varmempi, ja voin olla luonnollisesti täysin meikittä myös hänen seurassaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin itselleni ainakin tulee epävarma olo juurikin siitä kun ihmiset katsoo minua. Miehet ja naiset sekä lapset. Jään vaan miettimään et mikähän mussa nyt on vialla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itsekin olen joskus meikannut, jotta joku tietty ihminen näkisi minut vähän kauniimpana ja miellyttävämpänä. Nykyään olen varmempi, ja voin olla luonnollisesti täysin meikittä myös hänen seurassaan.

Aloituksen kysymys kyllä koski miehiä. Heillä minun naisen huomioiden mukaan autot ja muut status-välineet, ja täydellisyys ovat käytettyjä tapoja.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin itselleni ainakin tulee epävarma olo juurikin siitä kun ihmiset katsoo minua. Miehet ja naiset sekä lapset. Jään vaan miettimään et mikähän mussa nyt on vialla.

Tuokin on monen kokemus. Tunnen itsekin joskus niin. Mutta toisaalta nautin, kun sitten on avoin meininki ja voidaan hetki katsoa toista, ei arvostellen vaan ihan hyvällä. Mutta kai niitä arvostelijoita aina riittää niitäkin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aloituksen kysymys kyllä koski miehiä. Heillä minun naisen huomioiden mukaan autot ja muut status-välineet, ja täydellisyys ovat käytettyjä tapoja.

Koski joo tämä oli vaan sivuhuomio aloitukseen. Itse olen kumppanit nähnyt jo toisilla treffeillä ilman meikkiä. Silti meikkaan koska pidän siitä ja tuo minulle hyvän olon. Se aloitukseen miehet kokee ulkonäköpaineita siinä missä naisetkin. Ei niitä mitkään autot ja muut poista ne status symboleita monesti.

• Anonyymi00019

Luen ihmisiä ja huonetta herkästi, näen paljon mitä muut ei edes huomioi.
        Oma epävarmuus on vähän toisenlaista, mutta kerroin sen ettei ajatella että kyttään vain toisten epävarmuuksia.
        Niin, ja neito oli kaunis ja varmasti kauniimpi ilman meikkiä.

• Anonyymi00018

Ei kait se välttämättä ole epävarmuutta vaan halua korostaa ulkonäköään. Sitte se alkaa olla epävarmuutta, jos ei ikinään uskalla lähteä normaalin itsensä näköisenä mihinkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      196
      1827
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      268
      1246
    3. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      67
      1014
    4. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      187
      946
    5. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      63
      904
    6. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      252
      822
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      808
    8. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      64
      788
    9. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      48
      769
    10. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      177
      754
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      93
      752
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      76
      692
    13. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      676
    14. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      672
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      654
    16. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      643
    17. Mitä muistoja on naisesta?

🤔
      Ikävä
      31
      598
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      24
      596
    19. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      26
      583
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      558
    Aihe