Piti kiertää sivukatuja, kun ambulanssi ja paloautot tukkivat tien.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Asia ei kuulu sinulle.
- Anonyymi00002
Nykyään ei valitettavasti voi enää tietää ketä kuljetetaan pois tilanteesta ja missä kunnossa. Ihmiset ovat vetäytyneet sosiaalisista vastuistaan. Ja sen ovat elämän näyttelijät todellakin havainneet.
- Anonyymi00003
Minä se olin kun en väistänyt .
- Anonyymi00008
Taistelijat ei väistä, pakenijat väistää.
T. viidakon kokoomus
- Anonyymi00004
Lisäinfoa YLE teksti-TV:n sivulla 503
- Anonyymi00007
MTV 3 sivu 899.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
MTV 3 sivu 899.
Heko heko!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Heko heko!
Etkö löytänyt?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etkö löytänyt?
Kolmosen text-TV lopetettu vuosia sitten.
YLEtext asia oli paikallisuutisissa mainittu YLEn auton jouduttua onnettomuuteen eli väistämään sairauskohtauksen saanutta, vauhdilla vastaantullutta kuljettajaa.
- Anonyymi00005
Aika kun tapahtuu joku tragedia tai onnettomuus niin netti täynnä uteliaita kyselemässä mitä missä miksi? Koittakaa vähän edes kunnioittaa toisia ihmisiä ja jotkut vielä heittää herjaa asioista. Te olette k- päitä hävetkää.
- Anonyymi00009
Jaa että sun mielestä, jos vaikka moottoritie on poikki, niin siitä ei saa kertoo. Vaan mahdollisimman monen pitää tippua siihen kuoppaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa että sun mielestä, jos vaikka moottoritie on poikki, niin siitä ei saa kertoo. Vaan mahdollisimman monen pitää tippua siihen kuoppaan.
Kuvata voi onnettomuuspaikkaa näköjään monella tavalla. Please, älä tee sitä.
- Anonyymi00020
Itse nimittelet ihmisiä, mikäs sinä olet?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Itse nimittelet ihmisiä, mikäs sinä olet?
Lienee onnettomuussuharin omainen.
- Anonyymi00006
Tötteröt oli väärässä paikassa, ne oli mutkan takana.
- Anonyymi00011
> Tötteröt
Olet vakooja. Tämä on Suomi. Täällä on yksityisyyttä hieman. Jossain neukkujen vankiloissa ei ole yhtään. - Anonyymi00015
Joopa joo, Hämeen Sanomat, ei sanaakaan asiasta ja nyt 19.9. yrittää selittää vaikenemistaan sillä, että kun ei kukaan tiedottanut asiasta.
Anelee nyt sitten kaikkia asukkaita ilmoittamaan uutisen arvoisista tapahtumista toimitukselle. Voi herran jeesus! - Anonyymi00016
Täytyy vissiin ruveta lukemaan tältä sivustolta mitä missäkin tapahtuu, kun ei HäSa mitää julkaise eikä uutisoi. Typerä ja turha lehti.
- Anonyymi00017
Juu, kyllä toimitus on niin ulkona kaikista täkäläisistä tapahtumista, ettei muuta voi kuin ihmetellä. Paikkallislehti mukamas pitäisi olla, mutta eipä ainakaan paikalisia paljoakaan palvele.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juu, kyllä toimitus on niin ulkona kaikista täkäläisistä tapahtumista, ettei muuta voi kuin ihmetellä. Paikkallislehti mukamas pitäisi olla, mutta eipä ainakaan paikalisia paljoakaan palvele.
En kommentoi, mutta lehden päätoimittaja kommentoikoon.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En kommentoi, mutta lehden päätoimittaja kommentoikoon.
Tuleekos sulta nyt tilauksen lopetus nro: 2673?
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuleekos sulta nyt tilauksen lopetus nro: 2673?
Tuli tilauksen peruutus jo 2025.
- Anonyymi00022
Juttua löytyy Ylen netistä oikein kuvien kera.
- Anonyymi00023
Ylen nettiä pitänee sitten seurata HäSan sijaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ylen nettiä pitänee sitten seurata HäSan sijaan.
Valemedia näköjään kelpaakin persulle tänään
- Anonyymi00026
HäSa julkaisee parin päivän päästä mitä on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69816
- 113779
- 37706
- 130687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 68600
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti37418Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414- 45413
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395